Hij was wel als snelste onderweg. Maar het verschil is op het eind nog groot, zeker met de nr. 3 nu.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:31 schreef TheArt het volgende:
Zo de knetters Voigt, dat had ik niet verwacht.
Het verschil wordt duidelijk gemaakt op het 2e deel en aangezien Tjallingii daar juist zijn tijd pakte, dacht ik nog wel dat Voigt zou stilvallen t.o.v. hem. Het is dus juist omgekeerd.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij was wel als snelste onderweg. Maar het verschil is op het eind nog groot, zeker met de nr. 3 nu.
quote:
Verschijnen onder in beeld. Of kijk je niet op Eurosport?quote:
Nee heb de officiële stream opstaan, maar let niet heel goed op dus kan zijn dat ik het gemist hebquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Verschijnen onder in beeld. Of kijk je niet op Eurosport?
Wat is zijn achterstand?quote:
Zijn tijdrit in Romandië was ook niet slechtquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:59 schreef TheArt het volgende:
Weening op dat harkverzet sneller dan Grabsch
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:07 schreef tompsv18 het volgende:
Die co-commentator van Eurosport is amper te verstaan
Ze zijn ontzettend hard weer aan het werk geweest in de windtunnel om aan de tijdrit te werken en dat begint zijn vruchten af te werpen. Tankink goed, Martens goed, Tjallingii en Gesink top.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:09 schreef Littlecreep het volgende:
Godsamme, wat hebben ze in die spuiten van Rabo gedaan vandaag?
Tegenover Nibali is dat gewoon erg goed.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:13 schreef TheArt het volgende:
Robert 26" sneller dan Danielson, 1'05" sneller dan Leipheimer, 1'13" sneller dan Nibali.
En die heeft nota bene Horner ingehaaldquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:17 schreef Felagund het volgende:
TJ valt tegen, als 37:20 echt zijn eindtijd is.
Zaten er niet meer rond de tijd van Z, om daarna op afstand gereden te worden?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:15 schreef TheArt het volgende:
LLS rijdt het hele jaar belabberde tijdritten en zit nu op het tussenpunt maar 5 sec. achter Zabriskie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |