abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 mei 2012 @ 16:16:15 #51
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_111461981
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:03 schreef Taurus het volgende:

[..]

Voorzichtig aftasten, natuurlijk niet op dag 1 de liefde verklaren, maar ook niet geforceerd 'desinteresse faken' om haar 'emotioneel gek te maken'. :')

Ik vind het geen trucje en ik krijg na het lezen van je post de indruk dat we misschien wel hetzelfde bedoelen.
Wat ik doe is geen geveinsde interesse. Het is juist oprechte interesse die ik toon, maar ik maak mijn afweging wel op hoe zij daarop reageert. De "klik" wordt voor mij bepaald naar hoe leuk die interactie verloopt. Dus of zij ook vragen stelt, hoe zij reageert op vragen en of zij leuk reageert op plagerijtjes, of ze mij ook weet te boeien. In die zin selecteer ik mijns inziens op een niet klootzakkerige manier wat een meisje voor mij kan betekenen. Vind ik de communicatie met haar niet boeiend , maar is ze wel fysiek aantrekkelijk dan overweeg ik, indien mogelijk, of een ONS mogelijk is. Vind ik haar wel boeiend en weet zij wat in mij los te maken, dan is zij zeker relatiemateriaal.
pi_111462048
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ook zonder vrouw moet je gelukkig kunnen zijn. Slechte gevoelens komen, maar die gaan hierdoor ook veel sneller weer weg. Het heeft meer te maken met vrede hebben met wat er in het leven komt en gaat.
Ook zonder vrouw moet je gelukkig kunnen zijn en daar moet je dan ook vertrouwen in hebben, en inderdaad ook in dat slechte gevoelens weg zullen gaan. Maar het kan zeker geen kwaad een stuk geluk uit iemand anders te halen, sterker nog, dat is ook onderdeel van het leven. En als je daarbij afgewezen wordt voelt dat natuurlijk niet fijn.
Een houding als 'voor jou tien anderen' vind ik onaantrekkelijk aangezien ik dan neig te denken 'probeer het dan maar bij die tien anderen'.
pi_111462076
Je moet er eigenlijk keihard voor gaan en ervan genieten, maar tegelijkertijd moet het je niet boeien wat er gebeurd als eindresultaat. Deze dingen lijken tegenstrijdig, maar kunnen zeer goed samengaan.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 16:20:08 #54
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_111462107
En wat nou als je standaard gewoon dichtklapt bij het ontmoeten van onbekende mannen/vrouwen?
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_111462113
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:16 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Ik vind het geen trucje en ik krijg na het lezen van je post de indruk dat we misschien wel hetzelfde bedoelen.
Wat ik doe is geen geveinsde interesse. Het is juist oprechte interesse die ik toon, maar ik maak mijn afweging wel op hoe zij daarop reageert. De "klik" wordt voor mij bepaald naar hoe leuk die interactie verloopt. Dus of zij ook vragen stelt, hoe zij reageert op vragen en of zij leuk reageert op plagerijtjes, of ze mij ook weet te boeien. In die zin selecteer ik mijns inziens op een niet klootzakkerige manier wat een meisje voor mij kan betekenen. Vind ik de communicatie met haar niet boeiend , maar is ze wel fysiek aantrekkelijk dan overweeg ik, indien mogelijk, of een ONS mogelijk is. Vind ik haar wel boeiend en weet zij wat in mij los te maken, dan is zij zeker relatiemateriaal.
pi_111462198
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:18 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ook zonder vrouw moet je gelukkig kunnen zijn en daar moet je dan ook vertrouwen in hebben, en inderdaad ook in dat slechte gevoelens weg zullen gaan. Maar het kan zeker geen kwaad een stuk geluk uit iemand anders te halen, sterker nog, dat is ook onderdeel van het leven. En als je daarbij afgewezen wordt voelt dat natuurlijk niet fijn.
Een houding als 'voor jou tien anderen' vind ik onaantrekkelijk aangezien ik dan neig te denken 'probeer het dan maar bij die tien anderen'.
"voor jou tien anderen" op de goede manier, niet op de slechte manier. Dat je weet dat je opties hebt. Niet van "hehe dan niet doei!". Dat is natuurlijk een neppe schil dat lijkt op zelfverzekerdheid maar is het niet. Van zo'n standpunt wil je niet komen idd.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_111462248
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:20 schreef Raggingbull het volgende:
En wat nou als je standaard gewoon dichtklapt bij het ontmoeten van onbekende mannen/vrouwen?
Dat is niet erg, dat kan iedereen overkomen. Blijven proberen door jezelf te dwingen om naar iemand toe te lopen. Je kunt ook iemand anders jou laten dwingen om te gaan. Op een gegeven moment begin je het normaal te vinden.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 16:25:27 #58
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_111462296
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat is niet erg, dat kan iedereen overkomen. Blijven proberen door jezelf te dwingen om naar iemand toe te lopen. Je kunt ook iemand anders jou laten dwingen om te gaan. Op een gegeven moment begin je het normaal te vinden.
Maar dat is het dus ik kan als ik in de trein zit wel gewoon een praatje maken ofzo met een man. Maar zodra ik het probeer bij een vrouw begin ik te stotteren te hakkelen. En dan lukt het al helemaal niet meer. En nu de laatste 2/3 jaar lukt me dat al nu eens dan weet ik gewoon geen woord meer uit te brengen van de zenuwen.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_111462367
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:25 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Maar dat is het dus ik kan als ik in de trein zit wel gewoon een praatje maken ofzo met een man. Maar zodra ik het probeer bij een vrouw begin ik te stotteren te hakkelen. En dan lukt het al helemaal niet meer.
Stotteren is niet erg, als je het maar niet probeert te verbergen. Toevallig heb ik laatst een keer gestotterd terwijl ik het al lang niet meer had gedaan haha! Gewoon door blijven gaan met de interactie. Als jij er moeite mee hebt, gaat zij er ook moeite mee hebben. (wat jij voelt voelt zij ook).
  zaterdag 12 mei 2012 @ 16:28:25 #60
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_111462384
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:13 schreef Taurus het volgende:

[..]

Doe je die 200 vrouwen nou omdat je vrouwen leuk vindt, of omdat het je een egoboost geeft (en het dus niet uitmaakt wie die 200 vrouwen zijn?)
Dit is inderdaad wel iets waar je voor moet oppassen. In het begin toen ik net een beetje succes begon te hebben was het vooral een ego boost, maar wel een die het balletje heeft doen rollen. Heb je eenmaal een grotere pool waaruit je kan kiezen dankzij je opgedane ervaring en verbeterde vaardigheden, dan kijk je juist selectiever naar wat jij echt leuk vindt en verdwijnt de egoboosterij vanzelf naar de achtergrond. Maar ik kan mij dus ook voorstellen dat je doorslaat in het egoboosten waardoor je helemaal aan jezelf voorbij gaat. Je blijft dan meer en meer willen waardoor je juist verder van je oorspronkelijke doel verwijderd raakt, namelijk het vinden van een leuke relatie (zal geheid niet ieders doel zijn).
  zaterdag 12 mei 2012 @ 16:28:44 #61
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_111462391
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Stotteren is niet erg, als je het maar niet probeert te verbergen. Toevallig heb ik laatst een keer gestotterd terwijl ik het al lang niet meer had gedaan haha! Gewoon door blijven gaan met de interactie. Als jij er moeite mee hebt, gaat zij er ook moeite mee hebben. (wat jij voelt voelt zij ook).
Mja.. als dat nou dan ook het enigste probleem was.. marja... Kzal es kijken wat ik ermee doen kan
pi_111462444
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:28 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Dit is inderdaad wel iets waar je voor moet oppassen. In het begin toen ik net een beetje succes begon te hebben was het vooral een ego boost, maar wel een die het balletje heeft doen rollen. Heb je eenmaal een grotere pool waaruit je kan kiezen dankzij je opgedane ervaring en verbeterde vaardigheden, dan kijk je juist selectiever naar wat jij echt leuk vindt en verdwijnt de egoboosterij vanzelf naar de achtergrond. Maar ik kan mij dus ook voorstellen dat je doorslaat in het egoboosten waardoor je helemaal aan jezelf voorbij gaat. Je blijft dan meer en meer willen waardoor je juist verder van je oorspronkelijke doel verwijderd raakt, namelijk het vinden van een leuke relatie (zal geheid niet ieders doel zijn).
Precies, de ego is een groot gevaar. Hierdoor voel je ook dat je weer aan bepaalde eisen moet voldoen en jezelf telkens weer opnieuw moet bewijzen. Hierdoor ga je het weer minder doen.
pi_111462477
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:28 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Mja.. als dat nou dan ook het enigste probleem was.. marja... Kzal es kijken wat ik ermee doen kan
Gewoon hersenloos vrouwen benaderen. Dit soort dingen corrigeren zich daardoor automatisch. En geniet van de kleine succesjes.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 16:33:28 #64
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_111462533
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Gewoon hersenloos vrouwen benaderen. Dit soort dingen corrigeren zich daardoor automatisch. En geniet van de kleine succesjes.
Nee kwil er wel iets aan over houden en niet als een zombie gewoon doen. Ik ben sociaal al minder sterk(inlevingsvermogen van 0,0) als ik het hersenloos ga doen is dit boer kansloos nummer 1.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 16:34:59 #65
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_111462575
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Precies, de ego is een groot gevaar. Hierdoor voel je ook dat je weer aan bepaalde eisen moet voldoen en jezelf telkens weer opnieuw moet bewijzen. Hierdoor ga je het weer minder doen.
Het kan natuurlijk ook dat je er zo goed in wordt, zoals de echte PUA bazen, dat je elke vrouw kan versieren. Ik denk dat het dan best moeilijk is om dan nog een normale relatie aan te gaan, sterker nog, wil je dan nog een relatie aangaan?
  zaterdag 12 mei 2012 @ 16:35:43 #66
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_111462592
Ik vind het persoonlijk al een hele happening als er bijvoorbeeld een meisje naast me in de klas gaat zitten. Dit meen ik serieus. Als ze opeens iets zegt tegen mij dan merk ik dat ik opeens meer gespannen word en ik probeer die spanning uit alle macht te verbergen / verminderen. Het is hetzelfde soort spanning als de spanning bij het geven van een presentatie. Gelukkig ebt het bij mij op een gegeven moment wel weg als ik merk dat het wel goed gaat. In een "social environment" heb ik tegen de tijd dat ik minder last heb van spanning het al lang verprutst natuurlijk.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zaterdag 12 mei 2012 @ 16:37:09 #67
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_111462645
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:35 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik vind het persoonlijk al een hele happening als er bijvoorbeeld een meisje naast me in de klas gaat zitten. Dit bedoel ik serieus. Als ze opeens iets zegt tegen mij dan merk ik dat ik opeens meer gespannen word en ik probeer die spanning uit alle macht te verbergen / verminderen. Het is hetzelfde soort spanning als de spanning bij het geven van een presentatie. Gelukkig ebt het bij mij op een gegeven moment wel weg als ik merk dat het wel goed gaat. In een "social environment" heb ik tegen de tijd dat ik minder last heb van spanning het al lang verprutst natuurlijk.
klinkt bekent.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 16:37:48 #68
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_111462659
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dit kan ik echt niet zonder een goede context, zoals een sportclub of werk.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zaterdag 12 mei 2012 @ 16:38:19 #69
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_111462668
Goed ik ga ffkes werken laterzz tot vanavond
pi_111462678
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:33 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Nee kwil er wel iets aan over houden en niet als een zombie gewoon doen. Ik ben sociaal al minder sterk(inlevingsvermogen van 0,0) als ik het hersenloos ga doen is dit boer kansloos nummer 1.
Je wilt meteen al te veel in principe. Het is van belang dat je gewoon erg veel ervaring op doet, succesjes komen dan vanzelf. Het is beter om "af te gaan" dan geen actie te ondernemen. Geef jezelf een schouderklopje voor de actie die je dus onderneemt, en niet of ze wel of niet goed reageert.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 16:40:00 #71
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_111462725
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:33 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ik was ooit ook te bewust van alles dat ik deed en hechtte ik teveel waarde aan het scoren van een meisje. Dat zou namelijk mij de validatie geven dat ik er mag zijn. Daardoor ging alles wel te krampachtig. Toen heb ik 2 dingen gedaan. 1) kijken hoe ik mijn leven leuker en interessanter kon maken zodat ik mijzelf ook heb leren waarderen buiten het oordeel van een vrouw om 2) wel degelijk hersenloos en zonder veel verwachtingen willekeurige vrouwen aanspreken. Het gaat een aantal keer goed mis, maar je leert zo wel wat "goed en fout" gedrag is, mede door de negatieve feedback die je zal krijgen, maar ik denk dat je door die oefening wel een meer ontspannen houding krijgt en, omdat je wat minder zelfbewust bent, je automatisch een wat vlottere babbel krijgt.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 16:40:28 #72
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_111462734
Succesjes komen echt niet vanzelf. Als je een vriendloze zoldersukkel bent zoals ik dan heb je bij voorbaat al geen succes.
pi_111462747
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:37 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dit kan ik echt niet zonder een goede context, zoals een sportclub of werk.
Ik weet hoe zwaar het is, maar gooi jezelf echt in het diepe. Je wilt niet weten hoe bang ik vroeger was om alleen maar hoi te zeggen tegen een meid.
pi_111462780
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:40 schreef Comp_Lex het volgende:
Succesjes komen echt niet vanzelf. Als je een vriendloze zoldersukkel bent zoals ik dan heb je bij voorbaat al geen succes.
Daarom moet je de deur uit en zo veel mogelijk benaderen, dan is succes onvermijdelijk :)
  zaterdag 12 mei 2012 @ 16:44:10 #75
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_111462834
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Daarom moet je de deur uit en zo veel mogelijk benaderen, dan is succes onvermijdelijk :)
Daar zit ik momenteel aan te werken. Dat is een heel proces an sich ;)
Mijn eerste doel is om mensen te ontmoeten die met mij op stap willen gaan, zodat het in ieder geval niet lijkt alsof ik een kneus ben.
Ik probeer mijn doel te bereiken door te kijken hoe ver ik kan komen met sporten en vrijwilligerswerk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')