Ik kan me goed vinden in je reactie, echter kan sex ook een middel zijn om een man aan je te binden. Een man te lang van sex onthouden, wanneer hij initiele interesse toont, zorgt ervoor dat hij het ergens anders zoekt.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:38 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Nee, we zijn er een kei in om het te onderdrukken, omdat we het ons niet kunnen permitteren om ondergewaardeerd te worden en zo een kans op een goede relatie te missen. Daarvoor zouden we wel eens kunnen liegen over onze seksuele relatie geschiedenis.
Los daarvan zijn meeste van ons minder behoeftig, door minder hormonen. Mannen zijn van nature geschapen om in goede en slechte tijden (gevaarlijke dieren, oorlog e.d.) te blijven voortplanten. Vandaar dat jullie snel een stijve krijgen en vaker op een dag kunnen doen.
Herkenbaar:quote:Op zondag 13 mei 2012 15:09 schreef Kogeltje het volgende:
[..]
Misschien handig om dit wat te verdiepen. Wat ik vooral merk is dat wanneer ik vrouwen aanspreek uit pure seksuele interesse, ik veel minder succes heb dan als ik vrouwen aanspreek puur om een leuk gesprek aan te knopen. Vrouwen pikken namelijk vrij snel signalen op waaruit ze jouw intentie kunnen destilleren. (ligt ook aan het type vrouw die je aanspreekt natuurlijk, en de intentie die zij zelf heeft).
Inderdaad zeg.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:02 schreef Michielos het volgende:
Wat een hoop pseudopsychologisch geblaat in dit topic. Self acclaimed PUA guru's
quote:Op maandag 14 mei 2012 17:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ook echt allemaal van die "wetenschappelijk" ogende modellen enz. erbij halen om het te laten lijken alsof het ergens op gebaseerd is ofzo
Klopt, maar een beetje theorie kan wel ervoor zorgen dat je niet een jaar lang blijft hangen op 1 punt.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:24 schreef Silenus het volgende:
Als je die modellen daadwerkelijk gaat bestuderen ben je ook reddeloos verloren.
Veldonderzoek is het enige dat werkt. Versier, en leer. Ga de kroeg in, heb een leuke tijd.
Elke minuut dat je besteedt aan zo'n onnozel boek of tabel is zonde van je tijd.
theorie? Zeg maar eerder zelfverzonnen aannames die zogenaamd wetenschappelijk klinken. Er is niets in dit hele topic dat ook maar gebaseerd is op daadwerkelijke theorie.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Klopt, maar een beetje theorie kan wel ervoor zorgen dat je niet een jaar lang blijft hangen op 1 punt.
Nee. Probeer het een half jaartje zou ik zeggen. Zoals je kunt lezen zijn er sommige mensen die ook dezelfde dingen hebben ervaren nadat ze dezelfde route hadden genomen.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
theorie? Zeg maar eerder zelfverzonnen aannames die zogenaamd wetenschappelijk klinken. Er is niets in dit hele topic dat ook maar gebaseerd is op daadwerkelijke theorie.
Geef jij overigens workshops ofzo omtrent dit?
Komt het niet gewoon omdat ze in plaats van 0 meiden 100000 meiden aanspreken en er dan altijd wel een ja zegt?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee. Probeer het een half jaartje zou ik zeggen. Zoals je kunt lezen zijn er sommige mensen die ook dezelfde dingen hebben ervaren nadat ze dezelfde route hadden genomen.
Je vergist je. Je wordt er daadwerkelijk gemiddeld beter in als je alle slechte en goede avonden bij elkaar optelt. Verder is massaal actie nemen natuurlijk inderdaad gewoon een "numbers game" en zal ook in je voordeel werken.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Komt het niet gewoon omdat ze in plaats van 0 meiden 100000 meiden aanspreken en er dan altijd wel een ja zegt?
als ik niks in een gokkast gooi, krijg ik ook niks eruit/gooi ik er wel wat in, dan maak ik kans principe?
Dit is geen theorie met modellen maar gewoon basislogica. Maar als je eruit ziet als een dikke WOW nerd met staart, krijg je geen modellen, net zoals de kans zeer klein is dat ik 150k uit een automaat trek terwijl ik enkel eentjes erin gooi.
Nee goh.. dit kan opa Wiel me nog vertellen eigenlijk. Of vergis ik me nu?
Nou , Michielos advies bij deze:quote:Op maandag 14 mei 2012 20:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je vergist je. Je wordt er daadwerkelijk gemiddeld beter in als je alle slechte en goede avonden bij elkaar optelt. Verder is massaal actie nemen natuurlijk inderdaad gewoon een "numbers game" en zal ook in je voordeel werken.
Je zult op een gegeven moment stagneren in je groei als je alleen van jezelf uit gaat en daardoor een hoop kansen mislopen. Dat egocentrisch denken houdt mensen ook tegen met sport, dieet enz. Ik ben geen guru, ik vertel alleen wat ik geleerd heb en deel dat. Veel mensen houden niet van zelfontwikkeling omdat het moeite kost en vinden het zo wel best, maar dan leef je niet tot het uiterste.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nou , Michielos advies bij deze:
Spreek gewoon 100000 meiden aan. Er is er altijd wel 1 die "ja" zegt op je avances.
Geen PUA cursussen nodig of stuff aannemen van een "self acclaimed PUA guru" die met allerhande "negs, wingmen" en NLP technieken meiden "versiert".
Pickup artist en Neurolinguïstisch programmeren. Iemand die vrouwen benaderd en je hersenen opnieuw programmeren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |