Het ei zorgt juist voor binding.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom laat je je ei niet weg als je bang bent voor te veel vocht? Ik zou trouwens zelf voor gemalen droge koffie gaan denk ik. Of ingedikte espresso, dat zie ik vaak bij kookprogramma's.
natte balle is ook nix....quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:57 schreef Lienekien het volgende:
Ik maak regelmatig de chili van Ainsley H. En daar gaat ook koffie doorheen. Vraag me alleen af of je bal niet te nat wordt.
Ik had eergister nog koffiemelk ipv normale melk (die was op) gebruikt in de aardappelpureequote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat.
Koffie erdoor: ok. Koffiemelk?! Nee, absoluut niet.
Je hoeft echt niet perse een ei door een bal te gooien om hem te binden hoor. Dat kan prima zonder, alleen wordt hij dan wel sneller droog.quote:
Dat ligt er maar net aan wat voor gehakt je gebruikt en wat het vetgehalte daarvan is. Bij droog rundergehakt helpt een eitje toch echt wel hoor!quote:Op maandag 14 mei 2012 10:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet perse een ei door een bal te gooien om hem te binden hoor. Dat kan prima zonder, alleen wordt hij dan wel sneller droog.
Wat is er mis met banaan ?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:04 schreef RobinOok het volgende:
Ja, lijkt me lekker. (zolang je die banaan maar weg laat!)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |