En authentic is weer beter of mooier?quote:Op zondag 13 mei 2012 01:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
vrijwel alle shirts die je bestelt, zijn replica.
ook als je ze op de clubwebsite koopt...
Authentic shirts kosten ¤105 van Nike
Die van Arsenal is toch van een paar jaar terug?quote:Op zondag 13 mei 2012 09:01 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je maakt een fout... de replica shirtjes zijn net zo 'authentic" als de WEDSTRIJD shrtjes. Datquote:Op zondag 13 mei 2012 10:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En authentic is weer beter of mooier?
Nep is het zeker niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:49 schreef 64Bitch het volgende:
[..]
Je maakt een fout... de replica shirtjes zijn net zo 'authentic" als de WEDSTRIJD shrtjes. Dat
"Authentic" zegt iets over het merk zelf. .... die zwarte authentic labeltjes op Nike shirts met een nummer hebben de replica's ook. Je krijgt een authentiek nummer van de maker...wat de bewijst dat je een "echte" hebt. Tja en die "neppe" uit China hebben net zo'n mooi labeltje op hun shirts zitten..echter is het nummer in dat geval dan niet 'authentiek'. Lekker belangrijk dus...not!
[ afbeelding ]
Kijk naar NL elftal shirt bijvoorbeeld: Replica (in de winkel) +/- 70 euro
Wedstrijdshirt (in de winkel als je ze uberhaupt al in de winkel kan vinden) +/- 120 euro.
Replica is sowieso een verwarrende naam want iedereen denkt al snel bij het woord "replica" aan namaak of nep.
Ebay is betrouwbaar.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:09 schreef Onufriev het volgende:
Hey een nieuw topic ontdekt!
Ik koop wel eens shirtjes van Ebay, helaas is mijn Aguero shirt 1x per ongeluk in de wasmachine terecht gekomen waardoor de halve belettering eraf is. Zijn die sites/winkels uit de OP van eenzelfde kwaliteit of beter? Qua prijs verschilt het niet heel veel (20 of 15 euro).
Iemand anders in dit topic zei dat het gewoon in de wasmachine kon, niet dus?quote:Op zondag 13 mei 2012 13:09 schreef Onufriev het volgende:
Hey een nieuw topic ontdekt!
Ik koop wel eens shirtjes van Ebay, helaas is mijn Aguero shirt 1x per ongeluk in de wasmachine terecht gekomen waardoor de halve belettering eraf is. Zijn die sites/winkels uit de OP van eenzelfde kwaliteit of beter? Qua prijs verschilt het niet heel veel (20 of 15 euro).
Ik vind Ebay ook wel betrouwbaar, helemaal van die verkopers met 98+ feedback ofzo. Maar die sites in dit topic is toch ook wel betrouwbaar neem ik aan?quote:Op zondag 13 mei 2012 13:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ebay is betrouwbaar.
heb gister een Scholes shirt binnengekregen.
maar dat heb ik al gepost in het vorige deel
Als er een handwasstand op zit wel.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Iemand anders in dit topic zei dat het gewoon in de wasmachine kon, niet dus?
quote:Op zondag 13 mei 2012 13:16 schreef 64Bitch het volgende:
[..]
Als er een handwasstand op zit wel, maar we vallen nu in herhaling.
ja, die gozer met die Homer Simpson UI toch?quote:Op zondag 13 mei 2012 13:58 schreef matthijst het volgende:
Billyboy mag wel op gaan schieten
Nog een maand tot het EK.
Moet nog ff een XL shirt hebben.
Wachten op Bill, of ergens anders bestellen?
En zo ja, waar?
Was er in het vorige topic niet iemand die een echte (van z'n moeder) en een imitatie had en daar foto's van zou maken?
Ik baal er ook van maarrrrrrrrrrrrrr als Billie boy weer up and running is is je pakket binnen een week binnen..dus wat dat betreft gedoog ik nog even die problemen van Billie.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:58 schreef matthijst het volgende:
Billyboy mag wel op gaan schieten
Nog een maand tot het EK.
Moet nog ff een XL shirt hebben.
Wachten op Bill, of ergens anders bestellen?
En zo ja, waar?
Was er in het vorige topic niet iemand die een echte (van z'n moeder) en een imitatie had en daar foto's van zou maken?
Wat zoek je dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 13:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die Waveshirts-website is wel klote zeg, kan er niets mee vinden wat ik wil
Chelsea thuis 11-12quote:
welke maat?quote:
Moet ik nog eens allemaal precies opmeten, maar ik denk een Mquote:
kon alleen met Drogba vinden voor redelijke prijs...quote:Op zondag 13 mei 2012 15:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet ik nog eens allemaal precies opmeten, maar ik denk een M
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |