Hier precies hetzelfde. Ik keek af en toe als ik het voorbij zag komen. Ik vond het wel grappig. Ik wist trouwens niet dat ze een contract konden winnen, maar misschien is dat nieuw?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:30 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een grappig programma. Het is niet zo dat ik het echt volgde, maar voor een keertje als er niks op tv is is het wel leuk
Ik wist sowieso niet dat ze een ronde verder konden gaan enzoquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Ik keek af en toe als ik het voorbij zag komen. Ik vond het wel grappig. Ik wist trouwens niet dat ze een contract konden winnen, maar misschien is dat nieuw?
Nee ik ook niet, komt denk ik omdat ik maar af en toe keek. Ik dacht: ze krijgen een fotosessie en een make-over en dat is het.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist sowieso niet dat ze een ronde verder konden gaan enzo.
Dat iddquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, komt denk ik omdat ik maar af en toe keek. Ik dacht: ze krijgen een fotosessie en een make-over en dat is het.
Ik ken Christina alleen van de foto's, geen idee wat ze verder doet of kan... Dus ook geen idee of ze hier iets van gaat "bakken".quote:Christina Curry maakt komend seizoen haar opwachting in het tv-programma Model in 1 dag van Net5. De dochter van Patricia Paay wordt jurylid en coach van de kandidaten. Dat meldt Story. In elke aflevering van Model in 1 dag plukken twee modellenscouts ieder één meisje van straat, die een metamorfose krijgt. Een vakjury bepaalt welk meisje wordt ingeschreven bij het modellenbureau. Of Curry één van die juryleden is, kan Net5 niet bevestigen. “Maar we maken de jury snel bekend.”
Meiden die altijd al model hebben willen worden, kunnen op de website van Net5 zien waar ze precies naartoe moeten om kans te maken gescout te worden. Bron
Ben echt benieuwdquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Klein kickje!
A.s. dinsdag (1 mei) begint het! Ik zit er ook in,.
Naar mijn mening was het ook wat opgeleukt idd, kende het programma ook van vroeger. In ieder geval geen samenwerking met Otto of Wehkamp meer,quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:08 schreef Karina het volgende:
Ik zag een voorstukje en volgens mij is het wat "opgeleukt" allemaal, het zag er wat vlotter uit in ieder geval.
In die van vanavond al volgens mijquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:14 schreef MissJ het volgende:
vanavond de 1e aflevering!
Wat cool Chipszak, in welke aflevering zit jij?
ooh tof!quote:
Klopt, de eerste aflevering gelijkquote:
ik had even je website gecheckt en herkende je net meteen in het programmaquote:
Haha I know, maar hij belde mij wel als eerst terugquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik herkende je gelijkHoe lullig hoe hij wegrende.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |