Die past niet meer in een F1 wagen hoorquote:Op zondag 13 mei 2012 10:17 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Weg uit de F1, is voor iedereen beter en dan Montoya voor in de plaats
Geen Montoya terug aubquote:Op zondag 13 mei 2012 10:17 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Alle members hebben het team verlaten. Toen ze naar het hotel gingen. Verwacht wordt dat ze vandaag weer terug komen.quote:
Niet zo vreemd dat er wat ruzie volgt na zo'n fout.quote:
Wie anders?quote:Op zondag 13 mei 2012 10:24 schreef vosss het volgende:
Waarom wil je in godesnaam Bianchi erbij hebben?
Wil je soms een paar dooien zien volgend jaar?![]()
Dat maakt me geen zak uit. Voor mijn part sinterklaas. Alles beter dan die gek!quote:
Montoya is al gewogen en te licht bevonden voor de F1.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:17 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Eh, te zwaar bedoel je.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Montoya is al gewogen en te licht bevonden voor de F1.
quote:Op zondag 13 mei 2012 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen Montoya terug aub
nouja ik ben tevreden als 2013:
RBR:
Vettel/Ricciardo
McLaren:
Button/Di Resta
Ferrari:
Alonso/Perez
Mercedes:
Rosberg/Hulkenberg
Renault:
Raikkonen/Grosjean
Sauber:
Kobayashi/Bianchi
Williams:
Webber/Maldonado
Force India:
Massa/Valsecchi
STR:
Vergne/Frijns
Caterham:
Kovalainen/vdGarde
Virgin:
Glock/Pic
HRT:
Clos/Calado
maar dat gebeurt toch niet
Later ook hoogst onwaarschijnlijkquote:
twitter:radarguruf1 twitterde op zondag 13-05-2012 om 10:31:48#F1 radar update 10:31 CEST: Remaining overcast. Showers to the north-west have fizzled out, no rain showing anywhere across NE Spain atm reageer retweet
twitter:CraigLongdon_F1 twitterde op zondag 13-05-2012 om 07:13:58Well... I enjoyed working F1 but I can sadly say not with McLaren after yesterday. I wish Jenson and Lewis all my luck today! reageer retweet
twitter:CraigLongdon_F1 twitterde op zondag 13-05-2012 om 08:03:36@ronnyvenezuela I can't tell you anymore than I have already put up on here. All I'll say is, I have left after getting the blame. reageer retweet
twitter:CraigLongdon_F1 twitterde op zondag 13-05-2012 om 08:04:59@ronnyvenezuela @puenteadrian Yes, I left, then someone else did then this morning some did. 3 people so far. reageer retweet
twitter:CraigLongdon_F1 twitterde op zondag 13-05-2012 om 08:22:27@ronnyvenezuela @puenteadrian Oh right. I get you know. Honestly, Martin will leave soon because of the pressure. reageer retweet
Dat is de brandstofmeneer?quote:Op zondag 13 mei 2012 10:51 schreef ElmarO het volgende:
Het gaat overigens lekker bij McLaren als we deze tweets mogen geloven:twitter:CraigLongdon_F1 twitterde op zondag 13-05-2012 om 08:03:36@ronnyvenezuela I can't tell you anymore than I have already put up on here. All I'll say is, I have left after getting the blame. reageer retweet
Misschien kunnen ze iemand uit de Indys halen.quote:Op zondag 13 mei 2012 10:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat maakt me geen zak uit. Voor mijn part sinterklaas. Alles beter dan die gek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |