quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoe kun je Bon Jovi nou emo giffen
Zo:quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Die muziek is een beetje meh en behoorlijk overhypt, maar goed, dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die muziek is een beetje meh en behoorlijk overhypt, maar goed, dat is mijn mening.
Spouwerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die muziek is een beetje meh en behoorlijk overhypt, maar goed, dat is mijn mening.
Die doet er inderdaad niet toe.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
die muziek van justin bieber is meh en behoorlijk overhypt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
wat is je puntquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
die muziek van justin bieber is meh en behoorlijk overhypt.
quote:
Hoi, schatjesquote:
Bedankt voor de input. Ik zal het even in het bakje 'Ik geef er geen neuk om' doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die doet er inderdaad niet toe.
Klopt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ga je ster eens wassen dan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:45 schreef Trollscience het volgende:
krab je een keer aan je sterretje ruik je het nog 10 minuten #struggles
Ik moet zeggen dat ik hem de laatste tijd steeds meer begin te waarderen qua muziek.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Heb toch liever rebecca black dan bieberquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik hem de laatste tijd steeds meer begin te waarderen qua muziek.
om te neuken of om de muziek?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Heb toch liever rebecca black dan bieber
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Heb toch liever rebecca black dan bieber
Goed opgevoed.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:54 schreef Dientje12 het volgende:
ik pakte een chipje van me zusje, zei ze je mag de hele zak wel meenemen![]()
Maar ik heb al zak chips op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |