Wat schuift het?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:41 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb geen zin meer, wil er iemand voor me werken vanavond?
Die van mij wil geen kadootjes.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O kut, helemaal vergeten
Gelukkig is m'n moeder op vakantie
Blij dat het pas zaterdag is.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:41 schreef Royco1 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij vanuit groningen hier bent met het ov is het sluitingstijd
Ik heb geen flauw idee, misschien wachtte ze wel tot vrijdag voor dat ze een besluit maakte ofzo.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ze een reden om niet te reageren?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt totaal geen zin.
Wil op de bank hangen met een biertje
Helaas geld dat voor mij ook.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij hier bent met het ov is het sluitingstijd
jongen,ik verveelde me gewoon als jij dat serieus nam is dat echt zieligquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat leek me ook gezellig.Maar hoe meer je sprak hoe minder mij het een goed plan leek.
[..]
Hmm, daar ben ik niet zo goed in. Ik denk dat je dat zelf beter zou weten.
Stiekem gewoon een pilsje pakken onder werktijd?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:41 schreef Royco1 het volgende:
Ja dat kan ook welquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:46 schreef screwloose het volgende:
[..]
Stiekem gewoon een pilsje pakken onder werktijd?
Neem er 5, dat zal de avond een stuk dragelijker maken.quote:
Je weet dat twi er ook bij was he?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:45 schreef system_overload het volgende:
[..]
jongen,ik verveelde me gewoon als jij dat serieus nam is dat echt zielig
dat weet ik ja, en dan?Er zijn getuigen wowquote:
Het is makkelijk om te beweren dat ik lieg, maar dat twi ook heeft gelezen hoe je steeds meer zeurde of ik nou gewoon wilde chillen want je verveelde je zoooo eeergg. Is moeilijker van de tafel te vegen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:53 schreef system_overload het volgende:
[..]
dat weet ik ja, en dan?Er zijn getuigen wow
ik zeg zulke shit zo vaak of ik het meen is een 2equote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is makkelijk om te beweren dat ik lieg, maar dat twi ook heeft gelezen hoe je steeds meer zeurde of ik nou gewoon wilde chillen want je verveelde je zoooo eeergg. Is moeilijker van de tafel te vegen.
Dus je zeikt vaak meer dan een uur lang tegen mensen of ze komen chillen als "grapje" ofzo?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:56 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik zeg zulke shit zo vaak of ik het meen is een 2e
als ik niks beters te doen eb waarom niet?leuk voor je ego tochquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus je zeikt vaak meer dan een uur lang tegen mensen of ze komen chillen als "grapje" ofzo?
iemand die kneuziger is dan iken blijkbaar net zo goedgelovig als mur en kree die me weer een DM stuurdequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |