abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111461029
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 15:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Niet waar. Uitstraling.
Onzin. Uitstraling is een direct gevolg van uiterlijk. Knappe mensen hebben in 90% van de gevallen een "betere uitstraling" dan lelijke mensen.

En zelfs met een geweldige uitstraling en een lelijk figuur en/of hoofd ben je alsnog lelijk dus daar heb je niks aan. Ik zie nooit lelijke gasten met een "leuke uitstraling" met een knappe vriendin. Over het algemeen daten mensen binnen de categorie wat betreft uiterlijk (tenzij golddigger, hopeloos onzeker, anderzijds kansloos of uitzondering).
pi_111461042
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 15:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ken iemand die eruit ziet als een zwerver en is beter met vrouwen dan ik.
Kleding en uitstraling bepaalt idd niet hoe fysiek aantrekkelijk iemand is. Thanks for proving my point.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 15:46:36 #28
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_111461053
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 15:42 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik vind dat uiterlijk een onderdeel is van uitstraling (het totaalpakket).
Als je neus niet tussen je twee oren zit gaat het natuurlijk lastig worden.
Natuurlijk moet je je als doorsnee man zo goed mogelijk verzorgen, maar als je babbel/houding/uitstraling slecht is kan je het alsnog schudden.
pi_111461054
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 15:44 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Jullie vergeten dat er veel vrouwen bestaan die een hekel hebben aan het idee dat een man iets van ze moeten. Ze willen liever met vraagtekens rondlopen waarom een man niet met hun bezig is. Iets met actief en passief. Ik geniet van mannelijke aandacht, maar heb toch iets meer met de man die niet zo'n behoefte heeft aan vrouwelijke aandacht. Andersom lijk ik één van de zoveel.
Ik ben een voorstander van de directe benadering, met tegelijk een houding van "het maakt niet uit wat je doet meid, voor jou 10 anderen". Deze twee dingen samen zijn zeer krachtig, haar emoties gaan dan alle kanten op, ze kan hem elk moment verliezen, maar toch komen die emoties weer.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_111461094
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 15:46 schreef Hijsbakkie het volgende:

[..]

Kleding en uitstraling bepaalt idd niet hoe fysiek aantrekkelijk iemand is. Thanks for proving my point.
Fysiek ziet hij er ook zo uit hoor. Maar heeft wel een betere uitstraling.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_111461127
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 15:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben een voorstander van de directe benadering, met tegelijk een houding van "het maakt niet uit wat je doet meid, voor jou 10 anderen". Deze twee dingen samen zijn zeer krachtig, haar emoties gaan dan alle kanten op, ze kan hem elk moment verliezen, maar toch komen die emoties weer.
Vreselijk. (En niet 'stiekem toch heel opwindend')
  zaterdag 12 mei 2012 @ 15:51:03 #32
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_111461171
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 15:45 schreef Hijsbakkie het volgende:

[..]

Onzin. Uitstraling is een direct gevolg van uiterlijk. Knappe mensen hebben in 90% van de gevallen een "betere uitstraling" dan lelijke mensen.

En zelfs met een geweldige uitstraling en een lelijk figuur en/of hoofd ben je alsnog lelijk dus daar heb je niks aan. Ik zie nooit lelijke gasten met een "leuke uitstraling" met een knappe vriendin. Over het algemeen daten mensen binnen de categorie wat betreft uiterlijk (tenzij golddigger, hopeloos onzeker, anderzijds kansloos of uitzondering).
Jij hebt het door ^O^
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_111461173
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 15:49 schreef Taurus het volgende:

[..]

Klootzak achtig he? Maar "lang leve de lol" en niet teveel investeren in iemand die je pas ontmoet hebt is belangrijk.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 15:52:00 #34
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_111461197
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 15:49 schreef Taurus het volgende:

[..]

Denk dat hij hiermee bedoelt dat je iemand in een vroege fase niet te belangrijk moet maken/ op een voetstuk moet plaatsen en je daardoor afhankelijk gaat opstellen.
pi_111461209
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 15:52 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Denk dat hij hiermee bedoelt dat je iemand in een vroege fase niet te belangrijk moet maken/ op een voetstuk moet plaatsen en je daardoor afhankelijk gaat opstellen.
idd!
  zaterdag 12 mei 2012 @ 15:56:23 #36
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_111461330
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 15:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

idd!
Maar wat is daar dan klootzakachtig aan? Het is toch leuk om iemand te leren kennen en oprecht te kijken wat iemand te vertellen heeft zonder diegene op een voetstuk te plaatsen. Je plaatst jezelf hiermee automatisch in de positie van selector. Deze houding heeft wel hetgene tot gevolg wat jij beschrijft, namelijk dat ze geen zekerheid heeft dat ze je even binnen kan halen en dat maakt menig vrouw gek.
pi_111461359
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 15:52 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Zeg dat dan. Een 'voor jou tien anderen' houding en 'gespeel met emoties (gaan we toch weer truukjes uithalen?)' vind ik alles behalve aantrekkelijk. Als je iemand leuk vindt mag je dat best laten blijken, sterker nog, durf dat maar eens.

Ik vind strategieen op dit vlak een beetje onzinnig. Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk.
pi_111461389
Ik geloof in de positieve levensstijl en volg dit dan ook, maar wat een shit heb je over je heen gekregen in het vorige topic...
pi_111461444
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 15:56 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Maar wat is daar dan klootzakachtig aan? Het is toch leuk om iemand te leren kennen en oprecht te kijken wat iemand te vertellen heeft zonder diegene op een voetstuk te plaatsen. Je plaatst jezelf hiermee automatisch in de positie van selector. Deze houding heeft wel hetgene tot gevolg wat jij beschrijft, namelijk dat ze geen zekerheid heeft dat ze je even binnen kan halen en dat maakt menig vrouw gek.
Ja, eigenlijk voeg je alleen maar waarde toe. Ik noem het maar even een positieve klootzak op een leuke manier omdat zij er meer waarde aan gaat hechten aan de interactie dan jezelf.
pi_111461477
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 15:57 schreef Taurus het volgende:

[..]

Zeg dat dan. Een 'voor jou tien anderen' houding en 'gespeel met emoties (gaan we toch weer truukjes uithalen?)' vind ik alles behalve aantrekkelijk. Als je iemand leuk vindt mag je dat best laten blijken, sterker nog, durf dat maar eens.

Ik vind strategieen op dit vlak een beetje onzinnig. Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk.
Niet haar emoties bespelen, zij wordt automatisch receptief als je die relaxte houding hebt en doet waar je zelf zin in hebt.
pi_111461517
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 15:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben een voorstander van de directe benadering, met tegelijk een houding van "het maakt niet uit wat je doet meid, voor jou 10 anderen". Deze twee dingen samen zijn zeer krachtig, haar emoties gaan dan alle kanten op, ze kan hem elk moment
Afverliezen, maar toch komen die emoties weer.
Hoe vind je deze attitude bij vrouwen?
pi_111461539
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 15:56 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Dat laatste vind ik dus een soort 'truukje' en ik ken helemaal geen vrouwen die dat iets positiefs vinden. Iedereen doet aan zelfbescherming, dus jezelf niet zo afhankelijk opstellen zou vooral handig moeten zijn voor jezelf om niet keihard op je bek te gaan als de ander je opeens niet op dezelfde manier blijkt te willen. Voorzichtig aftasten, natuurlijk niet op dag 1 de liefde verklaren, maar ook niet geforceerd 'desinteresse faken' om haar 'emotioneel gek te maken'. :')

Sowieso zou men meer met zichzelf bezig moeten zijn wat dit betreft dan met anderen. Het gaat er niet om wat 'de vrouw denkt' of wat 'de vrouw wil', zeg/draag gewoon uit wat jij wil. Belangrijker is dat jij de klap kunt opvangen als zij niet wil wat jij wil (dus dat je zelfvertrouwen hebt, niet 'voor jou tien anderen' maar wel 'jammer, maar ik ga er niet dood aan').
pi_111461588
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:02 schreef IHaveAmnesia het volgende:

[..]

Hoe vind je deze attitude bij vrouwen?
Speels
  zaterdag 12 mei 2012 @ 16:06:29 #44
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_111461630
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 15:57 schreef Taurus het volgende:

[..]
Als je iemand leuk vindt mag je dat best laten blijken, sterker nog, durf dat maar eens.

Wat je hier aanhaalt vind ik wel een lastig punt hoor. Mijn ervaring is dat als je in een te vroeg stadium laat zien dat je een meisje leuk vindt, je het wel kan schudden. Mijn theorie is dat mannen wat visueler zijn ingesteld en daarom een meisje daardoor al snel leuk vinden zonder haar te kennen. Bij een meisje gaat het "verliefd" worden wat langzamer en hangt meer af van wat je met je gedrag in haar weet los te maken. Een meisje zal dan eerder schrikken als in een te vroeg stadium je tong tot je knieen hangt. De kunst is dus om dit gevoel tijdelijk te camoufleren.
pi_111461701
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:03 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dat laatste vind ik dus een soort 'truukje' en ik ken helemaal geen vrouwen die dat iets positiefs vinden. Iedereen doet aan zelfbescherming, dus jezelf niet zo afhankelijk opstellen zou vooral handig moeten zijn voor jezelf om niet keihard op je bek te gaan als de ander je opeens niet op dezelfde manier blijkt te willen. Voorzichtig aftasten, natuurlijk niet op dag 1 de liefde verklaren, maar ook niet geforceerd 'desinteresse faken' om haar 'emotioneel gek te maken'. :')

Sowieso zou men meer met zichzelf bezig moeten zijn wat dit betreft dan met anderen. Het gaat er niet om wat 'de vrouw denkt' of wat 'de vrouw wil', zeg/draag gewoon uit wat jij wil. Belangrijker is dat jij de klap kunt opvangen als zij niet wil wat jij wil (dus dat je zelfvertrouwen hebt, niet 'voor jou tien anderen' maar wel 'jammer, maar ik ga er niet dood aan').
Je haald dingen door elkaar, het gaat niet om het doen maar om het zijn. Desinteresse kweken? Nee, op momenten ook gewoon echt gedesinteresseerd zijn. Het is niet je "niet zo afhankelijk opstellen", maar het niet afhankelijk zijn.

En wat als ik zeg dat het je tegelijk helemaal niet boeit? Welke klap? Je leeft nog steeds. Je moet ook geheel zonder haar kunnen, er is geen enkel verlies. Waarom zou je je slecht moeten voelen bij een afwijzing?
pi_111461734
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:06 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Wat je hier aanhaalt vind ik wel een lastig punt hoor. Mijn ervaring is dat als je in een te vroeg stadium laat zien dat je een meisje leuk vindt, je het wel kan schudden. Mijn theorie is dat mannen wat visueler zijn ingesteld en daarom een meisje daardoor al snel leuk vinden zonder haar te kennen. Bij een meisje gaat het "verliefd" worden wat langzamer en hangt meer af van wat je met je gedrag in haar weet los te maken. Een meisje zal dan eerder schrikken als in een te vroeg stadium je tong tot je knieen hangt. De kunst is dus om dit gevoel tijdelijk te camoufleren.
Deze gevoelens niet meer krijgen door een super overvloed aan vrouwen. Dat is meer het zijn inplaats van het "doen".
pi_111461803
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:06 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Ligt er aan hoe je het brengt natuurlijk, maar ook dat is persoonlijk (dit vind ik dus lastig aan dit hele topic; je kunt niet generaliseren). Als het wederzijds is kun je mij niet vroeg genoeg vertellen dat je het leuk met me vindt, trouwens, ook als het niet wederzijds is. Ik hou wel van het hart op de tong en ik hou niet van het geforceerd inhouden van dat soort uitspraken omdat je denkt dat dat de ander juist lokt of omdat dat 'lekker gek maakt'.
Hou je het echter in omdat je bang bent beschadigd te worden in je trots (stel dat ze het niet beantwoordt), daar heb ik dan wel weer begrip voor. Niet echt heldhaftig, maar wel begrijpelijk en misschien zelfs verstandig.
pi_111461868
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je haald dingen door elkaar, het gaat niet om het doen maar om het zijn. Desinteresse kweken? Nee, op momenten ook gewoon echt gedesinteresseerd zijn. Het is niet je "niet zo afhankelijk opstellen", maar het niet afhankelijk zijn.

En wat als ik zeg dat het je tegelijk helemaal niet boeit? Welke klap? Je leeft nog steeds. Je moet ook geheel zonder haar kunnen, er is geen enkel verlies. Waarom zou je je slecht moeten voelen bij een afwijzing?
Wil je die 200 vrouwen met wie je contact hebt per maand leuk vinden of doet dat helemaal niet terzake dan? Het is vrij normaal je slecht te voelen bij een afwijzing, omdat je geen contact of meer hebt gezocht met iemand die je niets boeit, lijkt me. Dat is dus jammer. Toch?

Doe je die 200 vrouwen nou omdat je vrouwen leuk vindt, of omdat het je een egoboost geeft (en het dus niet uitmaakt wie die 200 vrouwen zijn?)
pi_111461933
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 16:13 schreef Taurus het volgende:

[..]

Wil je die 200 vrouwen met wie je contact hebt per maand leuk vinden of doet dat helemaal niet terzake dan? Het is vrij normaal je slecht te voelen bij een afwijzing omdat je geen contact of meer hebt gezocht met iemand die je niets boeit, lijkt me. Dat is dus jammer. Toch?

Doe je die 200 vrouwen nou omdat je vrouwen leuk vindt, of omdat het je een egoboost geeft (en het dus niet uitmaakt wie die 200 vrouwen zijn?)
Ook zonder vrouw moet je gelukkig kunnen zijn. Slechte gevoelens komen, maar die gaan hierdoor ook veel sneller weer weg. Het heeft meer te maken met vrede hebben met wat er in het leven komt en gaat.
pi_111461970
En guess what, hoe minder je een vrouw nodig hebt, hoe meer ze op je af komt. Weer een paradox.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')