quote:Op zaterdag 12 mei 2012 05:43 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Ik zie al in de problemen komen tegen Indiana en anders reken ik op de defense van Boston.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:07 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Waarom zie je Miami in de problemen komen tegen Indiana dan? Je zal daar vast toch een reden voor hebben lijkt mij
Omdat Indiana size heeft en depth, en in tegenstelling tot NY kunnen zij wel verdedigen.quote:
Zag het ja, snapte er alleen helemaal niets van.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:11 schreef Djokotron het volgende:
Oh, mensen dit nog gezien gister? Fucking geniaal.
[ afbeelding ]
Laten we dat dan maar eens proberen, thnxquote:Op zondag 13 mei 2012 22:25 schreef Nelis89 het volgende:
Hier ook op 3000 Kbps, maar op 1600 loopt t soepel
Lakers echt kansloos niet normaal.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 06:14 schreef popolon het volgende:
Dat ging makkelijk, Durant en Westbrook spelen zelfs minder dan 30 minuten.
Ze maakten het aardig goed in de derde.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:23 schreef emokid het volgende:
Pacers 33 in halftime dat kan nooit goed gaan.
Ze maken sowieso geen kans tegen OKCquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:15 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Lekker voor de Pacers.
Blijft me wel verbazen hoeveel vrije worpen er gemist worden (vooral op cruciale momenten).
Wel goed om te zien dat ze er op momenten stevig in gingen.
Spurs denderen gewoon door.
Lakers mogen vanavond weer.
Het is te hopen dat ze nu wel klaar zijn om defense te spelen. Sjezus wat was die eerste wedstrijd een drama.
De Clippers gaan er wel 1 pakken, misschien 2. Maar de Spurs zijn gewoon veel te degelijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:50 schreef Tompsen het volgende:
Ik hoop op een stunt van de Clippers, alleen dat gaat bij hoop blijven denk ik. Spurs veel te degelijk, met die ouwe rotten.
Dit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:03 schreef Dos37 het volgende:
Zou genieten als Heat weer geen titel pakken.
Ja dat zie ik ze ook nog wel doen. Maar ik bedoelde een échte stunt, de series winnen..quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
De Clippers gaan er wel 1 pakken, misschien 2. Maar de Spurs zijn gewoon veel te degelijk.
Zijn er pro-heat mensen dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:09 schreef BDIL het volgende:
Verbaast me hoeveel anti- Heat mensen hier op het forum deelnemen.
Are you wearing the grap-jacket?!quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:30 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Ja dat zie ik ze ook nog wel doen. Maar ik bedoelde een échte stunt, de series winnen..
Hoezo? Een speler als James (met 3 MVP-titels) moet gewoon een titel hebben. Verdient hij ook denk ik...quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:03 schreef Dos37 het volgende:
Zou genieten als Heat weer geen titel pakken. Zelf verwacht ik trouwens dat ze deze rondes nog doorkomen maar tegen Spurs aan het kortste eind gaan trekken.
Zodra hij stopt met dat idiote geflop en aanstellerij als er weer eens gefloten word nadat hij een overduidelijk fout maakt..quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Een speler als James (met 3 MVP-titels) moet gewoon een titel hebben. Verdient hij ook denk ik...
Het ging zo zeer om het feit dat hij wegging, maar meer de manier waarop hij ging.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:48 schreef BDIL het volgende:
Dat LeBron onzin van hij is een verrader een bitch dit dat omdat hij naar Miami Heat ging om eindelijk kampioen te worden is gewoon haat dat opgebouwd is uit angst voor een sterk team. Als jij als topsporter en een van de beste basketbal spelers,een team moet dragen om kampioen te worden en het lukt niet is het toch logisch dat je een sportieve vooruitgang maakt. Wie zou het niet doen ? Hij deed 90 % bij de Cavaliers zelf, maakte altijd het verschil en was de enige waarop je kon bouwen dus zon keuze is makkelijk gemaakt. Dat hij uitingen heeft gedaan van '' ik wil eerst met Cavaliers kampioen worden en dan denk ik pas aan weggaan'' was misschien te snel geroepen en een slechte zet richting toeschouwers.
Voor diegene die voetbal volgen gebeurt hetzelfde bij Ronaldo, topsporter maar wordt uitgefloten omdat hij als een jonge voetballer 19 jaar nare trekjes had en ging huilen bij een verloren EK. Nu bijna 9 jaar later hebben sommige nog steeds dat naïeve beeld van hem terwijl hij zich goed gedraagt.
We mogen blij zijn dat zulke talentvolle basketbal spelers überhaupt nog spelen in de NBA ( zoals Rose, Westbrook, Durant etc. ) en ze gewoon respecteren. Welke kleur tenue hij ook draagt,het spel verandert niet
Waar zou die anders moeten spelenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:48 schreef BDIL het volgende:
We mogen blij zijn dat zulke talentvolle basketbal spelers überhaupt nog spelen in de NBA ( zoals Rose, Westbrook, Durant etc. ) en ze gewoon respecteren.
Er zullen echt genoeg zijn die het liefst in de NBA willen blijven spelen hoor ook al krijgen ze iets meer in het buitenland.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
Alsof die gasten spelen om het niveau. Als de salarissen flink lager lagen dan in China waren ze allang weg.. Nu hoogstens als er een lockoutje is.
quote:
Was gewoon goed gedaan. Wide open corner 3 raakt ie vaker dan ie mist zo wat. Nee liever met 2sec op de klok de bal naar een triple teamed Kobe gooienquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:00 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Ja kom op zeg.
Laten ze Blake dat laatste shot nemen.
Da fuck!
Echt ongelovelijk...quote:
Ik vind het wel meevallen eerlijk gezegd..quote:
Aangezien er echt voor de kleinste dingen al gefloten werd was het natuurlijk belachelijk dat ie hiermee weg kwam...quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:58 schreef Gauner het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen eerlijk gezegd..
Ik bedoel dat we blij mogen zijn dat er dit soort talentvolle spelers in de NBA spelen, want je ziet buiten de NBA niet altijd een hoog niveau van basketbal. Daarom moeten we respecteren wat deze talentvolle spelers doen en voor hoeveel vermaak zij zorgen onder de toeschouwers.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waar zou die anders moeten spelen![]()
Noem een competitie waar het niveau hoger ligt dan de NBA.
Niks schokkends natuurlijk, eerder leuk comedy capers-werk maar twee man vrij bewust omver lopen en er ook nog twee FT's uit slepen. Ik vind 't knap.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:58 schreef Gauner het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen eerlijk gezegd..
Ik heb sinds de lockout geen "respect" meer over voor ze.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik bedoel dat we blij mogen zijn dat er dit soort talentvolle spelers in de NBA spelen, want je ziet buiten de NBA niet altijd een hoog niveau van basketbal. Daarom moeten we respecteren wat deze talentvolle spelers doen en voor hoeveel vermaak zij zorgen onder de toeschouwers.
Jij zou ook vrijwillig van de een op de andere dag genoegen nemen met de helft van je salaris?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:57 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik heb sinds de lockout geen "respect" meer over voor ze.
Beetje beter inlezen, geen enkel bestaand contract zou aangepast worden. Maar de markt zou alleen bepalen dat er minder salarycap zou zijn, dus bij een nieuw contract moeten ze genoegen nemen met minder maar dat zal dan nog altijd wel 95% zijn, zeker voor de supersterren waarvan werd verwacht dat daar helemaal geen daling zou zijn. Meer de role players. Het ging vooral over de BRI.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:03 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Jij zou ook vrijwillig van de een op de andere dag genoegen nemen met de helft van je salaris?
Kobe? Wat had die er nu mee te maken? MWP passte die bal hoor. Kobe wilde hem juist hebben, als ik zijn reactie goed begrijp (camera vanaf de andere kant van het veld geeft een goed beeld).quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:34 schreef TheGOAT het volgende:
Dat gezeur over die lockout en of Kobe nou juist eraan deed door Blake te laten schieten
Als Blake die bal raak schiet, is Kobe unselfish en een leader, als hij hem zelf schiet en mist is hij een ego, en zegt iedereen 'kijk hoe vrij Blake stond, een goede 3-punt-schutter.' Nu hoor je niemand over Westbrook, als Blake raak schiet, is Westbrook diegene die OKC laat verliezen. Het verandert nooit volgens mij, dat gezeik
OK dan zijn we het eensquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:43 schreef Omega het volgende:
Ik vond het een zeer goede keuze van MWP, en het verleden heeft laten zien dat het ook vaak goed uitpakt. Jordan liet juist Kerr en Paxson winnende schoten maken. Ik geef alleen aan dat ik de reactie van Bryant nogal dubious vond, juist zoals jij schrijft; result orientated.
Dit iddquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:34 schreef TheGOAT het volgende:
Als Blake die bal raak schiet, is Kobe unselfish en een leader, als hij hem zelf schiet en mist is hij een ego, en zegt iedereen 'kijk hoe vrij Blake stond, een goede 3-punt-schutter.' Nu hoor je niemand over Westbrook, als Blake raak schiet, is Westbrook diegene die OKC laat verliezen. Het verandert nooit volgens mij, dat gezeik
En dit ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:54 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
OK dan zijn we het eens
Maar dat Jordan juist Kerr en Paxson winnende schoten liet maken vind ik altijd zwaar overtrokken. Is slechts 2 keer gebeurd op belangrijke momenten, en hoevaak schoot hij toch zelf? Paxson's 3'tje tegen Phoenix in 93 was met de hockey assist van Jordan, zo heeft Kobe ook de hockey assist van Fishers' 3'tje in Orlando in 2010, game 4 bijvoorbeeld. Jordan passte ook vrijwel nooit, maar omdat deze 2 schoten raak gingen (Result-orientated) is hij opeens een vrijwillige passer oid? Jordan heeft ongelooflijk veel game-winners geraakt, maar er ook heel veel geschoten en er bijna geen één gepasst.
20-17quote:
Niet opgevallenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:47 schreef BDIL het volgende:
Werd net bij de 28-26 geen 3 stappen gemaakt door Hansbrough, hij gaf de assist?
Ja, hij speelt matigquote:
55% ft shooting in crunchtimequote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:59 schreef Doublepain het volgende:
Het is vast een tactiek om Lebron uit de wedstrijd te houden, beetje plagen en gek maken.. JE zag al gelijk dat hij zijn FT mist..
Moeten ze gaan veranderen dan, Wade zijn tactiek werkt niet zoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 03:04 schreef Djokotron het volgende:
Net alsof Spoelstra wat te zeggen heeft daar. Lebron en Wade bepalen alles daar in het team. Spoelstra zit daar maar als Jan lul op de bankZe luisteren niet eens naar die kerel, zelfde als Brown en Vinny in LA.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 03:14 schreef BDIL het volgende:
Heat moet het van James Chalmers hebben om te kunnen winnen
Dat gebeurt al heel de 2e helft en wat 2e kwart. Je kan zo geen wedstrijd winnen, als al die open shots erin gingen was er nu geen achterstand maarja een offday voor iedereen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 03:20 schreef Doublepain het volgende:
Hoe makkelijk willen ze het hebben?
Zelfs open shots gaan mis
Die bank is altijd zo slecht, face it. Game 2 Wade + James 52 pts en Miami 75 total. Dat is precies hoe waardeloos die andere gasten zijn. En dat is het hele jaar al zo.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 03:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat gebeurt al heel de 2e helft en wat 2e kwart. Je kan zo geen wedstrijd winnen, als al die open shots erin gingen was er nu geen achterstand maarja een offday voor iedereen.
Dat ze slecht zijn oke, maar een 3 point shooter moet een elke open 3 punter raken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 03:24 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Die bank is altijd zo slecht, face it. Game 2 Wade + James 52 pts en Miami 75 total. Dat is precies hoe waardeloos die andere gasten zijn. En dat is het hele jaar al zo.
quote:A 12-year-old Texas boy who was suspended from school after shaving his head to resemble the face of Spurs forward Matt Bonner scored tickets to a playoff game and props from his favorite NBA player.
Patrick Gonzalez was suspended for a day from Woodlake Hills Middle School because the district deemed his $75 haircut a distraction. He returned to class Thursday after reluctantly shaving his head.
Gonzalez says Bonner is his favorite player, noting they're both redheads.
Bonner, whose mother is a teacher, says the school could have just moved Gonzalez to the back of the room. Bonner sent Gonzalez a message, saying: "Keep supporting us redheads in the NBA."
Gonzalez's story prompted the Spurs to give him and his family tickets to Thursday's playoff game -- against the Clippers.
Yep. Hij kan zeker terug, en het is lang niet zo'n slechte beslissing als men denkt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hopelijk winnen de Pacers, al was het maar voor het slimme management wat er in indiana zit.
Ik las vorige maand nog een artikel waarom LeBron gewoon weer terug naar Cleveland moet.. Zit wel wat in.
Het zal tussen OKC en de Spurs gaan denk ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:43 schreef Terreros85 het volgende:
Is OKC eigenlijk de grote favoriet om nu de titel te winnen?
Wade was gewoon gefrustreerd door zijn eigen slechte spel. Laat hem maar sportief wraak nemen. Als ze de serie verliezen van Indiana kan je altijd nog sancties invoern.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:07 schreef emokid het volgende:
Gaat Wade nog sancties krijgen voor zijn gedrag gisteren? Als Spoelstra de ballen er voor heeft tenminste..
Dat zou sowieso slecht zijn en nergens op slaan. Je straft 'm of je straft 'm niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:11 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wade was gewoon gefrustreerd door zijn eigen slechte spel. Laat hem maar sportief wraak nemen. Als ze de serie verliezen van Indiana kan je altijd nog sancties invoern.
Dat denk ik ook. Beide mogen van mij winnen btw. Lichte voorkeur voor de Spurs. Maar ik gun het Durant ook. Fantastische speler.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:44 schreef Gauner het volgende:
[..]
Het zal tussen OKC en de Spurs gaan denk ik.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:24 schreef Sasman het volgende:
Is al over geklaagd geweest (dacht ik) laat em toch...Leest soms lekkerder als dan gebrekkig Nederlands.
Het is tegenwoordig World War. Ask James Harden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:28 schreef Doublepain het volgende:
Ik kijk al lang geen lakers tot ik net op youtube zag.. World Peace![]()
Zijn gezicht kwam me bekend voor en keek ff op wiki, blijkt het Artest te zijn![]()
Is hij een boeddhist geworden ofzo![]()
Niet helemaal waar dat het Wade + James was dit seizoen want ze gingen juist lekker zonder Wade (15-1 dacht ik).quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:36 schreef TheGOAT het volgende:
http://hangtime.blogs.nba(...)-go-small-vs-pacers/
Dit seizoen was het eigenlijk Wade + James en de rest, Bosh schoot af en toe wat 18-footers enzo. Nu opeens is hij zo belangrijk? I'm not buying into that. Ik snap natuurlijk ook dat hij naar buiten kan stappen ,waardoor Hibbert minder in de paint kan verdedigen etc. Maar om te zeggen dat dit de hele series omkeert, vind ik veel te ver gaan. Indiana verdedigt LeBron en Wade precies zoals het moet
Door sommige werd ik voor gek verklaard toen ik zei dat de Heat het oosten niet zou winnen en dat ze al in de problemen zouden komen tegen de Pacers.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:19 schreef TheGOAT het volgende:
Lol ik heb alle games van Miami gezien deze play-offs, en Indiana staat gewoon gruwelijk goed te verdedigen. Belangrijkste is, als je tegen Miami speelt; don't turn it over (Miami fast breaks), and keep Wade and LeBron out of the paint and off the foul line. Doe je dat, win je. Met of zonder Bosh.
Hoeveel fast breaks heb je deze series gezien? Hoeveel zag je er tegen New York, of in de RS? Indiana's transition defense is heel goed, plus hun individuele defense Granger vs. LeBron en George vs. Wade is goed. Zonder Bosh is er minder ruimte om te opereren op het veld. Maar ik zag ook LeBron een aantal keer settlen voor een jumper terwijl er ruimte was om te driven.
Ergens in het 3e kwart of begin 4e kwart dacht ik. LeBron krijgt de bal in de post, iets van 17 feet away, langs de baseline. Het is een iso, Granger verdedigt. LeBron gaat hem niet opposten, hij drivet niet, maar hij gaat omhoog voor een jumper die hij mist. Geen aanvallende rebound daardoor, niets. Dat is niet LeBron's game, en het was niet zo dat Hibbert/West aan LeBron's kant van de bucket stond.
[ http://img135.imageshack.us/img135/883/lebroniso.png (copy/paste deze link) ]
Even een screentje gemaakt. George loopt naar buiten toe. James kan hier zelfs kiezen; of het midden, of de baseline. Verder staan er Chalmers, James Jones, Turiaf en Wade op het veld. Met één harde dribble is James er hier voorbij en krijg je wrs FT's of een kick-out.
James leek mij moe aan het eind, net als in game 2. Dit is niet om James de schuld te geven, maar dit soort plays zijn niet typisch Miami. En het is ook niet alsof Hibbert aan James' kant van de bucket staat, om hem te weerhouden uberhaupt over driven na te denken.
Dat was wel voor de Bosh injury. In een team dat zo weinig spelers met veel kwaliteit en lengte, is Bosh gewoon belangrijk, al is het alleen maar om de PnR (de play off aanval) goed uit te voeren. Hibbert kan nu lekker bij de basket blijven want Anthony, Pittman en Turiaf schieten te weinig die ballen raak.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 04:27 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Door sommige werd ik voor gek verklaard toen ik zei dat de Heat het oosten niet zou winnen en dat ze al in de problemen zouden komen tegen de Pacers.
Pacers heeft een diepere bench, ze hebben size en kunnen heel goed verdedingen.
Zonder al die fast-breaks is Miami nergens. Half court kunnen heel weinig creeeren. En dat blijkt helemaal tegen een team dat kan verdedigen.
Ja, LA en LA laten het aardig liggen. Ik denk dat het over is voor de Lakers. Die gaan nooit meer 2x in OKC winnen.quote:
Ja dit is over iddquote:Op zondag 20 mei 2012 07:58 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja, LA en LA laten het aardig liggen. Ik denk dat het over is voor de Lakers. Die gaan nooit meer 2x in OKC winnen.
Jij weet het.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:14 schreef Bastiefcg het volgende:
Nou, ik zit wederom klaar voor een heerlijk staaltje defence van Indiana. Op naar 3-1!
Tuurlijk moet LeBron 48 minuten spelen als je geen Bosh hebt en een verdwaalde Wade, naast Chalmers doet niemand wat bijzonders.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:07 schreef Djokotron het volgende:
Bron gaat 48min spelen?
Indy met dat achterlijke gefoul ook elke keer. Worden weer 20 ft´s voor James.
Denk het ook niet nee. Hij heeft gewoon de motor niet om 46min de beste tegenstander te verdedigen en dan ook nog 40pts te scoren.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:18 schreef TheGOAT het volgende:
James komt nu alweer terug in de game, dat gaat nooit goed in de 2e helft
Is toch een starterquote:Op zondag 20 mei 2012 22:29 schreef Djokotron het volgende:
Anthony 3 fouls, Turiaf binnen een min ookkrijgen we dadelijk Pittman weer te zien
De fout niet, wel het vasthouden aan zijn pols na de fout. En dan komt Granger er weer bij.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:40 schreef TheGOAT het volgende:
Niks mis met die fout, Wade moet niet zo zeuren, ik mag Granger wel, hij is niet bang en will stand up.
Hibbert hield z'n pols vast zodat hij z'n evenwicht niet verloor, Wade wankelde nameljik. Wade is gewoon geirriteerd en slaat daarna die handen van Hibbert weg, die het echt niet provocerend bedoelde. Granger 'wouldn't wanna have it any other way' zoals hij zei, en ik mag dat wel. Je moet in je team altijd iemand hebben die tough is, misschien een beetje nasty, iemand die niet bang is. Iemand die af en toe een message zend, etc. alle cliches, maar het is wel waarquote:Op zondag 20 mei 2012 22:41 schreef Omega het volgende:
[..]
De fout niet, wel het vasthouden aan zijn pols na de fout. En dan komt Granger er weer bij.
Wat een onzin, als hij Wade wil helpen dan zou Hibbert mee moeten lopen en niet de andere kant op gaan. Je hebt wel gelijk dat Wade geïrriteerd is, en dus ook zo reageert. Het is voor Granger te hopen dat ze Miami in 5 kunnen verslaan, want elke wedstrijd een tech betekent schorsing.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:45 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Hibbert hield z'n pols vast zodat hij z'n evenwicht niet verloor, Wade wankelde nameljik. Wade is gewoon geirriteerd en slaat daarna die handen van Hibbert weg, die het echt niet provocerend bedoelde. Granger 'wouldn't wanna have it any other way' zoals hij zei, en ik mag dat wel. Je moet in je team altijd iemand hebben die tough is, misschien een beetje nasty, iemand die niet bang is. Iemand die af en toe een message zend, etc. alle cliches, maar het is wel waar
Klopt, maar doe het dan op een beter moment, in deze situatie was het gewoon domquote:Op zondag 20 mei 2012 22:45 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Hibbert hield z'n pols vast zodat hij z'n evenwicht niet verloor, Wade wankelde nameljik. Wade is gewoon geirriteerd en slaat daarna die handen van Hibbert weg, die het echt niet provocerend bedoelde. Granger 'wouldn't wanna have it any other way' zoals hij zei, en ik mag dat wel. Je moet in je team altijd iemand hebben die tough is, misschien een beetje nasty, iemand die niet bang is. Iemand die af en toe een message zend, etc. alle cliches, maar het is wel waar
Aan Lebron ligt het niet, en Wade inderdaad last van zijn kniequote:
Geloof wel dat hij er last van heeft/had, z'n jumper was constant te kort, typisch als je niet ver genoeg omhoog komtquote:Op zondag 20 mei 2012 23:09 schreef TheGOAT het volgende:
Toch is Miami still hanging in there, hoe langer dat blijft, hoe meer kans ze maken.. In 2 games outplayed Indiana Miami compleet, game 3 en nu 4, stel dat Miami vandaag wint, is het 'gewoon' 2-2... Als Indy wint is het over.
En Wade z'n knie? Ik geloof het niet, anders zou je dat al veel eerder gehoord hebben, niet nu pas halverwege een pivotal game 4.. Daarnaast lijkt hij z'n explosiviteit toch niet heel erg te missen
Baasquote:LEBRON JAMES
#6 32:34 33 8 8 1
Die aanvallende fout van Chalmers was er ook geen, hij dribbelt richting basket en die gozer van Indiana gooit zich ineens voor hem.Daardoor raakt hij zijn hand en wordt er gefloten.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:46 schreef TheGOAT het volgende:
Putback van LeBron leek mij wel offensive interference...
Nee duidelijke push-off, alleen stelde Collison zich mss wat licht aanquote:Op zondag 20 mei 2012 23:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die aanvallende fout van Chalmers was er ook geen, hij dribbelt richting basket en die gozer van Indiana gooit zich ineens voor hem.Daardoor raakt hij zijn hand en wordt er gefloten.
Game 3, hoorde ik het over, niet over deze game. Zal ook wel licht geweest zijn, meer hinderlijk dan wat andersquote:Op zondag 20 mei 2012 23:49 schreef TheGOAT het volgende:
Wade 11 op rij raak tot die mis, en hij schijnt last van z'n knie te hebben, ik geloof het niet
Volgens mij ook, nog geen herhaling gezien helaasquote:Op zondag 20 mei 2012 23:46 schreef TheGOAT het volgende:
Putback van LeBron leek mij wel offensive interference...
Maar Collison had ook een charge moeten krijgen toen hij Nolan omver liep.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:54 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Nee duidelijke push-off, alleen stelde Collison zich mss wat licht aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |