Er stond dat zijn ruggengraat ergens in een andere kamer lag.quote:
wejo, ziek welquote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er stond dat zijn ruggengraat ergens in een andere kamer lag.
quote:
quote:Diver D3 was shot out through the small jammed hatch door opening and was torn to pieces. All of his thoracic and abdominal organs, and even his thoracic spine were ejected, as were all of his limbs. Fragments of his body were found scattered about the rig. One part was even found lying on the rig's derrick, 10 metres (30 ft) directly above the chambers. His death was most likely instantaneous and painless.
Uhm watquote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er stond dat zijn ruggengraat ergens in een andere kamer lag.
alles past wel in een kistje hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
lullig om op te ruimen, en gekke begravenis dan
maar de kist blijf wel dichtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alles past wel in een kistje hoor
Cremeren lijkt me een betere optie in deze situatie.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
lullig om op te ruimen, en gekke begravenis dan
Even met handveger en blik alles netjes verzamelen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alles past wel in een kistje hoor
zooitje bij elkaar rapen moet je toch, ook na het cremerenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Cremeren lijkt me een betere optie in deze situatie.
De bak waarin het cremeren gebeurde laten optillen door twee man aan één kant en een gast met een urn aan de andere kant.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:12 schreef Darloek het volgende:
[..]
zooitje bij elkaar rapen moet je toch, ook na het cremeren
Zoiets :quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De bak waarin het cremeren gebeurde laten optillen door twee man aan één kant en een gast met een urn aan de andere kant.
Ghehe.quote:
Dacht sowieso dat je over zoiets hadquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ghehe.
Je hebt dat plan nu wel bulletproof gemaakt.
Shit. Dat gaat werken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:17 schreef napoleonfour het volgende:
als ze er nou gewoon een generator aanhangen. stroom opwekken door mensen te verbranden.
ik ga gewoon een soort nuon oprichten. Ik zoek nog vennoten, iemand die mee wilt doen? Ik heb al een grote oven, dus die hoeven we niet meer te kopenquote:
Ik doe mee.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ga gewoon een soort nuon oprichten. Ik zoek nog vennoten, iemand die mee wilt doen? Ik heb al een grote oven, dus die hoeven we niet meer te kopen
Zet er een fiets bij, laat ze fietsen voor de stroom, en zodra er genoeg stroom is, verbranden maarquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:17 schreef napoleonfour het volgende:
als ze er nou gewoon een generator aanhangen. stroom opwekken door mensen te verbranden.
wat een verassing zeg! je kunt beter een boot kopen doe maarquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:28 schreef monkyyy het volgende:
Mijn auto rijdt niet meer 1 op 15 als ik 160 rij
ah 1:15 en ik maar denken dat je een saab hadquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:28 schreef monkyyy het volgende:
Mijn auto rijdt niet meer 1 op 15 als ik 160 rij
en ditquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah 1:15 en ik maar denken dat je een saab had
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nee sta op de maasmond op bootje wachten (maasvlakte)
Zie ze allemaal voorbij varen
nice. pica?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nee sta op de maasmond op bootje wachten (maasvlakte)
Zie ze allemaal voorbij varen
tofquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
vanmiddag g, dan laat ik je zien van die boot die ik ga doen
Nice, die foto's wil ik ook zien.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
vanmiddag g, dan laat ik je zien van die boot die ik ga doen
Jaquote:
shenzhen is een stad dichtbij hongkongquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ok hij krijgt zo sleepbootjes zoek op www.marinetraffic.com
"Oocl shenzhen"
hey onneuktgetiteld,quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja
Heb jij een luchtbed trouwens? En misschien 2 persoons?
Waarom vertaal je het niet helemaal?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hey onneuktgetiteld,
ik heb wel een 2 persoons bed
Luchtbedquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja
Heb jij een luchtbed trouwens? En misschien 2 persoons?
bijna in rotterdam zo te zien? nice sitequote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ok hij krijgt zo sleepbootjes zoek op www.marinetraffic.com
"Oocl shenzhen"
Ik wilde het net zeggenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
shenzhen is een stad dichtbij hongkong
even informatief doen ja tog hahahahah
kom goedquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nice, die foto's wil ik ook zien.
Batmobielquote:
yep nog 3 kwartier uurtjeongv dan vastquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
bijna in rotterdam zo te zien? nice site
titel en titel is hetzelfde in engels en nederlands. Ik snap anders niet wat je bedoeld gr grquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waarom vertaal je het niet helemaal?
Das heel fijn voor je.
Grote gedachten denken vergelijkbaarquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
titel en titel is hetzelfde in engels en nederlands. Ik snap anders niet wat je bedoeld gr gr
[..]
Grote gedachten denken vergelijkbaar
ok, hoeveel mensen blijven slapen danquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ben nu bij mijn ouders, dus ik neem ook nog wel wat spul mee.
48quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ok, hoeveel mensen blijven slapen dan
4 in totaal.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ok, hoeveel mensen blijven slapen dan
Niks mis meequote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik beweeg veel in me slaap en lig altijd overdwars 's ochtends
ok, als goed is heb ik wel luchtbed liggenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar ik heb maar 2 luchtbedden nodig, want twee persoonsbed enzo
Kweenie weet niets van toyotasquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
toyota aygo eerder. wacht, haalt die 1:16 überhaupt. hmmmz
Jaquote:
ok, ik weet ook 1tje die is echt spacendquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaen we gaan samen muziek luisteren toch
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ok, ik weet ook 1tje die is echt spacend
Ja liedjes luisteren
De geur ook
handig welquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMGof je vergeet ff dat je bijna twee uur geleden een eitje op hebt gezet om te koken
Mooien knal wel
[ afbeelding ] De geur ook
Als jou ook gaat beginnen dan trek ik je echt met je bekkie over de stoepquote:
Facepalm.jpgquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMGof je vergeet ff dat je bijna twee uur geleden een eitje op hebt gezet om te koken
Mooien knal wel
Faalquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mooien knal wel
Lekkere huisvrouw word jij laterquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mooien knal wel
Jawel, gewoon blijven oefenenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja godver, ik ben toch niet gemaakt om te koken
Ik trouw later, naast mijn vent, ook wel een vrouw die wel kan kokenquote:
Ohaiquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik trouw later, naast mijn vent, ook wel een vrouw die wel kan koken
je hebt er goed over nagedachtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
waarom zou je dat doen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:05 schreef Boterbartje het volgende:
ik wil misschien een macbook air kopen en er windows opzetten wat vinden jullie hiervan gr gr boter
omdat; macbook air is lichtquote:
Inderdaad. Gebruikersvriendelijk mijn twee billen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
omdat; macbook air is licht
omdat windows
omdat+
=
billenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Inderdaad. Gebruikersvriendelijk mijn twee billen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Pleister erom en niet zeiken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb mezelf per ongeluk gesneden met de kaasschaaf, ik heb auw
beetje op plassen, dat helpt. ik ben expert want ik kijk national geographicquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zit er al om, maar het prikttt
wat napje zegt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zit er al om, maar het prikttt
Het is niet geinfecteerd. En dat helpt alleen met wratten.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
beetje op plassen, dat helpt. ik ben expert want ik kijk national geographic
je mistte de puntje op de i.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is niet geïnfecteerd En dat helpt alleen met wratten.
Ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is niet geinfecteerd. En dat helpt alleen met wratten.
Ik hield het de hele film vol maar moest minder lachen dan de vorige, en toen heb ik ook maar 2x gelachenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:36 schreef napoleonfour het volgende:
tevens ga ik nu new kid nitro kijken. Even kijken hoelang ik dit kan volhouden.
Dit. Eerste film was wel wat leuker.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hield het de hele film vol maar moest minder lachen dan de vorige, en toen heb ik ook maar 2x gelachen
heb hem uit gezet. die tag wtfquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hield het de hele film vol maar moest minder lachen dan de vorige, en toen heb ik ook maar 2x gelachen
Die heb ik sinds gisterenquote:
Hee kneusjequote:
supernice.quote:
Kap eens met dat g gebeuren pauper, ik ros echt je tandjes eruit als je doorgaatquote:
doe chill G ik zoek geen fittie mattiequote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kap eens met dat g gebeuren pauper, ik ros echt je tandjes eruit als je doorgaat
Omdat ik vaak dit gebruiktequote:
Je krijgt fittie als je zo doorgaat, stap zo op de trein richting brabant als je doorgaatquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:50 schreef Intronic het volgende:
[..]
doe chill G ik zoek geen fittie mattie
Gezelligquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je krijgt fittie als je zo doorgaat, stap zo op de trein richting brabant als je doorgaat
je weet niet eens welke kant dat op is teringkopquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je krijgt fittie als je zo doorgaat, stap zo op de trein richting brabant als je doorgaat
het zuidenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:52 schreef Intronic het volgende:
[..]
je weet niet eens welke kant dat op is teringkop
Eindhoven, breda en Helmond, het zijn er 3quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wel grappig, die mensen uit de randstand die denken dat brabant uit één dorp bestaat ofzo.
Neequote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ze blijft zo leuken dat pakje vanaf 0:56 oh my
Das duitsland mongolquote:
Hete shit.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ze blijft zo leuken dat pakje vanaf 0:56 oh my
Deze man wijst mij de weg, dat is hij aan zijn stand verplicht als streekgenootquote:
oehh +100quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Formule 1 kwalificatie kijken ja
Al had ze de finale korfbal gezegd dan had jij een reactie met oehh +100quote:
Korfbalquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Al had ze de finale korfbal gezegd dan had jij een reactie met oehh +100
korfbal is voor mongolen zoals jijquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Al had ze de finale korfbal gezegd dan had jij een reactie met oehh +100
Voorbeeld jaquote:
Inderdaad, lekker samenspelen met meisjes, jij lekker eenzaam met jezelf spelenquote:
Samen douchen en zo, damn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker samenspelen met meisjes, jij lekker eenzaam met jezelf spelen
Je vergeet Intronicquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Korfbal
Handbal
Hockey
29383838 andere dingen die ik nu vergeet
lukt aardig hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker samenspelen met meisjes, jij lekker eenzaam met jezelf spelen
Wij zitten op dezelfde hoogte gapquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik emo.gif wie ik wil, hommo g.
Oh okequote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ik vaak dit gebruikte
mvg,
Stevenmac26
ForumMongool
gejat van
mvg,
Netsplitter
ForumAdmin
sukkelnerd, lekker in het donker met je pielemuis spelen gadverquote:
trek vooral niet je kleren uit en maak er vooral geen foto van en post dit dan al helemaal nietquote:
Oh shit, bijna wel.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
trek vooral niet je kleren uit en maak er vooral geen foto van en post dit dan al helemaal niet
omgekeerde psychologie, werkt het?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoerig dubbelwandig theeglas, ik denk oh hij is niet zo heet. Neem ik een grote slok heel mn bakkes heet
Fml
Je moet het zeker niet via wa of pm of dm sturen, ik zit er echt niet op te wachtenquote:
Ik ben altijd +100quote:
Ik ga binnenkort weer een rolstoel gappen ergens vandaan, die shit was te goed gewoonquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:03 schreef Intronic het volgende:
[..]
als jij zo gaat staan zoals in je UI klopt het precies, terwijl je opstaat uit je rolstoel
haha ja lijkt me wel tof, zonder jou danquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij is het echt een bazenidee om met iedereen van hier naar de efteling te gaan
Paddo's in het sprookjesbos, geniale shit is datquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij is het echt een bazenidee om met iedereen van hier naar de efteling te gaan
Hihaho wat een haat weer.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:05 schreef Intronic het volgende:
[..]
haha ja lijkt me wel tof, zonder jou dan
hij kon zich even niet meer inhouden hahahquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik baal er nog steeds van dat Mono mij zo hard de weg opduwde en in een bocht dat het wiel dubbel klapte, we hadden er nog zoveel meer mee kunnen doen man
Villa volta tochquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Paddo's in het sprookjesbos, geniale shit is dat
Daarna droomvlucht
Nee, toen moest ik nekkenquote:
Ja hij daar de hele tijd al moeite meequote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:05 schreef Intronic het volgende:
[..]
hij kon zich even niet meer inhouden hahah
Wanneer de paddo trip inslaat is het echt geen aanrader manquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:06 schreef Intronic het volgende:
villa volta is zonder drugs al wappie haha
nee efteling kneusquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Met udowu naar eurodisney muhahaaha, geniaal idee
haha nee lijkt me echt erg, ik zou daar hele tijd blijven zittenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer de paddo trip inslaat is het echt geen aanrader man
Jawel disney en dan in dat cowboyhotel dat we een hele gang met alleen maar gekke mensen hebbenquote:
wilde dat eigenlijk aan jou vragen, ik heb mijn fiets kapot gemachtquote:
Meh, beetje uitgekeken op de efteling. Kankerduur en het is niet eens zo leuk.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
LEKKER GEK MEIDquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel disney en dan in dat cowboyhotel dat we een hele gang met alleen maar gekke mensen hebben
Met al die mongolen hier is het tovh wel tofquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meh, beetje uitgekeken op de efteling. Kankerduur en het is niet eens zo leuk.
Fata Morgana en Droomvlucht is wel leipe shit, ik heb nog nooit zo hard gelachen om die hele droomvlucht als toen, en het was rustig die dag dus ik mocht blijven zitten een paar keerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:07 schreef Intronic het volgende:
[..]
haha nee lijkt me echt erg, ik zou daar hele tijd blijven zitten
quote:
Kun je beter op een terras gaan zitten zuipen. Maar goed, dat vind ik.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met al die mongolen hier is het tovh wel tof
fata morgana vond ik wel eng vroeger, onder die grote onderbroek door van die reusquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Fata Morgana en Droomvlucht is wel leipe shit, ik heb nog nooit zo hard gelachen om die hele droomvlucht als toen, en het was rustig die dag dus ik mocht blijven zitten een paar keer
Dan kun je toch niet heel dat park door en raar doenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kun je beter op een terras gaan zitten zuipen. Maar goed, dat vind ik.
jippie, met plastic_zak op een terras en de hele tijd hee g moeten aanhoren, nee dan ga ik liever naar de efteling zodat ik kan zeggen dat ik de begeleider van die mongool benquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kun je beter op een terras gaan zitten zuipen. Maar goed, dat vind ik.
gaan we ander park en verkleden we onsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan kun je toch niet heel dat park door en raar doen
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jippie, met plastic_zak op een terras en de hele tijd hee g moeten aanhoren, nee dan ga ik liever naar de efteling zodat ik kan zeggen dat ik de begeleider van die mongool ben
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan kun je toch niet heel dat park door en raar doen
Jij bent echt wereldvreemd hequote:
Pz is niet zo in het echtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jippie, met plastic_zak op een terras en de hele tijd hee g moeten aanhoren, nee dan ga ik liever naar de efteling zodat ik kan zeggen dat ik de begeleider van die mongool ben
HAHAHA rolstoel hurenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Huren terwijl je kan jattenquote:
Watquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Was 2 week terug voor 't eerst in de metro geweest
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Was 2 week terug voor 't eerst in de metro geweest
quote:
Deze manquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:12 schreef Intronic het volgende:
[..]
OMG haha ja doe steven hahahah ik zie het al voor me
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee in het echt zegt ie gewoon niks
Spannend hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:12 schreef napoleonfour het volgende:
er schijnt ook een grote vogel te zijn dv, dan kan je vliegen naar andere landen enzo.
Folders van de jehova's mee, zeggen dat ik terminaal ben, succes gegarandeerdquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:12 schreef Intronic het volgende:
hele dag met steven in de rolstoel door de efteling
Omgquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Folders van de jehova's mee, zeggen dat ik terminaal ben, succes gegarandeerd
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Watquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In Amsterdam werkte hetquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In Amsterdam werkte het
Mono als begeleider, ik als terminale, en maar folders uitdelen aan meisjes bij de tramhalte
Oke, dit is wel baas.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In Amsterdam werkte het
Mono als begeleider, ik als terminale, en maar folders uitdelen aan meisjes bij de tramhalte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |