De atmosfeerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je hebt natuurazijn en wijnazijn, je hebt kruidenazijn en inmaakazijn, maar wat is er zuur aan magazijn?
Jawel. Ik ben opgestaan, heb mijzelf opgefrist, ben bij de 'TUINLAND' geweest, heb de vaatwasser ontruimd, slaapkamer gestoft, benedenverdieping gestoft.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
De homo's spammen een half topic vol op de vroege zaterdagochtend. Niks te doen ofzo?
Je bent te goed!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb de fles azijn vanmorgen overgeslagen. Er was nog maar één fles en Vlarp had die nodig.
Je bent gewoon jaloers en voelt je nu buiter geslotenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
De homo's spammen een half topic vol op de vroege zaterdagochtend. Niks te doen ofzo?
Ja dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers en voelt je nu buiter gesloten.
Dudequote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb er in het jaar kruik nog wel eens gewerkt. Om arme kasthomo's voorlichting te geven. Nou binnen 2 maanden waren ze getransformeerd naar rasnichten en werkten ze mensen af op de toiletten.
Wat ben je toch een goede leermeester!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb er in het jaar kruik nog wel eens gewerkt. Om arme kasthomo's voorlichting te geven. Nou binnen 2 maanden waren ze getransformeerd naar rasnichten en werkten ze mensen af op de toiletten.
En herkenden ze je daar dan ook weer?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee, ik was uiteraard tegen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En herkenden ze je daar dan ook weer?
Tegen wat? Tegen de muur gedrukt?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, ik was uiteraard tegen.
GVD! Koffie zit aan m'n beeldscherm nu...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Toen was ik nog jong en onberispelijk.
En toen zei het beeldscherm: Miss Volluto? I think I have something that belongs to you.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
GVD! Koffie zit aan m'n beeldscherm nu....
Nee, "MAAK ME SCHOON, BITCH!"quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En toen zei het beeldscherm: Miss Volluto? I think I have something that belongs to you.
Tuinquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:49 schreef Vlarp het volgende:
Leuk huis, alleen jammer dat er een tuin bij zit en dat het in Groningen is.
Er staat prominent een Ikea Lack tafeltje in het beeld. Dat past nou echt niet bij zo'n huisquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:50 schreef Renesite het volgende:
Ik vind dat die mensen er alleen een onrendabele inrichting op na houden
De TV staat op een uit elkaar geklapt tafeltjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er staat prominent een Ikea Lack tafeltje in het beeld. Dat past nou echt niet bij zo'n huis.
En voor eenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:53 schreef Vlarp het volgende:
Kortom, ze hadden geld voor het huis, maar niet voor de inrichting.
Gepost vanaf mijn macbook pro mid 2011 met daarnaast mijn iPhone 4Squote:
O ja... nu ben ik onder de indrukquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gepost vanaf mijn macbook pro mid 2011 met daarnaast mijn iPhone 4S
Gelezen vanaf een air.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gepost vanaf mijn macbook pro mid 2011 met daarnaast mijn iPhone 4S
Een aantrekkelijke homoman zou niet zoveel moeite hoeven doen hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo ik heb gedoucht, haar gedaan, leuke kleding, perfect bijpassende schoenen, lekker geurtje op en hippe zonnebril op....ik kan op weg naar de supermarkt*
*Het leven van de aantrekkelijke vrijgezelle homoman gaat niet over rozen.
Die heeft al genoeg aan zijn slaperige blik en 'net uit bed'- lookquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een aantrekkelijke homoman zou niet zoveel moeite hoeven doen hoor
Ik doe dan ook geen moeite.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een aantrekkelijke homoman zou niet zoveel moeite hoeven doen hoor
Ja, maar de 'net uit bed' look heb ik eigenlijk de heel dag door.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Die heeft al genoeg aan zijn slaperige blik en 'net uit bed'- look
Het COC stamt ook wel een beetje uit het jaar kruik toch? Ik kom t logo tegenwoordig nog wel eens tegen, maar dat ik nou denk "Ah, ik zie ze vaak en dit en dit doen ze"... Neuh. Alleen al er weer een of ander commentaar gemaakt moet worden op iets wat discriminerend schijnt te zijn. Dan zie ik alle belangen organisaties ineens een mond opentrekken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat hele ritueel alleen voor een reisje supermarkt was geen moeite? Ik vind kleren aantrekken voor zoiets al te veel!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik doe dan ook geen moeite.
Ware t niet dat er dus douchen, omkleden, kammen, modelleren, kledingkeuze etc aan ten grondslag ligt. Dat telt dan toch niet helemaal meerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, maar de 'net uit bed' look heb ik eigenlijk de heel dag door.
Jij gaat in je blotequote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat hele ritueel alleen voor een reisje supermarkt was geen moeite? Ik vind kleren aantrekken voor zoiets al te veel!
Ik betrap mezelf er net even te vaak op dat ik in de spiegel kijk en baardgroei en haar niet zo dusdanig vind dat ik er niet even mee de super in kan lopen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat hele ritueel alleen voor een reisje supermarkt was geen moeite? Ik vind kleren aantrekken voor zoiets al te veel!
Nu snap ik waarom je nooit naar meetings gaat.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:35 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Jij gaat in je blotenaar de supermarkt?
![]()
Ik merk dat ik er af en toe steeds minder om geef. Ik ben nog in dubio of dat een goede of slechte ontwikkeling is.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf er net even te vaak op dat ik in de spiegel kijk en baardgroei en haar niet zo dusdanig vind dat ik er niet even mee de super in kan lopen.
Deze huisje?!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:47 schreef Renesite het volgende:
Ik wil deze huisje wel! http://www.funda.nl/koop/(...)-paterswoldseweg-29/
Maar jij bent sowieso niet zo van ideologische instellingen, of vergis ik me dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het COC stamt ook wel een beetje uit het jaar kruik toch? Ik kom t logo tegenwoordig nog wel eens tegen, maar dat ik nou denk "Ah, ik zie ze vaak en dit en dit doen ze"... Neuh. Alleen al er weer een of ander commentaar gemaakt moet worden op iets wat discriminerend schijnt te zijn. Dan zie ik alle belangen organisaties ineens een mond opentrekken.
Dan vergis je je. De juiste kan ik best waarderen. Maar iets als de kringen of t COC vind ik niet echt meer 2012. Kan een verkeerd beeld hebben hoor. Maar als ik die knullige bende op de prins Hendrik straat zie moet ik toch altijd een beetje ocherm-achtig lachen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Maar jij bent sowieso niet zo van ideologische instellingen, of vergis ik me dan?
Misschien zetten ze zich vooral in voor 50+ of zo, dat kan natuurlijk ook. Binnen de homogemeenschap zijn er allerlei subgroepen waar jij weinig van hoort omdat je daar niet in zit. *shrug*quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan vergis je je. De juiste kan ik best waarderen. Maar iets als de kringen of t COC vind ik niet echt meer 2012. Kan een verkeerd beeld hebben hoor. Maar als ik die knullige bende op de prins Hendrik straat zie moet ik toch altijd een beetje ocherm-achtig lachen.
Ik heb ook geen idee wat t COC tegenwoordig nog doet. Of ze nog wel een beetje "out there" zijn. Voor mijn gevoel is een een stichting die echt z'n beste tijd gehad heeft. Maar ik kan t mis hebben.
Normaal had ik gezegd: dit huisquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Deze huisje?!
Goed, mijn Nederlandse taalgebruik laat genoeg te wensen maar dit verarabiseren van de taal vind ik echt te erg
Ik heb zo vaak dat als ik me al ff niet meer geschoren heb, m'n haar niet gedaan heb en naar de supermarkt ga dat er dan juist op dát moment allemaal leuke kerels lopen...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik merk dat ik er af en toe steeds minder om geef. Ik ben nog in dubio of dat een goede of slechte ontwikkeling is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |