quote:Op zaterdag 12 mei 2012 05:43 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Ik zie al in de problemen komen tegen Indiana en anders reken ik op de defense van Boston.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:07 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Waarom zie je Miami in de problemen komen tegen Indiana dan? Je zal daar vast toch een reden voor hebben lijkt mij
Omdat Indiana size heeft en depth, en in tegenstelling tot NY kunnen zij wel verdedigen.quote:
Zag het ja, snapte er alleen helemaal niets van.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:11 schreef Djokotron het volgende:
Oh, mensen dit nog gezien gister? Fucking geniaal.
[ afbeelding ]
Laten we dat dan maar eens proberen, thnxquote:Op zondag 13 mei 2012 22:25 schreef Nelis89 het volgende:
Hier ook op 3000 Kbps, maar op 1600 loopt t soepel
Lakers echt kansloos niet normaal.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 06:14 schreef popolon het volgende:
Dat ging makkelijk, Durant en Westbrook spelen zelfs minder dan 30 minuten.
Ze maakten het aardig goed in de derde.quote:Op woensdag 16 mei 2012 02:23 schreef emokid het volgende:
Pacers 33 in halftime dat kan nooit goed gaan.
Ze maken sowieso geen kans tegen OKCquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:15 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Lekker voor de Pacers.
Blijft me wel verbazen hoeveel vrije worpen er gemist worden (vooral op cruciale momenten).
Wel goed om te zien dat ze er op momenten stevig in gingen.
Spurs denderen gewoon door.
Lakers mogen vanavond weer.
Het is te hopen dat ze nu wel klaar zijn om defense te spelen. Sjezus wat was die eerste wedstrijd een drama.
De Clippers gaan er wel 1 pakken, misschien 2. Maar de Spurs zijn gewoon veel te degelijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:50 schreef Tompsen het volgende:
Ik hoop op een stunt van de Clippers, alleen dat gaat bij hoop blijven denk ik. Spurs veel te degelijk, met die ouwe rotten.
Dit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:03 schreef Dos37 het volgende:
Zou genieten als Heat weer geen titel pakken.
Ja dat zie ik ze ook nog wel doen. Maar ik bedoelde een échte stunt, de series winnen..quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
De Clippers gaan er wel 1 pakken, misschien 2. Maar de Spurs zijn gewoon veel te degelijk.
Zijn er pro-heat mensen dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:09 schreef BDIL het volgende:
Verbaast me hoeveel anti- Heat mensen hier op het forum deelnemen.
Are you wearing the grap-jacket?!quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:30 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Ja dat zie ik ze ook nog wel doen. Maar ik bedoelde een échte stunt, de series winnen..
Hoezo? Een speler als James (met 3 MVP-titels) moet gewoon een titel hebben. Verdient hij ook denk ik...quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:03 schreef Dos37 het volgende:
Zou genieten als Heat weer geen titel pakken. Zelf verwacht ik trouwens dat ze deze rondes nog doorkomen maar tegen Spurs aan het kortste eind gaan trekken.
Zodra hij stopt met dat idiote geflop en aanstellerij als er weer eens gefloten word nadat hij een overduidelijk fout maakt..quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Een speler als James (met 3 MVP-titels) moet gewoon een titel hebben. Verdient hij ook denk ik...
Het ging zo zeer om het feit dat hij wegging, maar meer de manier waarop hij ging.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:48 schreef BDIL het volgende:
Dat LeBron onzin van hij is een verrader een bitch dit dat omdat hij naar Miami Heat ging om eindelijk kampioen te worden is gewoon haat dat opgebouwd is uit angst voor een sterk team. Als jij als topsporter en een van de beste basketbal spelers,een team moet dragen om kampioen te worden en het lukt niet is het toch logisch dat je een sportieve vooruitgang maakt. Wie zou het niet doen ? Hij deed 90 % bij de Cavaliers zelf, maakte altijd het verschil en was de enige waarop je kon bouwen dus zon keuze is makkelijk gemaakt. Dat hij uitingen heeft gedaan van '' ik wil eerst met Cavaliers kampioen worden en dan denk ik pas aan weggaan'' was misschien te snel geroepen en een slechte zet richting toeschouwers.
Voor diegene die voetbal volgen gebeurt hetzelfde bij Ronaldo, topsporter maar wordt uitgefloten omdat hij als een jonge voetballer 19 jaar nare trekjes had en ging huilen bij een verloren EK. Nu bijna 9 jaar later hebben sommige nog steeds dat naïeve beeld van hem terwijl hij zich goed gedraagt.
We mogen blij zijn dat zulke talentvolle basketbal spelers überhaupt nog spelen in de NBA ( zoals Rose, Westbrook, Durant etc. ) en ze gewoon respecteren. Welke kleur tenue hij ook draagt,het spel verandert niet
Waar zou die anders moeten spelenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:48 schreef BDIL het volgende:
We mogen blij zijn dat zulke talentvolle basketbal spelers überhaupt nog spelen in de NBA ( zoals Rose, Westbrook, Durant etc. ) en ze gewoon respecteren.
Er zullen echt genoeg zijn die het liefst in de NBA willen blijven spelen hoor ook al krijgen ze iets meer in het buitenland.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
Alsof die gasten spelen om het niveau. Als de salarissen flink lager lagen dan in China waren ze allang weg.. Nu hoogstens als er een lockoutje is.
quote:
Was gewoon goed gedaan. Wide open corner 3 raakt ie vaker dan ie mist zo wat. Nee liever met 2sec op de klok de bal naar een triple teamed Kobe gooienquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:00 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Ja kom op zeg.
Laten ze Blake dat laatste shot nemen.
Da fuck!
Echt ongelovelijk...quote:
Ik vind het wel meevallen eerlijk gezegd..quote:
Aangezien er echt voor de kleinste dingen al gefloten werd was het natuurlijk belachelijk dat ie hiermee weg kwam...quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:58 schreef Gauner het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen eerlijk gezegd..
Ik bedoel dat we blij mogen zijn dat er dit soort talentvolle spelers in de NBA spelen, want je ziet buiten de NBA niet altijd een hoog niveau van basketbal. Daarom moeten we respecteren wat deze talentvolle spelers doen en voor hoeveel vermaak zij zorgen onder de toeschouwers.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waar zou die anders moeten spelen![]()
Noem een competitie waar het niveau hoger ligt dan de NBA.
Niks schokkends natuurlijk, eerder leuk comedy capers-werk maar twee man vrij bewust omver lopen en er ook nog twee FT's uit slepen. Ik vind 't knap.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:58 schreef Gauner het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen eerlijk gezegd..
Ik heb sinds de lockout geen "respect" meer over voor ze.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik bedoel dat we blij mogen zijn dat er dit soort talentvolle spelers in de NBA spelen, want je ziet buiten de NBA niet altijd een hoog niveau van basketbal. Daarom moeten we respecteren wat deze talentvolle spelers doen en voor hoeveel vermaak zij zorgen onder de toeschouwers.
Jij zou ook vrijwillig van de een op de andere dag genoegen nemen met de helft van je salaris?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:57 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik heb sinds de lockout geen "respect" meer over voor ze.
Beetje beter inlezen, geen enkel bestaand contract zou aangepast worden. Maar de markt zou alleen bepalen dat er minder salarycap zou zijn, dus bij een nieuw contract moeten ze genoegen nemen met minder maar dat zal dan nog altijd wel 95% zijn, zeker voor de supersterren waarvan werd verwacht dat daar helemaal geen daling zou zijn. Meer de role players. Het ging vooral over de BRI.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:03 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Jij zou ook vrijwillig van de een op de andere dag genoegen nemen met de helft van je salaris?
Kobe? Wat had die er nu mee te maken? MWP passte die bal hoor. Kobe wilde hem juist hebben, als ik zijn reactie goed begrijp (camera vanaf de andere kant van het veld geeft een goed beeld).quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:34 schreef TheGOAT het volgende:
Dat gezeur over die lockout en of Kobe nou juist eraan deed door Blake te laten schieten
Als Blake die bal raak schiet, is Kobe unselfish en een leader, als hij hem zelf schiet en mist is hij een ego, en zegt iedereen 'kijk hoe vrij Blake stond, een goede 3-punt-schutter.' Nu hoor je niemand over Westbrook, als Blake raak schiet, is Westbrook diegene die OKC laat verliezen. Het verandert nooit volgens mij, dat gezeik
OK dan zijn we het eensquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:43 schreef Omega het volgende:
Ik vond het een zeer goede keuze van MWP, en het verleden heeft laten zien dat het ook vaak goed uitpakt. Jordan liet juist Kerr en Paxson winnende schoten maken. Ik geef alleen aan dat ik de reactie van Bryant nogal dubious vond, juist zoals jij schrijft; result orientated.
Dit iddquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:34 schreef TheGOAT het volgende:
Als Blake die bal raak schiet, is Kobe unselfish en een leader, als hij hem zelf schiet en mist is hij een ego, en zegt iedereen 'kijk hoe vrij Blake stond, een goede 3-punt-schutter.' Nu hoor je niemand over Westbrook, als Blake raak schiet, is Westbrook diegene die OKC laat verliezen. Het verandert nooit volgens mij, dat gezeik
En dit ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:54 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
OK dan zijn we het eens
Maar dat Jordan juist Kerr en Paxson winnende schoten liet maken vind ik altijd zwaar overtrokken. Is slechts 2 keer gebeurd op belangrijke momenten, en hoevaak schoot hij toch zelf? Paxson's 3'tje tegen Phoenix in 93 was met de hockey assist van Jordan, zo heeft Kobe ook de hockey assist van Fishers' 3'tje in Orlando in 2010, game 4 bijvoorbeeld. Jordan passte ook vrijwel nooit, maar omdat deze 2 schoten raak gingen (Result-orientated) is hij opeens een vrijwillige passer oid? Jordan heeft ongelooflijk veel game-winners geraakt, maar er ook heel veel geschoten en er bijna geen één gepasst.
20-17quote:
Niet opgevallenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:47 schreef BDIL het volgende:
Werd net bij de 28-26 geen 3 stappen gemaakt door Hansbrough, hij gaf de assist?
Ja, hij speelt matigquote:
55% ft shooting in crunchtimequote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:59 schreef Doublepain het volgende:
Het is vast een tactiek om Lebron uit de wedstrijd te houden, beetje plagen en gek maken.. JE zag al gelijk dat hij zijn FT mist..
Moeten ze gaan veranderen dan, Wade zijn tactiek werkt niet zoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 03:04 schreef Djokotron het volgende:
Net alsof Spoelstra wat te zeggen heeft daar. Lebron en Wade bepalen alles daar in het team. Spoelstra zit daar maar als Jan lul op de bankZe luisteren niet eens naar die kerel, zelfde als Brown en Vinny in LA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |