Er zijn ook fora waar je échte inhoudelijke shit kunt vinden. PM me maar voor de link, als ik hem hier neerplemp wordt binnenkort dat hele forum verziekt met shit als: "lolololeinzzz, fipo, je moeder" en dat soort ongeinquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:31 schreef leetzors het volgende:
Deze shit is over nagedacht...tevens verkapte tvp uit nieuwsgierigheid.
Er staat niet echt in mijn tekst hoe "je je moet gedragen". Maar eerder hoe je emotioneel gewend kunt raken aan verschillende situaties met expressie van je gevoelens. Mijn tekeningen duiden aan dat je positieve ervaringen moet opdoen door vrouwen te ontmoeten. Als je nog nooit in contact bent geweest met een vrouw op niveau is het een stuk moeilijker voor diegene.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik ken de mannen met wie ik omga natuurlijk, die hebben dat niet op deze wijze hoeven leren, dat weet ik vrij zeker. Het is ook niet zozeer dat ik iets tegen persoonsontwikkeling heb, ook niet als mensen dat uit een boek willen halen, ze gaan hun gang maar. En inderdaad, genoeg mensen hebben daar problemen mee.
Maar dit is een forum en dan reageer ik wel op wat ik lees. En wat mij niet aan staat is de vermeende 'professionaliteit' in deze aanpak. 'Doe zo en zo tegen vrouwen, dan zullen zij zo en zo doen'. Dat vind ik een rare manier van denken, mensen zijn volgens mij niet zo voorspelbaar/uit te tekenen en als je jezelf voor houdt dat ze dat wel zijn en je houdt daar rekening mee wordt het nooit een natuurlijk contact.
TS gaat voor de 'natuurlijke aanpak' maar heeft vervolgens allerhande tips en zelfs tekeneningen om aan te duiden hoe het contact moet verlopen, wat je moet denken, hoe je je moet gedragen etc.
Diegene die je leuk vind eruit vissen. De meeste gasten laten grote groepen vrouwen lopen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:11 schreef Sinosappel het volgende:
Ik snap niet wat nou het doel is?
Zoveel mogelijk vrouwen aanspreken, en dan?
Ok. Maar je hebt het over 200 vrouwen per maand. Dan ben je dus nog geen vrouw die je leuk vindt tegengekomen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Diegene die je leuk vind eruit vissen. De meeste gasten laten grote groepen vrouwen lopen.
Genoeg. Relaties heb ik ook gehad.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ok. Maar je hebt het over 200 vrouwen per maand. Dan ben je dus nog geen vrouw die je leuk vindt tegengekomen?
Dus waarom moet je er dan 200 per maand ontmoeten?quote:
Omdat er veel leuke vrouwen zijn en ik niet zo wanhopig ben om de eerste de beste vast te houdenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dus waarom moet je er dan 200 per maand ontmoeten?
Als je al een leuke vrouw ontmoet hebt?
Haha nice! Jezelf vermaken met dit soort dingen en haar erbij betrekken is key.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:48 schreef Partyboy1991 het volgende:
Weet je wat een bazen/trieste actie was
Ik was in een kroeg en dr waren ballonnen dus ik pakte er eentje op en stapte op een erg leuk knap meisje af en ik zei
Mag ik deze ballon aan jou geven?
Toen zei ze ja hoor
Toen zei ik .. ha mooi dan kan nu tegen tegen iedereen vertellen dat ik jou heb versierd
Als je er 200 per maand ontmoet en daar zit 1 leuke tussen is dat nou niet echt wanhopig te noemen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat er veel leuke vrouwen zijn en ik niet zo wanhopig ben om de eerste de beste vast te houden
Ja wat heb ik te verliezenquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Haha nice! Jezelf vermaken met dit soort dingen en haar erbij betrekken is key.
Doe je dat ook in een drukke winkelstraat als ze met haar ma aan het winkelen is en haar broer naast haar loopt terwijl je denkt dat het haar vriend is? Met zulke situaties is het goed dat je super veel ervaring hebt en lef opgebouwd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:20 schreef Partyboy1991 het volgende:
Maar ik snap het niet
Ik stap op iemand af ik ik dr LEUK en AANTREKKELIJK vind... Dan slaan die technieken nergens op.. Dat gevoel wat ik dan voor die persoon heb ook al is dat t eerste oogcontact wat we hebben spreekt meer dan die hele lap tekst bij elkaar..
Mwah IK vind het niet erg lastig, natuurlijk geldt dit niet voor iedereen !!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Doe je dat ook in een drukke winkelstraat als ze met haar ma aan het winkelen is en haar broer naast haar loopt terwijl je denkt dat het haar vriend is? Met zulke situaties is het goed dat je super veel ervaring hebt en lef opgebouwd.
Ik kan nog wel moeilijker situaties verzinnen hoor. Hoe meer je aan je persoonlijkheid werkt, hoe beter vrouwen op je reageren. Hiermee vergroot je je kansen ook.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:23 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Mwah IK vind het niet erg lastig, natuurlijk geldt dit niet voor iedereen !!!
Mi is wat veel mannen doen vooral die onzeker zijn.. dat ze maar blijven analyseren onbewust... + door blauwtjes te lopen leer je veel vind ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik kan nog wel moeilijker situaties verzinnen hoor. Hoe meer je aan je persoonlijkheid werkt, hoe beter vrouwen op je reageren. Hiermee vergroot je je kansen ook.
Wat is Mi? Hierdoor wordt je overigens ongelooflijk zeker, en zie je dat hele mensen massa's niet hunzelf durven te zijn. Zelfvertrouwen groeit oneindig waarmee je alles aan durft, en ik weet zeker dat je nog steeds door kunt groeien als persoon.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:26 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Mi is wat veel mannen doen vooral die onzeker zijn.. dat ze maar blijven analyseren onbewust... + door blauwtjes te lopen leer je veel vind ik
Hoe leer je van blauwtjes lopen? en wat leer je? Ik heb namelijk zelden feedback gehad over waarom ze mij op dat moment heeft afgewezen. Het enige wat ik merk is dat een blauwtje lopen mij nu minder kan schelen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:26 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Mi is wat veel mannen doen vooral die onzeker zijn.. dat ze maar blijven analyseren onbewust... + door blauwtjes te lopen leer je veel vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |