En niet te strak.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:28 schreef Remco026 het volgende:
Gewoon de kisten niet tot het bovenste gaatje vastmaken en alles komt goed
En de KMar doet niet mee iddquote:Op zondag 15 juli 2012 15:57 schreef Sander_d_V het volgende:
Hoe worden de klassen/pelotons op de KMA ingedeeld? Gaat dit per cluster of is het landmacht en luchtmacht apart.
Is onlangs weer allemaal uit elkaar getrokken.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:59 schreef paintmeester het volgende:
Wij zaten in de Cie's door elkaar heen.
Even vergeten. Maar ja, de Kmar schijnt ook wel een hele kleine club te zijn dit jaar.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:04 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
En de KMar doet niet mee idd
Dit jaar weer zoiets, geloof ik.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:50 schreef hoogvlieger het volgende:
Bij ons waren het er maar 20 ofso van de Kmar.
Origineelquote:Op maandag 16 juli 2012 00:29 schreef hoogvlieger het volgende:
En maar het smurfenlied fluiten als ze weer langskwamen
Die heb ik gelukkig niet gedaan.quote:Op maandag 16 juli 2012 01:36 schreef hoogvlieger het volgende:
Jij zult een fantastische co-tijd hebben gehad als je niet van die liedjes hield
Psychologisch Onderzoek?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:51 schreef baaart het volgende:
Vandaag PO1 gefaald![]()
Van de 8 uiteindelijk maar 1 doorgegaan. Ik heb het op m'n rechterbeen bij de 2e test net niet gehaald... een 4tje..de rest allemaal ruim voldoende.
Ye right bitchquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:58 schreef Schild het volgende:
Is voor keuring vlieger, iets met stand van vliegtuigjes kunnen herkennen ofzo.
Klinkt ook weer alsof je er verdomd serieus tegenaan gegaan bent...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:06 schreef baaart het volgende:
[..]
Ye right bitch.. 3D test is echt onwijs pittig... de rest is inderdaad een beetje 'herkennen ofzo'
Ik heb geen idee hoe je daar bij komt...maar dit is gewoon een reactie op Schild. De luistertest en instrumentinterpretatie heb ik dan ook ruimvoldoende afgerond (idem voor de 3D test linkerbeen en joystickquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klinkt ook weer alsof je er verdomd serieus tegenaan gegaan bent...
KMar heeft sowieso geen vacatures als ik het goed ziequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:26 schreef Schild het volgende:
Klopt, dit zijn alleen de Landmacht Officier vacatures.
Ik hoop dat Alex74 niet refereert naar je geboortedatum?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:14 schreef Alex74 het volgende:
Ik ben afgelopen jaar geslaagd voor me hbo diploma en wil graag de korte officiersopleiding volgen. Voor de infantrie.
Maar nu zie ik net dat de opleiding net is begonnen. Begint er ook nog een lichting in januari, of moet ik een heel jaar wachten?
Nja je kan erop solliciteren, maar wanneer je van start gaat is nog maar net de vraag. Zou zomaar ineens over twee jaar kunnen zijn. Áls je al wordt aangenomen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:30 schreef Alex74 het volgende:
nee ben geboren in 90. Maar vond dat even makkelijke getallen
Maar wat ik dus hieruit opmaak, is dat nog niks zeker is of de korte officiers opleiding wel aangeboden wordt?
Dus wij worden collega's;)quote:Op zondag 26 augustus 2012 03:36 schreef Sander_d_V het volgende:
IP bivak inderdaad. Ik zit zelf in 5KL peloton en kom op voor luchtdoelartillerie. Vond het de laatste twee dagen vooral tof, toen we de boogtenten afbraken en ons eigen onderkomen moesten verzorgen. Het was al helemaal tof dat 5KL de marechaussee club voorbij liep toen we naar onze slaapplek marsten. Die gasten liepen echt voor paal met de stokken die met een touwtje om hun nek hingen.
Vanaf maandag beginnen we met de wapenlessen, OTV1 en de co-periode. Ik heb er echt veel zin in.
Uhhh nee, ik zit zelf bij de luchtdoelartillerie als stinger schutter op de Fennek.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:44 schreef Sander_d_V het volgende:
Lijkt er wel op. Kan het zijn dat jij de GO was bij de bravo groep van 5KL?
Stokken met touwtje?quote:Op zondag 26 augustus 2012 03:36 schreef Sander_d_V het volgende:
IP bivak inderdaad. Ik zit zelf in 5KL peloton en kom op voor luchtdoelartillerie. Vond het de laatste twee dagen vooral tof, toen we de boogtenten afbraken en ons eigen onderkomen moesten verzorgen. Het was al helemaal tof dat 5KL de marechaussee club voorbij liep toen we naar onze slaapplek marsten. Die gasten liepen echt voor paal met de stokken die met een touwtje om hun nek hingen.
Vanaf maandag beginnen we met de wapenlessen, OTV1 en de co-periode. Ik heb er echt veel zin in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |