Site is ruk..tja... zijn Engels is nog veel rukkenderderder, maar dat gedogen we gewoon.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:50 schreef Onufriev het volgende:
Wat hebben jullie allemaal met Bill? Die site is toch echt ruk vergeleken met de anderen...
Er zijn mensen met aandelen in die site blijkbaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:50 schreef Onufriev het volgende:
Wat hebben jullie allemaal met Bill? Die site is toch echt ruk vergeleken met de anderen...
Tja hoe het werkt is al 100x uitgelegd hier en daar door wat aandeelhouders dacht ik zo.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er zijn mensen met aandelen in die site blijkbaar.
Hoe die constructie werkt weet ik niet.
Kost ook wat die hosting en webdesgin in China! lolquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:31 schreef EVH001 het volgende:
Ja bill zijn shop is maar een deel van een grote multinational die zich op de beurs heeft gevestigd... Daarom is zijn engels ook zo goed xD
Ik heb onze CEO Bill net nog even gebeld.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:40 schreef Mandéra het volgende:
Die appel heeft bij mij nog steeds niet geantwoord.
Ja, goeie vraag!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:25 schreef LTCY18 het volgende:
Hij heeft vast een baantje "ernaast"
Iemand die mij misschien nog kan helpen met de vraag of het beter is om 7 shirtjes en 2 broeken en 2 paketten te sturen naar zelfde/andere adres of maakt het geen zak uit dat het in 1 pakket wordt gestuurd, wat betreft de douane?
BVD
Geen probleem, ik zal er vanmiddag als ik tijd heb een zooi opzoeken van voorgaande posts en op xboxworld bijv.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Toch even paar foto'tjes geupload van mijn shirt die ik bij Footballkitstore heb besteld.
Zoals eerder al gezegd, geen t-bar op de schouders en geen 'gaatjes'.
(Misschien is het handig om verschillende foto's van verschillende sites in spoiler tags in de OP te zetten, want ik, en ik ben niet de enige denk ik, wordt geregeld geDM't met vragen over shirts en/of foto's)
Is een klein plastic ding op de schouder. Ik heb alleen geen idee waarom het er zit.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is zo'n T-Bar? Is dat zo goed ofzo?
Mooi. Want we zitten hier altijd dezelfde vragen te beantwoorden en het is voor andere mensen die ook willen bestellen makkelijke om even in de OP te kijken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:13 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Geen probleem, ik zal er vanmiddag als ik tijd heb een zooi opzoeken van voorgaande posts en op xboxworld bijv.
Vind zonder T-Bar dan mooierquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is een klein plastic ding op de schouder. Ik heb alleen geen idee waarom het er zit.
[ afbeelding ]
Vorige topicreeks is er nog op hoogdravende toon verkondigd dat Bill alleen shirts met die zogenaamde T-Bars en luchtgaatjes zou leveren, dit in tegenstelling tot andere leveranciers.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:12 schreef Aprojecta het volgende:
ik heb het thuis shirt van bill ook binnen
en heb ook de t-bars niet
wel de gaatjes maar zoals gezegd de t-bars niet
en ook zit de nieuwe meesters er niet op
het uitshirt (ook van bill ) vind ik veel beter en mooier afgewerkt en daar zit wel gewoon de nieuwe meesters in de nek
vind het thuis shirt dus behoorlijk tegenvallen
en heb niet het shirt gekregen zoals op de afbeelding getoond en besteld
Geen Knvb logo's op/in het rugnummerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Toch even paar foto'tjes geupload van mijn shirt die ik bij Footballkitstore heb besteld.
Zoals eerder al gezegd, geen t-bar op de schouders en geen 'gaatjes'.
(Misschien is het handig om verschillende foto's van verschillende sites in spoiler tags in de OP te zetten, want ik, en ik ben niet de enige denk ik, wordt geregeld geDM't met vragen over shirts en/of foto's)
Klopt, de nummer zijn ook iets feller dan origineel. Maar komt denk ik omdat ik het shirt al in Februari heb besteld en die gasten de 'echte' bedrukking nog niet hadden.quote:
WAT WORDT ER BEDOELD MET MEESTERS??quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:12 schreef Aprojecta het volgende:
ik heb het thuis shirt van bill ook binnen
en heb ook de t-bars niet
wel de gaatjes maar zoals gezegd de t-bars niet
en ook zit de nieuwe meesters er niet op
het uitshirt (ook van bill ) vind ik veel beter en mooier afgewerkt en daar zit wel gewoon de nieuwe meesters in de nek
vind het thuis shirt dus behoorlijk tegenvallen
en heb niet het shirt gekregen zoals op de afbeelding getoond en besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |