abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 mei 2012 @ 15:20:29 #101
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_111492969
Volgens mij hebben vrouwen over het algemeen minder seksuele interesses. Klopt dat?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_111493629
Nee, we zijn er een kei in om het te onderdrukken, omdat we het ons niet kunnen permitteren om ondergewaardeerd te worden en zo een kans op een goede relatie te missen. Daarvoor zouden we wel eens kunnen liegen over onze seksuele relatie geschiedenis.

Los daarvan zijn meeste van ons minder behoeftig, door minder hormonen. Mannen zijn van nature geschapen om in goede en slechte tijden (gevaarlijke dieren, oorlog e.d.) te blijven voortplanten. Vandaar dat jullie snel een stijve krijgen en vaker op een dag kunnen doen.
pi_111494060
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 15:38 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Nee, we zijn er een kei in om het te onderdrukken, omdat we het ons niet kunnen permitteren om ondergewaardeerd te worden en zo een kans op een goede relatie te missen. Daarvoor zouden we wel eens kunnen liegen over onze seksuele relatie geschiedenis.

Los daarvan zijn meeste van ons minder behoeftig, door minder hormonen. Mannen zijn van nature geschapen om in goede en slechte tijden (gevaarlijke dieren, oorlog e.d.) te blijven voortplanten. Vandaar dat jullie snel een stijve krijgen en vaker op een dag kunnen doen.
Ik kan me goed vinden in je reactie, echter kan sex ook een middel zijn om een man aan je te binden. Een man te lang van sex onthouden, wanneer hij initiele interesse toont, zorgt ervoor dat hij het ergens anders zoekt.

Kanttekening is echter dat je als vrouw een groot risico neemt, en dat hij erna misschien gevlogen is. Dat lijkt me dan ook de reden dat vrouwen de mannen sex onthouden (met name aan het begin), omdat zij (gemiddeld) meer waarde hechten aan de emotionele en geestelijke band.
  zondag 13 mei 2012 @ 16:02:53 #104
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_111494536
Wat een hoop pseudopsychologisch geblaat in dit topic. Self acclaimed PUA guru's _O_
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_111494764
Een paar conclusies die ik heb kunnen trekken na wat ervaring:

- Seks is alleen heerlijk en dus onvergetelijk als je verliefd bent.
- Hoe minder diepgang in de persoon, hoe meer vervangbaar je als persoon bent en je zo'n persoon dan moeilijk kunt binden.
- Hoe lager de eigenwaarde van een persoon, hoe meer gehecht degene kan zijn aan iemand. Of niet, waardoor de persoon in kwestie bindingsangst heeft en wegrent als het hem te intensief wordt.
- De meer bezigheden een persoon in het leven heeft, de minder behoefte aan intimiteit.

Zo zie je maar dat het per persoon, levensfase, behoeften en dus situatie weer verschilt.
pi_111537005
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 15:09 schreef Kogeltje het volgende:

[..]

Misschien handig om dit wat te verdiepen. Wat ik vooral merk is dat wanneer ik vrouwen aanspreek uit pure seksuele interesse, ik veel minder succes heb dan als ik vrouwen aanspreek puur om een leuk gesprek aan te knopen. Vrouwen pikken namelijk vrij snel signalen op waaruit ze jouw intentie kunnen destilleren. (ligt ook aan het type vrouw die je aanspreekt natuurlijk, en de intentie die zij zelf heeft).
Herkenbaar:
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_111537093
Intentie vs loskoppeling van eindresultaat

Hier bespreek ik hoe je snel je intenties kunt volgen zonder dat ze zich "over gevalideerd voelt". Je wilt namelijk ook niet hebben dat ze denkt dat je heel makkelijk te krijgen bent en te houden. Hierbij is het ook weer een kwestie van zijn, en niet alleen doen. Dit is een gebied waar ik ook nog flink aan moet gaan werken, want het komt vaak genoeg voor dat ik perongeluk een meid te veel "geef" omdat ik op dat moment teveel waarde hecht aan het eindresultaat. Andersom komt het ook voor bij mij, dat ik te weinig intentie heb waardoor ik haar in principe perongeluk laat lopen. Je kunt het op zo'n manier opvatten, als bijvoorbeeld je intentie level op schaal 6 zit, dan moet je loskoppeling van het eindresultaat ook op schaal 6 zijn.

Probleem 1: Teveel intentie in verhouding tot loskoppeling van het eindresultaat

Heb je veel intentie maar je hebt nog te weinig loskoppeling aan het eindresultaat, dan ben je op dat moment iets te wanhopig. Aan je subcommunicatie voelt ze het aan dat je goede emoties van haar weg probeerd te stelen inplaats van die mooie uitstraling van goede emoties die je eigenlijk moet hebben op dat moment.

Probleem 2: Te weinig intentie in verhouding tot loskoppeling van het eindresultaat

Heb je te weinig intenties dan zal ze op een gegeven moment interesse verliezen in je. Er is een tekort aan aantrekkingskracht (geen fysiek contact, interacties gaan geen enkele richting op, je kunt in the friendzone komen etc).

Oplossing?

Zorgen dat je een overvloed hebt aan keuze. Hierdoor kan je vanzelf ver gaan met meiden die je dan tegenkomt en maakt het je niet veel uit wat het eindresultaat gaat worden. Deze overvloed aan keuze voel je het beste aan als je het ook fysiek ervaart, dit vanwege de manier waarop de hersenen werken.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 14 mei 2012 @ 17:20:49 #108
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_111539441
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 16:02 schreef Michielos het volgende:
Wat een hoop pseudopsychologisch geblaat in dit topic. Self acclaimed PUA guru's _O_
Inderdaad zeg.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 14 mei 2012 @ 17:22:08 #109
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_111539494
...
  maandag 14 mei 2012 @ 17:22:54 #110
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_111539516
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 17:22 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ook echt allemaal van die "wetenschappelijk" ogende modellen enz. erbij halen om het te laten lijken alsof het ergens op gebaseerd is ofzo :')
  maandag 14 mei 2012 @ 17:24:48 #111
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_111539594
Als je die modellen daadwerkelijk gaat bestuderen ben je ook reddeloos verloren.

Veldonderzoek is het enige dat werkt. Versier, en leer. Ga de kroeg in, heb een leuke tijd.

Elke minuut dat je besteedt aan zo'n onnozel boek of tabel is zonde van je tijd.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 14 mei 2012 @ 17:30:36 #112
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_111539801
vooral dat "heb een leuke tijd". Waarvoor ga je anders uit ? :') :D
Maar al die self acclaimed PUA guru's met hun "jargon" , NLP technieken ( :') ) e.d. Ze maken zichzelf niet alleen heel veel wijs, maar anderen ook (en vragen er veel geld voor).
pi_111540814
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 17:24 schreef Silenus het volgende:
Als je die modellen daadwerkelijk gaat bestuderen ben je ook reddeloos verloren.

Veldonderzoek is het enige dat werkt. Versier, en leer. Ga de kroeg in, heb een leuke tijd.

Elke minuut dat je besteedt aan zo'n onnozel boek of tabel is zonde van je tijd.
Klopt, maar een beetje theorie kan wel ervoor zorgen dat je niet een jaar lang blijft hangen op 1 punt.

[ Bericht 0% gewijzigd door firefly3 op 14-05-2012 18:00:08 ]
pi_111543123
Leuke discussies hier! :s)
  maandag 14 mei 2012 @ 19:03:43 #115
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_111543935
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 17:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Klopt, maar een beetje theorie kan wel ervoor zorgen dat je niet een jaar lang blijft hangen op 1 punt.
theorie? Zeg maar eerder zelfverzonnen aannames die zogenaamd wetenschappelijk klinken. Er is niets in dit hele topic dat ook maar gebaseerd is op daadwerkelijke theorie.
Geef jij overigens workshops ofzo omtrent dit?
pi_111547496
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 19:03 schreef Michielos het volgende:

[..]

theorie? Zeg maar eerder zelfverzonnen aannames die zogenaamd wetenschappelijk klinken. Er is niets in dit hele topic dat ook maar gebaseerd is op daadwerkelijke theorie.
Geef jij overigens workshops ofzo omtrent dit?
Nee. Probeer het een half jaartje zou ik zeggen. Zoals je kunt lezen zijn er sommige mensen die ook dezelfde dingen hebben ervaren nadat ze dezelfde route hadden genomen.
  maandag 14 mei 2012 @ 20:27:40 #117
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_111548878
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 20:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee. Probeer het een half jaartje zou ik zeggen. Zoals je kunt lezen zijn er sommige mensen die ook dezelfde dingen hebben ervaren nadat ze dezelfde route hadden genomen.
Komt het niet gewoon omdat ze in plaats van 0 meiden 100000 meiden aanspreken en er dan altijd wel een ja zegt?
als ik niks in een gokkast gooi, krijg ik ook niks eruit/gooi ik er wel wat in, dan maak ik kans principe?
Dit is geen theorie met modellen maar gewoon basislogica. Maar als je eruit ziet als een dikke WOW nerd met staart, krijg je geen modellen, net zoals de kans zeer klein is dat ik 150k uit een automaat trek terwijl ik enkel eentjes erin gooi.

Nee goh.. dit kan opa Wiel me nog vertellen eigenlijk. Of vergis ik me nu?
pi_111549639
Michielos is hier om het topic te redden van de pseudowetenschappelijke blaat _O_
pi_111549661
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 20:27 schreef Michielos het volgende:

[..]

Komt het niet gewoon omdat ze in plaats van 0 meiden 100000 meiden aanspreken en er dan altijd wel een ja zegt?
als ik niks in een gokkast gooi, krijg ik ook niks eruit/gooi ik er wel wat in, dan maak ik kans principe?
Dit is geen theorie met modellen maar gewoon basislogica. Maar als je eruit ziet als een dikke WOW nerd met staart, krijg je geen modellen, net zoals de kans zeer klein is dat ik 150k uit een automaat trek terwijl ik enkel eentjes erin gooi.

Nee goh.. dit kan opa Wiel me nog vertellen eigenlijk. Of vergis ik me nu?
Je vergist je. Je wordt er daadwerkelijk gemiddeld beter in als je alle slechte en goede avonden bij elkaar optelt. Verder is massaal actie nemen natuurlijk inderdaad gewoon een "numbers game" en zal ook in je voordeel werken.
  maandag 14 mei 2012 @ 21:05:42 #120
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_111551224
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 20:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je vergist je. Je wordt er daadwerkelijk gemiddeld beter in als je alle slechte en goede avonden bij elkaar optelt. Verder is massaal actie nemen natuurlijk inderdaad gewoon een "numbers game" en zal ook in je voordeel werken.
Nou , Michielos advies bij deze:

Spreek gewoon 100000 meiden aan. Er is er altijd wel 1 die "ja" zegt op je avances.
Geen PUA cursussen nodig of stuff aannemen van een "self acclaimed PUA guru" die met allerhande "negs, wingmen" en NLP technieken meiden "versiert".
pi_111552911
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 21:05 schreef Michielos het volgende:

[..]

Nou , Michielos advies bij deze:

Spreek gewoon 100000 meiden aan. Er is er altijd wel 1 die "ja" zegt op je avances.
Geen PUA cursussen nodig of stuff aannemen van een "self acclaimed PUA guru" die met allerhande "negs, wingmen" en NLP technieken meiden "versiert".
Je zult op een gegeven moment stagneren in je groei als je alleen van jezelf uit gaat en daardoor een hoop kansen mislopen. Dat egocentrisch denken houdt mensen ook tegen met sport, dieet enz. Ik ben geen guru, ik vertel alleen wat ik geleerd heb en deel dat. Veel mensen houden niet van zelfontwikkeling omdat het moeite kost en vinden het zo wel best, maar dan leef je niet tot het uiterste.

Ik was er trouwens vroeger net zo fel tegen als jij. Totdat ik het zelf ging proberen en meer resultaat kreeg.
pi_111553792
Even een praktisch voorbeeldje: Als ik vroeger hoi zei tegen meiden op straat, kreeg ik vaak niet eens een positieve reactie terug. Later reageerden meiden steeds positiever.

Daar zit een diepe training van persoonlijkheid achter door ervaring en opstapjes van "weetjes" van andere mensen. Bijvoorbeeld: Zet een wat hardere stem op. De eerste weken zal dit robot achtig gaan, daarna doe je het automatisch en vind je het zelfs raar om weer terug te vallen in een wat zachtere stem.

En zo'n weetje kan letterlijk je resultaat verdubbelen.
pi_111553875
Wat betekent PUA en NLP?
pi_111554066
quote:
17s.gif Op maandag 14 mei 2012 21:45 schreef strontboer het volgende:
Wat betekent PUA en NLP?
Pickup artist en Neurolinguïstisch programmeren. Iemand die vrouwen benaderd en je hersenen opnieuw programmeren.

PUA heeft eigenlijk een slechte naam gekregen vanwege vroeger, hoe men vrouwen ging versieren met truukjes en techniekjes. Ik ben een voorstander van de natuurlijke benadering.
  maandag 14 mei 2012 @ 22:12:30 #125
52513 whosvegas
The Trickster
pi_111555837
De eerste regels komen over als een hoop geblaat
_O-

Maar ik zal je op eens helemaal door lezen, misschien heb ik er nog wat aan :)
Are you nuts??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')