Is joun webcamkwaliteit ook zo vreselijk :S?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:09 schreef Lesterr het volgende:
Waah spannend hoor, het idee dat iedereen straks naar JOU luistert. Heb zin om de rest te beluisteren!
Ik heb gewoon een webcam in me laptop, en het viel me mee moet ik zeggen haha. Maar je wordt toch onherkenbaar gemaakt, so it's all goodquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:10 schreef Pannenkoekendoos het volgende:
[..]
Is joun webcamkwaliteit ook zo vreselijk :S?
Wat is een grote ster?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoop dat iemand het aangedurfd heeft om een grote ster te coveren.
Ik zal het niet zeggen, toch liev van jequote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:23 schreef Greys het volgende:
En als iemand straks bv zegt (ik noem maar iets, ik heb nog niets gehoord...) 'Goh die nummer 3 is goed zeg', dat je dan niet roept 'Dank je!'
Ik bedoel vooral Queen, Ella Fitzgerald enzo. Mensen die je niet maar zo even kan coveren.quote:
Ik zal volgende ronde even een Steven Tyler doen voor jequote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral Queen, Ella Fitzgerald enzo. Mensen die je niet maar zo even kan coveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |