Nee. Je kunt toch hopelijk gewoon praten in een relatie?quote:
Is het raar om als man geen zin te hebben?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Ja, waarom zal je anders geen zin hebben?
Te veel gefapt?
Buiten de deur?
Te veel geneukt ervoor?
Voel je je wel aangetrokken tot je vriendin?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:55 schreef nietnormeel het volgende:
[..]
Is het raar om als man geen zin te hebben?
Uh ligt er aan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:55 schreef nietnormeel het volgende:
[..]
Is het raar om als man geen zin te hebben?
Bovenstaande sowieso niet. Stress en relatieruzies welquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uh ligt er aan.
Een van de bovenstaande?
Of heb je veel stress?
Niet blij met jezelf?
na een ruzie is de seks toch juist helemaal tof?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:57 schreef nietnormeel het volgende:
Bovenstaande sowieso niet. Stress en relatieruzies wel
Relatieruzies is geen probleem toch, goeie goedmaak seksquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:57 schreef nietnormeel het volgende:
[..]
Bovenstaande sowieso niet. Stress en relatieruzies wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Door dit topic krijg ik zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
niet iedereen kan non-verbaal goed lezen. volgens mij juist de meeste mensen niet. gewoon zeggen is toch goed? "sorrie schat, ik heb er ff geen zin in. zullen we anders fijn samen even <insert iets leuks voor samen>"quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:14 schreef Kandijfijn het volgende:
Dat geef je meestal al non-verbaal aan toch?Als je er niet echt in mee gaat snappen ze meestal de hint wel.
Alhoewel ik als man zijnde en ik denk dat ik spreek voor 98% heel makkelijk over ben te halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |