Er wonen geen foksters in Groningenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Fotoboek om de chicks te hosselen
Ziba.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er wonen geen foksters in Groningen
Groningen Stad #561 Zie de wind waait door de ...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
ChipsZak.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee omdat je je nu niet normaal doet, voor de rest heb ik helemaal niks tegen je.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:25 schreef system_overload het volgende:
[..]
oh heb jij ineens ook wat tegen me?
lekker meedoen met de groep heh
Achter m'n pc met een paar halve liters.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:42 schreef firefly3 het volgende:
Gaan er nog mensen uit of liever allemaal comfortzone pc?
Stiekem vind ik Groningen wel tof, als stad. Ze zouden het alleen wat meer hierheen moeten verplaatsen.quote:
Oei, wat doe je naar.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hahahah goeien garp hhahhaah xDxD xD
en nu weer opflikkeren
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Achter m'n pc met een paar halve liters.
Dat wel.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stiekem vind ik Groningen wel tof, als stad. Ze zouden het alleen wat meer hierheen moeten verplaatsen.
niks mis mee brahquote:
Ik verkies de pcquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:42 schreef firefly3 het volgende:
Ik zelf ook.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit steevast leest als Gathering of Tweakers?
Comfortzone vanavond, gisteren en eergisteren al geweestquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:42 schreef firefly3 het volgende:
Dit. Plus bijbehorende nerd-insinuatiesquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zelf ook.
Of Gathering of Tanks (een tweakers clan)
Maar ik was te lui om het uit te schrijven.
Niet meerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je maar niet Killing in the name of draait.
Ik heb een quiz gewonnen. Dus ik mag weer met FOK!verlof.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:42 schreef firefly3 het volgende:
Ga je toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een quiz gewonnen. Dus ik mag weer met FOK!verlof.
Vond Chris Cornell dat wel tof, dat ze RATM-plaatjes gingen spelen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is toch wel een stuk spekkiger.
Model in 1 dag komt terugquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Reageren op dit fotoboek is niet mogelijk.
Audioslave hoeft toch niet zo letterlijk genomen te worden?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:55 schreef twi het volgende:
[..]
Ga je toch?
[..]
Vond Chris Cornell dat wel tof, dat ze RATM-plaatjes gingen spelen?
Het was dat of FOK!ken.quote:
Ik dacht dat Chris Cornell wel een moeilijk baasje was.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Audioslave hoeft toch niet zo letterlijk genomen te worden?
Ik ken hem verder niet persoonlijk, alleen soundgarden/audioslave en had hij niet zo'n James Bond titelsong ingeblèrd, zo eentje met Daniel Craig erin?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ik dacht dat Chris Cornell wel een moeilijk baasje was.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ken hem verder niet persoonlijk, alleen soundgarden/audioslave en had hij niet zo'n James Bond titelsong ingeblèrd, zo eentje met Daniel Craig erin?
Over platgemasterde muziek gesproken trouwens.quote:
Cotton Eye Joequote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:08 schreef Watertornado het volgende:
Twi, wat vind jij fijne meeschreeuwnummers met wat lekkere gitaren erbij?
Ik ben niet echt speciaal van de gitaren. Hot Fuss van The Killers is wel de standaardplaat dan, maar dat is wel een andere hoek dan ditquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:08 schreef Watertornado het volgende:
Twi, wat vind jij fijne meeschreeuwnummers met wat lekkere gitaren erbij?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde persoon brethen
En dan uiteraard die leipe versie van Dancelifequote:
Hm, die eerste twee ken ik niet. Die derde, dan zou ik eerder Hysteria kiezen van Muse. Maar wat denk je van Anouk - Nobody's Wife of Alanis Morissette - Ironic?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben niet echt speciaal van de gitaren. Hot Fuss van The Killers is wel de standaardplaat dan, maar dat is wel een andere hoek dan ditMr. Brightside kan je zo gigantisch lekker hard meeschreeuwen.
Of de bekendere nummers van Muse. Knights of Cydonia ofzo.
Plastificerenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:14 schreef moneyfornothing het volgende:
Waarom kan je geen boeken lezen onder de douche zonder je boek te verpesten?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:14 schreef moneyfornothing het volgende:
Waarom kan je geen boeken lezen onder de douche zonder je boek te verpesten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |