Wat schuift het?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:41 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb geen zin meer, wil er iemand voor me werken vanavond?
Die van mij wil geen kadootjes.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O kut, helemaal vergeten
Gelukkig is m'n moeder op vakantie
Blij dat het pas zaterdag is.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:41 schreef Royco1 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij vanuit groningen hier bent met het ov is het sluitingstijd
Ik heb geen flauw idee, misschien wachtte ze wel tot vrijdag voor dat ze een besluit maakte ofzo.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ze een reden om niet te reageren?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt totaal geen zin.
Wil op de bank hangen met een biertje
Helaas geld dat voor mij ook.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij hier bent met het ov is het sluitingstijd
jongen,ik verveelde me gewoon als jij dat serieus nam is dat echt zieligquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat leek me ook gezellig.Maar hoe meer je sprak hoe minder mij het een goed plan leek.
[..]
Hmm, daar ben ik niet zo goed in. Ik denk dat je dat zelf beter zou weten.
Stiekem gewoon een pilsje pakken onder werktijd?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:41 schreef Royco1 het volgende:
Ja dat kan ook welquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:46 schreef screwloose het volgende:
[..]
Stiekem gewoon een pilsje pakken onder werktijd?
Neem er 5, dat zal de avond een stuk dragelijker maken.quote:
Je weet dat twi er ook bij was he?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:45 schreef system_overload het volgende:
[..]
jongen,ik verveelde me gewoon als jij dat serieus nam is dat echt zielig
dat weet ik ja, en dan?Er zijn getuigen wowquote:
Het is makkelijk om te beweren dat ik lieg, maar dat twi ook heeft gelezen hoe je steeds meer zeurde of ik nou gewoon wilde chillen want je verveelde je zoooo eeergg. Is moeilijker van de tafel te vegen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:53 schreef system_overload het volgende:
[..]
dat weet ik ja, en dan?Er zijn getuigen wow
ik zeg zulke shit zo vaak of ik het meen is een 2equote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is makkelijk om te beweren dat ik lieg, maar dat twi ook heeft gelezen hoe je steeds meer zeurde of ik nou gewoon wilde chillen want je verveelde je zoooo eeergg. Is moeilijker van de tafel te vegen.
Dus je zeikt vaak meer dan een uur lang tegen mensen of ze komen chillen als "grapje" ofzo?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:56 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik zeg zulke shit zo vaak of ik het meen is een 2e
als ik niks beters te doen eb waarom niet?leuk voor je ego tochquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus je zeikt vaak meer dan een uur lang tegen mensen of ze komen chillen als "grapje" ofzo?
iemand die kneuziger is dan iken blijkbaar net zo goedgelovig als mur en kree die me weer een DM stuurdequote:
Wat schiet je daar nu mee op??quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:01 schreef system_overload het volgende:
[..]
iemand die kneuziger is dan iken blijkbaar net zo goedgelovig als mur en kree die me weer een DM stuurde
system_overload en Mur zijn boos op elkaar.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:03 schreef Myraela het volgende:
Waar gaat het nu weer over?![]()
Het word wel een beetje vermoeiend hoor, constant gezeik telkens.
zeg dat maar tegen murquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:03 schreef Myraela het volgende:
quote:
verveling verdrijvenquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:00 schreef system_overload het volgende:
[..]
als ik niks beters te doen eb waarom niet?leuk voor je ego toch
deed ik ook met Frank
en met KT haha
Ja, ik ben degene die zielig is hier.quote:
Ik wilde voorstellen: als we je bar om mogen toveren tot de skihutquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:41 schreef Royco1 het volgende:
Nee ze vind het leuk om mannen af te wimpelen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik ben degene die zielig is hier.![]()
Maar afgewimpeld worden is leuk voor je ego?
Oh, dat doet ze dan toch verkeerd om.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ze vind het leuk om mannen af te wimpelen.
Lijkt me niet de weg maar goed...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:06 schreef system_overload het volgende:
[..]
verveling verdrijven
kijken of het 4 chan FA achtige meet word als in you got stood up
Zeg hem dat maar; volgens mij is Giel wel een vrouw die assertiviteit wel kan waarderen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:07 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt geen zin om vanavond naar die rotkop van Giel te gaan staren.
Verdomde Jay-Z.
We kunnen ook jou adoreren als je dat leuker vindtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:03 schreef Myraela het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Account tijdelijk niet beschikbaar
Vanwege een probleem op de site is je account momenteel niet beschikbaar. We verwachten dit probleem snel op te kunnen lossen. Probeer het opnieuw over enkele minuten.
ja inderdaadquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik ben degene die zielig is hier.![]()
Maar afgewimpeld worden is leuk voor jmijn ego?
Niet spontaan nee.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde voorstellen: als we je bar om mogen toveren tot de skihut
Maar toen bedacht ik me opeens dat je in een gehucht woont, en dat we die bar dan niet vol gaan krijgen?
als je had gezegd had ik je afgewezen dat is de bedoeling zo gaat het meestalquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, dat doet ze dan toch verkeerd om.
Een uur zeiken om een meet om afgewimpeld te worden lijkt MIJ juist schadelijk voor je ego, maar ok.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:11 schreef system_overload het volgende:
[..]
als je had gezegd had ik je afgewezen dat is de bedoeling zo gaat het meestal
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, dat doet ze dan toch verkeerd om.
Een uur zeiken om een meet om afgewimpeld te worden lijkt MIJ juist schadelijk voor je ego, maar ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |