De atmosfeerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je hebt natuurazijn en wijnazijn, je hebt kruidenazijn en inmaakazijn, maar wat is er zuur aan magazijn?
Jawel. Ik ben opgestaan, heb mijzelf opgefrist, ben bij de 'TUINLAND' geweest, heb de vaatwasser ontruimd, slaapkamer gestoft, benedenverdieping gestoft.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
De homo's spammen een half topic vol op de vroege zaterdagochtend. Niks te doen ofzo?
Je bent te goed!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb de fles azijn vanmorgen overgeslagen. Er was nog maar één fles en Vlarp had die nodig.
Je bent gewoon jaloers en voelt je nu buiter geslotenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
De homo's spammen een half topic vol op de vroege zaterdagochtend. Niks te doen ofzo?
Ja dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers en voelt je nu buiter gesloten.
Dudequote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb er in het jaar kruik nog wel eens gewerkt. Om arme kasthomo's voorlichting te geven. Nou binnen 2 maanden waren ze getransformeerd naar rasnichten en werkten ze mensen af op de toiletten.
Wat ben je toch een goede leermeester!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb er in het jaar kruik nog wel eens gewerkt. Om arme kasthomo's voorlichting te geven. Nou binnen 2 maanden waren ze getransformeerd naar rasnichten en werkten ze mensen af op de toiletten.
En herkenden ze je daar dan ook weer?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee, ik was uiteraard tegen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En herkenden ze je daar dan ook weer?
Tegen wat? Tegen de muur gedrukt?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, ik was uiteraard tegen.
GVD! Koffie zit aan m'n beeldscherm nu...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Toen was ik nog jong en onberispelijk.
En toen zei het beeldscherm: Miss Volluto? I think I have something that belongs to you.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
GVD! Koffie zit aan m'n beeldscherm nu....
Nee, "MAAK ME SCHOON, BITCH!"quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En toen zei het beeldscherm: Miss Volluto? I think I have something that belongs to you.
Tuinquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:49 schreef Vlarp het volgende:
Leuk huis, alleen jammer dat er een tuin bij zit en dat het in Groningen is.
Er staat prominent een Ikea Lack tafeltje in het beeld. Dat past nou echt niet bij zo'n huisquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:50 schreef Renesite het volgende:
Ik vind dat die mensen er alleen een onrendabele inrichting op na houden
De TV staat op een uit elkaar geklapt tafeltjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er staat prominent een Ikea Lack tafeltje in het beeld. Dat past nou echt niet bij zo'n huis.
En voor eenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:53 schreef Vlarp het volgende:
Kortom, ze hadden geld voor het huis, maar niet voor de inrichting.
Gepost vanaf mijn macbook pro mid 2011 met daarnaast mijn iPhone 4Squote:
O ja... nu ben ik onder de indrukquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gepost vanaf mijn macbook pro mid 2011 met daarnaast mijn iPhone 4S
Gelezen vanaf een air.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gepost vanaf mijn macbook pro mid 2011 met daarnaast mijn iPhone 4S
Een aantrekkelijke homoman zou niet zoveel moeite hoeven doen hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo ik heb gedoucht, haar gedaan, leuke kleding, perfect bijpassende schoenen, lekker geurtje op en hippe zonnebril op....ik kan op weg naar de supermarkt*
*Het leven van de aantrekkelijke vrijgezelle homoman gaat niet over rozen.
Die heeft al genoeg aan zijn slaperige blik en 'net uit bed'- lookquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een aantrekkelijke homoman zou niet zoveel moeite hoeven doen hoor
Ik doe dan ook geen moeite.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een aantrekkelijke homoman zou niet zoveel moeite hoeven doen hoor
Ja, maar de 'net uit bed' look heb ik eigenlijk de heel dag door.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Die heeft al genoeg aan zijn slaperige blik en 'net uit bed'- look
Het COC stamt ook wel een beetje uit het jaar kruik toch? Ik kom t logo tegenwoordig nog wel eens tegen, maar dat ik nou denk "Ah, ik zie ze vaak en dit en dit doen ze"... Neuh. Alleen al er weer een of ander commentaar gemaakt moet worden op iets wat discriminerend schijnt te zijn. Dan zie ik alle belangen organisaties ineens een mond opentrekken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat hele ritueel alleen voor een reisje supermarkt was geen moeite? Ik vind kleren aantrekken voor zoiets al te veel!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik doe dan ook geen moeite.
Ware t niet dat er dus douchen, omkleden, kammen, modelleren, kledingkeuze etc aan ten grondslag ligt. Dat telt dan toch niet helemaal meerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, maar de 'net uit bed' look heb ik eigenlijk de heel dag door.
Jij gaat in je blotequote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat hele ritueel alleen voor een reisje supermarkt was geen moeite? Ik vind kleren aantrekken voor zoiets al te veel!
Ik betrap mezelf er net even te vaak op dat ik in de spiegel kijk en baardgroei en haar niet zo dusdanig vind dat ik er niet even mee de super in kan lopen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat hele ritueel alleen voor een reisje supermarkt was geen moeite? Ik vind kleren aantrekken voor zoiets al te veel!
Nu snap ik waarom je nooit naar meetings gaat.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:35 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Jij gaat in je blotenaar de supermarkt?
![]()
Ik merk dat ik er af en toe steeds minder om geef. Ik ben nog in dubio of dat een goede of slechte ontwikkeling is.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf er net even te vaak op dat ik in de spiegel kijk en baardgroei en haar niet zo dusdanig vind dat ik er niet even mee de super in kan lopen.
Deze huisje?!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:47 schreef Renesite het volgende:
Ik wil deze huisje wel! http://www.funda.nl/koop/(...)-paterswoldseweg-29/
Maar jij bent sowieso niet zo van ideologische instellingen, of vergis ik me dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het COC stamt ook wel een beetje uit het jaar kruik toch? Ik kom t logo tegenwoordig nog wel eens tegen, maar dat ik nou denk "Ah, ik zie ze vaak en dit en dit doen ze"... Neuh. Alleen al er weer een of ander commentaar gemaakt moet worden op iets wat discriminerend schijnt te zijn. Dan zie ik alle belangen organisaties ineens een mond opentrekken.
Dan vergis je je. De juiste kan ik best waarderen. Maar iets als de kringen of t COC vind ik niet echt meer 2012. Kan een verkeerd beeld hebben hoor. Maar als ik die knullige bende op de prins Hendrik straat zie moet ik toch altijd een beetje ocherm-achtig lachen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Maar jij bent sowieso niet zo van ideologische instellingen, of vergis ik me dan?
Misschien zetten ze zich vooral in voor 50+ of zo, dat kan natuurlijk ook. Binnen de homogemeenschap zijn er allerlei subgroepen waar jij weinig van hoort omdat je daar niet in zit. *shrug*quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan vergis je je. De juiste kan ik best waarderen. Maar iets als de kringen of t COC vind ik niet echt meer 2012. Kan een verkeerd beeld hebben hoor. Maar als ik die knullige bende op de prins Hendrik straat zie moet ik toch altijd een beetje ocherm-achtig lachen.
Ik heb ook geen idee wat t COC tegenwoordig nog doet. Of ze nog wel een beetje "out there" zijn. Voor mijn gevoel is een een stichting die echt z'n beste tijd gehad heeft. Maar ik kan t mis hebben.
Normaal had ik gezegd: dit huisquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Deze huisje?!
Goed, mijn Nederlandse taalgebruik laat genoeg te wensen maar dit verarabiseren van de taal vind ik echt te erg
Ik heb zo vaak dat als ik me al ff niet meer geschoren heb, m'n haar niet gedaan heb en naar de supermarkt ga dat er dan juist op dát moment allemaal leuke kerels lopen...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik merk dat ik er af en toe steeds minder om geef. Ik ben nog in dubio of dat een goede of slechte ontwikkeling is.
Wat zou je willen dat ze deden dan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:27 schreef Ang3l het volgende:
Kan.
Ik hoor gewoon bijster weinig van ze. En dat voor een organisatie die zich inzet voor "de homo".
Maar ik heb zelf dan ook niet t gevoel ze echt nodig te hebben. Dus daar kan t aan liggen. Ik zoek ze ook niet op.
Ik krijg altijd de indruk dat er een boel gejeremieerd wordt over "kleine en onbenullige" zaken. Maar dat is best subjectief want het kan ook aan mij liggen dat ik ze onbenullig vindquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:27 schreef Ang3l het volgende:
Kan.
Ik hoor gewoon bijster weinig van ze. En dat voor een organisatie die zich inzet voor "de homo".
Maar ik heb zelf dan ook niet t gevoel ze echt nodig te hebben. Dus daar kan t aan liggen. Ik zoek ze ook niet op.
COC is niet hip, waardoor ze minder in het oog springen. Een wat stoffig imago, omdat ze met name veel beleidswerk doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de indruk dat er een boel gejeremieerd wordt over "kleine en onbenullige" zaken. Maar dat is best subjectief want het kan ook aan mij liggen dat ik ze onbenullig vind
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak dat als ik me al ff niet meer geschoren heb, m'n haar niet gedaan heb en naar de supermarkt ga dat er dan juist op dát moment allemaal leuke kerels lopen...
Wees blij ik ben er ook nog eens dik en arm bijquote:
Nee ik ook niet. Nog nooit in de supermarkt opgepikt. Mooi in de verf of niet. Dus neuhquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:23 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet de illusie dat er opeens allemaal leuke kerels achter mij aankomen, ongeacht of ik me nou wel of niet heb geschoren of mijn haar heb gedaan.
Ik zeg ook niet dat ik die illusie heb, maar baal dan altijd wel een beetjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:23 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet de illusie dat er opeens allemaal leuke kerels achter mij aankomen, ongeacht of ik me nou wel of niet heb geschoren of mijn haar heb gedaan.
Ja, maar jij gaat naakt naar de supermarkt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Nog nooit in de supermarkt opgepikt. Mooi in de verf of niet. Dus neuh
Jij haalt ook nooit noten-rijst bij jouw supermarktquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Nog nooit in de supermarkt opgepikt. Mooi in de verf of niet. Dus neuh
jij wordt de nieuwe boris, Na Ditrich en Van der Ham ?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:36 schreef Peter het volgende:
Gewoon voor D'66 actief worden, die zijn succesvoller als voorvechter van homorechten dan Coc of gaykrant.
afdeling notenrijst is ook maar voor een enkeling weg gelegdquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
doe je dat straks toch in het vliegtuig, want hier is de port vast niet zo lekker als daar :>)quote:Op zondag 13 mei 2012 01:41 schreef Ang3l het volgende:
Over 4,5 uur gaat de taxi maar we zitten nog met een stel locals aan de port. Denk dat t weinig nut heeft om te gaan slapen
?quote:Op zondag 13 mei 2012 00:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]![]()
waar hebben jullie dat samenschool verbod aan te danken ?
Moeilijk is het niet om het bruggetje te maken:quote:
Nou, we hadden anders toch een behoorlijk over de datum portje bij een restaurant, volgens de lokale dames die we op sleeptouw hadden. Ze had 'm teruggestuurd.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe je dat straks toch in het vliegtuig, want hier is de port vast niet zo lekker als daar :>)
Misschien saai voor het topic, maar.... nee. Eens een keer nietquote:
Goed zoquote:Op zondag 13 mei 2012 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien saai voor het topic, maar.... nee. Eens een keer niet
Wel weer dingen geleerd over mezelf en een dagboek gevuld (stukje).
Mja, dat zei Hetero 2 ook al.....quote:Op zondag 13 mei 2012 12:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je gaat ongeschoren naar de appie, geen drama op vakanties. Nog even en je hebt een vrouw, een hond en 2.3 kids.
Ik vind de supermarkt een prima iets om even doorheen te lopenquote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Van die plakjes worst waar iedereen met zijn vieze vingers aan heeft gezeten..
/smetvrees
Ik hou er niet van, voor mij dan he.quote:
Oh jij hebt net als ik ook bijna nooit wat aan eten in je koelkast?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou er niet van, voor mij dan he.
Ik kijk liever ff zelf rond en kies wat ik dan wil eten ter plekke.
En misschien kom je toch een leuk iemand tegen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou er niet van, voor mij dan he.
Ik kijk liever ff zelf rond en kies wat ik dan wil eten ter plekke.
Dan:quote:Op zondag 13 mei 2012 16:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik weet uit ervaring dat de bak met leuke iemanden meer dan leeg is.
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:19 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dan:
Optie 1. Kijk je in het verkeerde bakje. Wat begrijpelijk is als je nooit in een supermarkt komt. Want daar veranderen ze ook af en toe van schapindeling, en ligt het gehakt opeens op een andere plaats. Zo is het ook in het echte even.
Optie 2. Kijk je op de verkeerde plaats. In IJsland is er een tekort aan mannen, dus ook aan leuke mannen, dus ook aan leuke homomannen. Hetzelfde geldt voor Schiermonnikoog, Haarlemmermeer en Rotterdam.
Optie 3. Is er iets mis met jouw observatievermogen, waardoor je de leuke iemanden niet als zodanig herkend. Hiervoor kun je bij ondergetekende een training volgen, "Hoe herken ik leuke iemanden?" Deze training duurt één dagdeel en kost slecht 1295 euro per deelnemer.
Optie 4. Ben je zelf geen leuk iemand. De leuke iemanden vluchten uit het bakje, zodra ze jou aan zien komen.
Je bent te goed voor ons!quote:Op zondag 13 mei 2012 18:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
Het aantal aanmeldingen voor de training valt wat tegen. Daarom bied ik korting, speciaal voor mensen uit dit topic: slechts 129,50 euro! 10% van wat het normaal kost!
Optie 4quote:Op zondag 13 mei 2012 16:19 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dan:
Optie 1. Kijk je in het verkeerde bakje. Wat begrijpelijk is als je nooit in een supermarkt komt. Want daar veranderen ze ook af en toe van schapindeling, en ligt het gehakt opeens op een andere plaats. Zo is het ook in het echte even.
Optie 2. Kijk je op de verkeerde plaats. In IJsland is er een tekort aan mannen, dus ook aan leuke mannen, dus ook aan leuke homomannen. Hetzelfde geldt voor Schiermonnikoog, Haarlemmermeer en Rotterdam.
Optie 3. Is er iets mis met jouw observatievermogen, waardoor je de leuke iemanden niet als zodanig herkend. Hiervoor kun je bij ondergetekende een training volgen, "Hoe herken ik leuke iemanden?" Deze training duurt één dagdeel en kost slecht 1295 euro per deelnemer.
Optie 4. Ben je zelf geen leuk iemand. De leuke iemanden vluchten uit het bakje, zodra ze jou aan zien komen.
Niet zozeer door het HOMO topicquote:Op zondag 13 mei 2012 21:57 schreef MisterO het volgende:
Hoeveel koppeltjes zijn er eigenlijk door het FOK homotopic ontstaan?
Gooi het eruit, maakt niet uit watquote:Op zondag 13 mei 2012 22:04 schreef Peter het volgende:
Die nog bij elkaar zijn of ook korte dingetjes?
Mja niet veel aanbod hequote:Op zondag 13 mei 2012 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien ben ik door [HOMO] nog steeds alleen...
Eensch.quote:
Ahh, echt niet?quote:
Even een reactie vanuit IJsland: blijf dat maar lekker denken bij punt 2.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:19 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dan:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |