Ik zit ondertussen hele gesprekken met HMF te voeren en ik kom terug: nog steeds geen nieuw topic. Moet je maar wat sneller zijn, dacht dat je 't gewoon niet door had ofzo.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:10 schreef TheGreatHooD het volgende:
Mag niet he
Ik iwlde eingelijk het topique opnenen..
Aanvankelijk ook niet manquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit ondertussen hele gesprekken met HMF te voeren en ik kom terug: nog steeds geen nieuw topic. Moet je maar wat sneller zijn, dacht dat je 't gewoon niet door had ofzo.
Ok. Sorry, maar 't feit dat ik zo lang wachtte zegt genoeg over m'n goede intenties t.a.v. jouw rechten als topicsluiter.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
D
[..]
Aanvankelijk ook niet man![]()
Daarom duurde het wat te lang
Geeft ook niet hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Sorry, maar 't feit dat ik zo lang wachtte zegt genoeg over m'n goede intenties t.a.v. jouw rechten als topicsluiter.
alweer veel te lang.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:19 schreef SjaakBauer het volgende:
Nu mag het seizoen verdomme ook wel weer beginnen hoor, morgen zondag zonder Feijenoord
Ik vrees de komkommertijd, voor zover hij nog niet begonnen is.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:44 schreef Typisch het volgende:
Gelukkig zit er in de zomer het EK en de Olympische spelen, vermaak ik me ook altijd wel redelijk mee. ALTIJD sport op tv is zo lekker, gewoon de NOS op en dan met een schuinoog afentoe effe kijken.
Dat ja, prima te doenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:44 schreef Typisch het volgende:
Gelukkig zit er in de zomer het EK en de Olympische spelen, vermaak ik me ook altijd wel redelijk mee. ALTIJD sport op tv is zo lekker, gewoon de NOS op en dan met een schuinoog afentoe effe kijken.
Anders geen pleziertje na afloop vanavond.quote:
Het mysterie is ontrafeld.twitter:MegaFeyenoord twitterde op zaterdag 12-05-2012 om 06:26:02#Guidetti: ,, #Cissé smokkelde (bij het #Kuipfeest) doodleuk zijn broer mee het veld op onder een enorme vlag." reageer retweet
Je hebt een scharrel die naar café beurs gaat dus ga jij ook omdat je anders die scharrel aan een of andere schurende neger kwijtraakt? Klopt deze vrije interpretatie een beetje?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Anders geen pleziertje na afloop vanavond.Althans, dan moet ik een andere zoeken, op safe spelen alles.
Wtf.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:28 schreef Caland het volgende:
Niemand geeft een fuck.Het mysterie is ontrafeld.twitter:MegaFeyenoord twitterde op zaterdag 12-05-2012 om 06:26:02#Guidetti: ,, #Cissé smokkelde (bij het #Kuipfeest) doodleuk zijn broer mee het veld op onder een enorme vlag." reageer retweet
Die hebben hun feestje al gehad toen ze een paar weken geleden Ajax vernederden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Gaat de A1 vandaag ook naar de Kuip of niet? Zijn ook 2e geworden in de competitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |