quote:
neger wat je moet eens door R&P lezenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb borderline, asperges, adhd, schizofrenie, psychosie en narcissen. en daarnaast ben ik lesbisch.
maar nee.
Ik lees daar altijd graag mee, zeker snachts wanneer de echte mongolen tot leven komenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:26 schreef Intronic het volgende:
[..]
neger wat je moet eens door R&P lezen
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik lees daar altijd graag mee, zeker snachts wanneer de echte mongolen tot leven komen
ja waarom post je dan niet lekker mee eikelquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik lees daar altijd graag mee, zeker snachts wanneer de echte mongolen tot leven komen
Het is geen nacht wijsneusquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:28 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja waarom post je dan niet lekker mee eikel
Inderdaadquote:
Partyhardy inderdaadquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Alleen half kratje bavaria en 2 flesjes breezer, ruig feestje man
Ik snap dr echt geen reet meer vanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Partyhardy inderdaad
blondiequote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik snap dr echt geen reet meer van
Geen gezeik in ieder geval.quote:
Ik heb geeneens zin meer om het uit te leggenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Geen gezeik in ieder geval.
[..]
Ik heb geeneens zin meer om het uit te leggen
Doequote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:32 schreef Intronic het volgende:
ik ben verliefd op uft maar ze wijst me elke keer af, moet ik nu een topic maken in R&P?
Doe maar.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:32 schreef Intronic het volgende:
ik ben verliefd op uft maar ze wijst me elke keer af, moet ik nu een topic maken in R&P?
ja dat wilde ik ook bij jou doen majaquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:34 schreef Intronic het volgende:
ik luister dune - space invaders in de hoop dat spees dit leest en haar liefde voor mij toont
Gastquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
nee dat zou je nooit met mij kunnen doen, hvj voor altyd ntb schatje
hahahaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:38 schreef stevenmac26 het volgende:
haaaa weer een wa bericht van spees
wat is die intronic een slijmbal en een sukkel
hm wat zal ik hier op terugsturen?
Watquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Nee WhatsAppquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:38 schreef stevenmac26 het volgende:
nu wel jaquote:
Ging bijna je broek uit dus whahahah XDquote:
een stap dichterbij het uiteindelijke doel van deze harde straatjongen uit brabantquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
maakt niet uit je hebt me toch al gefriendznoned
is het niet sjonge jonge?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:45 schreef Intronic het volgende:
sjonge sjonge beetje liefde kan geen kwaad hoor
goeie likbeurtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:48 schreef Dientje12 het volgende:
morgen is het moederdag, ben net door me vader geconfronteerd dat ik iets voor me moeder moet halen, omdat ze me altijd goed verzorgd en alles het is 16:48
Zou ze blij worden van geld?
Nee manquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:48 schreef Dientje12 het volgende:
morgen is het moederdag, ben net door me vader geconfronteerd dat ik iets voor me moeder moet halen, omdat ze me altijd goed verzorgd en alles het is 16:48
Zou ze blij worden van geld?
Heb jij al iets gehaald danquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee man. Koop dan op z'n minst een afgezaagd bloemetje ofzo.
oh, dan morgen ff kijkenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee man. Koop dan op z'n minst een afgezaagd bloemetje ofzo.
Nee, dat zijn meisjes.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat zeggen vrouwen altijd. Diep van binnen huilen ze dan als ze niks krijgen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou spees godvedomme, mijn gedicht weg
quote:
Nog maar een keer danquote:
houden zoquote:
Lul nietquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij jullie accepteert na deze onzin
het is ook faceboek nerdquote:
doe jij toch ookquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat was voor de onzinquote:
boeiendquote:
Iets in deze zin ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
garpje toch?quote:
Je bent ook geen vrouw dus dat zal niet gebeurenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik hoef die shit niet op mijn facebook, man.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:03 schreef stevenmac26 het volgende:
alhoewel ik wel op mono zijn fb heb lopen kutten bij een bericht van een familie lid van hem
Mono kan niet naar het familie feestje omdat we op een gay cruise gaanquote:
ohh hhaha zal die fijn vindenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mono kan niet naar het familie feestje omdat we op een gay cruise gaan
Hij moest lachen en reageerde er gewoon opquote:
gelukkig, wel mee uit kijken af en toequote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij moest lachen en reageerde er gewoon op
ik niet die zeggen tenminste niks tegen hun ouders als ik klaar benquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godverdomme ik haat kinderen van 0 tot 10 jaar.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:08 schreef Intronic het volgende:
[..]
ik niet die zeggen tenminste niks tegen hun ouders als ik klaar ben
eensquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
hihiquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:10 schreef Intronic het volgende:
een van de meest nutteloze dagen tot nu toe tering
nu weet ik hoe jij je elke dag voelt stevenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:10 schreef Intronic het volgende:
een van de meest nutteloze dagen tot nu toe tering
okquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://www.autojunk.nl/2008/06/toyota-supra-3-0-twinturbo
zonde echt een bazenautoquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://www.autojunk.nl/2008/06/toyota-supra-3-0-twinturbo
Ik voel mij nu zoals jij in december deedquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:10 schreef Intronic het volgende:
[..]
nu weet ik hoe jij je elke dag voelt steven
winter helpt ook niet echt mee word ik niet vrolijk vanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik voel mij nu zoals jij in december deed
Ik haat de winterquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:13 schreef Intronic het volgende:
[..]
winter helpt ook niet echt mee word ik niet vrolijk van
Gaat wel, net emo gedaan en een stuk van m'n hand geschaafd.quote:
ja wel respectquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:18 schreef stevenmac26 het volgende:
haha lekker voor je intronic, snufje wel en jij niet
quote:Honderden fans van Athletic Bilbao hebben door een gebrek aan geografische kennis de finale van de Europa League woensdag gemist. De supporters van de Baskische club boekten een vliegtuig naar de Hongaarse hoofdstad Boedapest, terwijl de finale in het Roemeense Boekarest werd gespeeld. Bilbao verloor de eindstrijd met 3-0 van Atletico Madrid.
Spelers van Athletic Bilbao treuren na de verloren finale in Boekarest. © epa.
Volgens de Spaanse omroep Antena 3 probeerden de circa 400 fans nadat ze ontdekt hadden in de verkeerde stad te zijn beland, alsnog naar Boekarest te reizen. De hoofdsteden van de twee Oost-Europese landen liggen ruim 600 kilometer van elkaar verwijderd. Ze slaagden er niet in om op tijd aan te komen voor de wedstrijd.
Ook de stadionspeaker van de UEFA ging woensdag in de fout. Hij heette de toeschouwers in het stadion welkom met de tekst: 'Goedenavond Boedapest en welkom bij de finale van de Europa League'. Dat kwam hem op een stevig fluitconcert van de Roemeense aanwezigen te staan.
Een klein Dromensnufjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben al zwanger, wist je dat niet
Ik zag het, ik wist wel dat je emo wasquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gaat wel, net emo gedaan en een stuk van m'n hand geschaafd.
Met jou dan?hoe was je housewarming?
ik zag al een pic op facebook haha
Lelystad, de place to bequote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:22 schreef Monopoly het volgende:
Klopt.
Even aankleden en dan naar ouders toe. Ik groet u!
Altijd doen we dat spel en bijna altijd is iedereen lam na een paar rondesquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:23 schreef Monopoly het volgende:
En ik ging op lege maag kingsen met je matties.
Snufvangertjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Een klein Dromensnufje
[..]
Ik zag het, ik wist wel dat je emo was
Housewarming was episch, heb wel 2 uur schoongemaakt vanmorgen maar het is gedaanDie foto was geniaal, 1 maat van me ging op het balkon liggen en het lukte ons niet hem wakker te maken
zonder salami ook wel hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb salami op, wie wil mij zoenen?
okequote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb salami op, wie wil mij zoenen?
nee man, alleen metquote:
quote:
quote:
Dat kan ook, jij mag kiezenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Snufvangertje![]()
Haha compazuipertsMooi dat het geslaagd was
paste het wel dan?
ja ze zat op TC dus altijd vet gezelligquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat kan ook, jij mag kiezen
Er waren iets van 15 a 20 mensen in totaal dus het kon wel. Wel zielig voor mijn huisgenoot dat hij om 7 uur moest opstaanHij stuurde nog smsjes of het stiller kon maar ik was mijn telefoon verloren
Maar ik heb goed opgeruimd dus hopelijk is hij weer blij
Heb jij nog wat tofs gedaan gisteren?
Dat is wel erg hardcore.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:27 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja ze zat op TC dus altijd vet gezellig
Aw, was het de huisgenoot die altijd luidkeels chicks neukt? Zo ja, dan staan jullie nu quittequote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat kan ook, jij mag kiezen
Er waren iets van 15 a 20 mensen in totaal dus het kon wel. Wel zielig voor mijn huisgenoot dat hij om 7 uur moest opstaanHij stuurde nog smsjes of het stiller kon maar ik was mijn telefoon verloren
Maar ik heb goed opgeruimd dus hopelijk is hij weer blij
Heb jij nog wat tofs gedaan gisteren?
Ja hij is het, dus je hebt gelijkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Aw, was het de huisgenoot die altijd luidkeels chicks neukt? Zo ja, dan staan jullie nu quitte
Neeik wou leren maar ging uiteindelijk maar op TC
Ik niet, ik ben niet mainstream.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja hij is het, dus je hebt gelijk
Volgend jaar weer examen doen
Ohh daarom deed je steeds cam uit.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:33 schreef Intronic het volgende:
[..]
kom jij vanavond ook kan ik weer fappen
hihi ;@quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh daarom deed je steeds cam uit.
Ach, komt wel goedquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]kan niet
dan moet ik van school af
ik mag het jaar maar 1x opnieuw doen
maar komt wel goed joh, heb het hele jaar door examens geoeffend en alleen maar voor biologie onvoldoendes gehaald, de rest is allemaal 6,5 of hoger. En jij gaat me over 2 week helpen met bio dus het komt helemaal goed
biologie ben je nog niet zo goed in nee, praktijk danquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]kan niet
dan moet ik van school af
ik mag het jaar maar 1x opnieuw doen
maar komt wel goed joh, heb het hele jaar door examens geoeffend en alleen maar voor biologie onvoldoendes gehaald, de rest is allemaal 6,5 of hoger. En jij gaat me over 2 week helpen met bio dus het komt helemaal goed
Weet jij niks van toeterquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
biologie ben je nog niet zo goed in nee, praktijk dan
Pijn in mijn buik van het lachen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
biologie ben je nog niet zo goed in nee, praktijk dan
nee gaarne zo houdenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:43 schreef Trollscience het volgende:
hebben jullie mijn monster al gezien
Maar is niet onmogelijkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:45 schreef Intronic het volgende:
ik acht de kans klein dat je ergens HEUL GOED in bent als je het nog niet gedaan hebt
Ik ben heel goed in zelfmoord plegen, ik heb het nog nooit gedaan maar ik weet zeker dat wanneer ik het doe het me in één keer lukt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:45 schreef Intronic het volgende:
ik acht de kans klein dat je ergens HEUL GOED in bent als je het nog niet gedaan hebt
dat dachten die andere die het probeerde en faalden ookquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in zelfmoord plegen, ik heb het nog nooit gedaan maar ik weet zeker dat wanneer ik het doe het me in één keer lukt.
Trueequote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:47 schreef Intronic het volgende:
[..]
klopt maar blijft gissen totdat je het probeert
Hoe moeilijk is het om je eigen kop eraf te blazenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:47 schreef Intronic het volgende:
[..]
dat dachten die andere die het probeerde en faalden ook
dat zeg je elke keerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iets wat je niet hebt gehad kan je ook niet missen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:50 schreef Intronic het volgende:
[..]
maakt niet uit, zo blijf lekker onderaan de maslow piramide
Kan me vrij weinig schelen, als ik bovenaan stond was ik ook niet gelukkig.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:50 schreef Intronic het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over Maslow en zijn debiele marketingtheorieenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:50 schreef Intronic het volgende:
[..]
want?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan me vrij weinig schelen, als ik bovenaan stond was ik ook niet gelukkig.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:52 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga straks heerlijk koken, DV kom je eten?
quote:
Ik denk shoarmaquote:
Oh broodje warm vlees, zeg dat danquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:57 schreef Trollscience het volgende:
Limburgs alles, warme ham. Van Bufkes
Nee, maar ik vond hem wel toepasselijk hier.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hey heb je je standaard PI weer
Ik hou niet zo heel erg van browniesquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vanavond brownies maken met aardbeien erop, snuf kom je halen?
luierdquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:04 schreef Roburtt het volgende:
ik doe niks meer vandaag dat niet in mn bed kan
ik doe dit ookquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:07 schreef Roburtt het volgende:
dat heerlijke gevoel als je uit een warme lange douche komt en gewoon nog een kwartier naakt zit
Dat alles nog zo onvettig voelt en lekker zacht?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:07 schreef Roburtt het volgende:
dat heerlijke gevoel als je uit een warme lange douche komt en gewoon nog een kwartier naakt zit
ja, en dat je de warmte van je af voelt komenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat alles nog zo onvettig voelt en lekker zacht?
ik heb dat altijd na sportquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:11 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ja, en dat je de warmte van je af voelt komen
Dat heb ik nog nooit gevoeld, maar wel dat het water verdamptquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:11 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ja, en dat je de warmte van je af voelt komen
soms komt er met een training gewoon stoom van mn hoofd afquote:
Jongens die dat doen terwijl je tegenover ze staat en je al dat water in je ogen krijgtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:12 schreef Dientje12 het volgende:
Je haren beetje nat houden en met je hand erdoorheen gaan en dat al je haartjes water lanceren als een katapult op de spiegel
watquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:13 schreef Roburtt het volgende:
[..]
soms komt er met een training gewoon stoom van mn hoofd af
Meestal als het heeft geregend is dat zoquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:13 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Die gaat in mijn reactions-folderquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:13 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Honden doen dat ook wel eens.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jongens die dat doen terwijl je tegenover ze staat en je al dat water in je ogen krijgt
klopt, of als het gewoon koud is buitenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Meestal als het heeft geregend is dat zo
Ik doe dit ook alleen voor de spiegelquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jongens die dat doen terwijl je tegenover ze staat en je al dat water in je ogen krijgt
Dan krijg ik het niet in mn ogenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Honden doen dat ook wel eens.
Lief.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het is schokkend, ik weet het. Maar als jij ze maakt zijn ze sowieso heel vies waarschijnlijk
Ja, ga je je hond buiten wassen, wil die niet schudden en sta je heel de tijd..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Honden doen dat ook wel eens.
fezquote:
Lolquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ga je je hond buiten wassen, wil die niet schudden en sta je heel de tijd..
Schud danschud dan
en wil die niet, stapt die binnen schud die en gaat ze liggen
mensen die de ah niet appie noemenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:17 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga de Albert Heijn maar eens vereren met een bezoek.
Het lefquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:17 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga de Albert Heijn maar eens vereren met een bezoek.
quote:
Ik laat het van te voren omroepen, dan kunnen de mensen zich verschuilen en hoeven ze mijn stank niet te ruikenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het lefdat doe je de mensen buiten toch niet aan.
mensen die niet amerikaans douchenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik laat het van te voren omroepen, dan kunnen de mensen zich verschuilen en hoeven ze mijn stank niet te ruiken
Ik had het ook niet over die stank van je.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik laat het van te voren omroepen, dan kunnen de mensen zich verschuilen en hoeven ze mijn stank niet te ruiken
Wat danquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over die stank van je.
wasdaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mensen die niet amerikaans douchen
Iedereen voelt zich gelijk minderquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je confronteert mensen met je buitengewone schoonheid. Dat kunnen ze niet handelen.
Daarom kom ik nooit buiten.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je confronteert mensen met je buitengewone schoonheid. Dat kunnen ze niet handelen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:23 schreef Intronic het volgende:
[..]
haha grapje ik heb net poep op mijn gezicht gesmeerd
grgrgrrrrquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Iedereen voelt zich gelijk minder![]()
Maar grgrrg vrinden, die niets wat ik ook niet zou doen.
quote:
Dus je ouders laten je verhongeren?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:25 schreef Roburtt het volgende:
[..]
er is ook uberhaupt niks om mee te koken
jepquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dus je ouders laten je verhongeren?
neequote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:27 schreef Trollscience het volgende:
je mag mijn geld wel lenen, kom maar halen robje.
Omg omg, hosselaarquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:28 schreef Intronic het volgende:
[..]
waarom, gewoon trek in lekkere dingen
gewoon volproppen je lichaam merkt er niks vanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:28 schreef Roburtt het volgende:
er is chips enzo, maar dat is geen avondeten
Genoeg om je honger te stillenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:28 schreef Roburtt het volgende:
er is chips enzo, maar dat is geen avondeten
ja geen trek in, ik doe de frituur wel aanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
gewoon volproppen je lichaam merkt er niks van
Dat is hetzelfde dopeikelquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:29 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ja geen trek in, ik doe de frituur wel aan
lekkerderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |