LOL Bingo!quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:18 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Lag dat aan PayPal of aan degene bij wie je iets gekocht hebt?
Ja. Mailtje sturen met daarin welk shirt, welke maat en welke opdruk en patches.quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:54 schreef Onufriev het volgende:
Net even gekeken bij Waveshirt, irritante site dat je niet per club of land kan kijken wat ze hebben, maargoed. Ik kwam dat uitshirt tegen van Argentinie die mijn moeder verkloot heeft, en wilde kijken wat het kost en of ik 'm ook met Aguero erop kan bestellen. Ik dus registreren en inloggen om te kijken wat voor maten er beschikbaar zijn, welke spelers en wat 't kost, maar nog steeds niks te zien. Moet je hem mailen ofzo als je geïnteresseerd bent?
quote:1. PRODUCT ID: 23132
Netherlands Home 2012/2013 Thai Quality
Size: L
Print: Name: ALE #8
Patches: no
2. PRODUCT ID: 23132
Print: no
3. PRODUCT ID: 22833
England Home 2012/2013 Thai Quality
Print: GROBBE #8
4. PRODUCT ID: 21015
Italy Home 2012/2013 Thai Quality
Size: XL
Print: LUCO #10
5. PRODUCT ID: 23132
Size: XL
Print: No
Patches: No
Oke bedankt, en wat kost een shirtje daar gemiddeld dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja. Mailtje sturen met daarin welk shirt, welke maat en welke opdruk en patches.
wavefutbol@gmail.com
Ik heb het als volgt weergegeven:
[..]
Gister een mail gehad dat het vandaag verzonden zou worden. Heb nog geen trackingnumbers oid gekregen though, dus het zal wel ergens vandaag op de bus gaan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:33 schreef 64Bitch het volgende:
Is jouw bestelde handel al onderweg Luco?
#dtv
Kan je ook vragen of hij mij wil beantwoorden? -_-quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Gister een mail gehad dat het vandaag verzonden zou worden. Heb nog geen trackingnumbers oid gekregen though, dus het zal wel ergens vandaag op de bus gaan.
Misschien s'avonds emailen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:08 schreef LTCY18 het volgende:
[..]
Kan je ook vragen of hij mij wil beantwoorden? -_-
Ik heb m al 4 a 5 mails gestuurd, niks teruggekregen -_-
Trackingnummer heb je ook niet zoveel aan, daarmee kan je alleen zien wanneer het vanuit HongKong verzonden is..verder niets. Als het werkelijk vandaag verzonden is zeg ik: Maandag of Dinsdag binnen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 12:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Gister een mail gehad dat het vandaag verzonden zou worden. Heb nog geen trackingnumbers oid gekregen though, dus het zal wel ergens vandaag op de bus gaan.
Ben benieuwdquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:04 schreef koenie95 het volgende:
Ik heb net mijn NL uitshirt met bedrukking van Jersey777 binnen, had het shirt vorige week bestelt dus ik ben zeker tevreden met de verzending!
Shirt zelf en de bedrukking zien er goed uit, zal zo even wat foto's maken.
En de t-bars + gaatjes zie ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:39 schreef koenie95 het volgende:
Hier de foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas is de pasvorm niet getailleerd maar verder is het een zeer net shirt!
Ziet er goed uit, kan de site alleen niet vinden (jersey777)?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:39 schreef koenie95 het volgende:
Hier de foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
12$, shirt kostte me incl verzendkosten ongeveer 23 euroquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:56 schreef Fiorano het volgende:
Ziet er wel netjes uit die shirts. Hoeveel verzendkosten?
Nice!quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:39 schreef koenie95 het volgende:
Hier de foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shirt is een L, heb het even vergeleken met andere nike shirts die ik heb en die zijn ongeveer evengrootquote:
Oke dank je. Ziet er goed uitquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:17 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Shirt is een L, heb het even vergeleken met andere nike shirts die ik heb en die zijn ongeveer evengroot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |