Het parcours leent zich er natuurlijk totaal niet voor.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:01 schreef marcodej het volgende:
Dit worden een hele saaie 43 kilometer als er niks gebeurt.
Ik heb het idee dat ze vorig jaar eerder aankwamen. Of dat kan komen omdat ik toen vrij was.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:31 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Het blijft raar om 00:35, live wielrennen te kijken
same herequote:Op donderdag 17 mei 2012 00:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze vorig jaar eerder aankwamen. Of dat kan komen omdat ik toen vrij was.
Haussler wordt toch weer 2equote:Op donderdag 17 mei 2012 00:46 schreef Mani89 het volgende:
Kom op even afsprinten, dan kan ik slapen.
Nou ja...quote:Op maandag 14 mei 2012 09:57 schreef Leatherface het volgende:
Rare renner, die Haussler.
4e in het Volk, het hele voorjaar zie je hem verder amper en dan nu weer tweede. Het woord constant komt niet in zijn woordenboek voor.
Heb je geen glazen bol voor nodigquote:
Geweldig dit!quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:12 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Heb je geen glazen bol voor nodig
De Backstage-passes van GreenEdge zijn overigens ook weer erg vermakelijk voor deze ronde
Hele voorjaar staat er ook op. Zeker de moeite waardquote:
Jens Mouris. Helaas de slechtste van de co-commentatoren die al voorbij zijn gekomen. Honig, TD en Langeveld waren veel beter.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:14 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Hele voorjaar staat er ook op. Zeker de moeite waardIs erg leuk om naar te kijken, die lekker laidback mentaliteit van die Australiërs.
Ze hebben gelukkig Martijn Berkhout een sidekick gegeven vandaag.(heb de naam niet meegekregen) Niet gemakkelijk om een complete tijdrit in je eentje te doen.
Kreder vond ik ook niet heel sterk in Turkije eigenlijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jens Mouris. Helaas de slechtste van de co-commentatoren die al voorbij zijn gekomen. Honig, TD en Langeveld waren veel beter.
Ik vond vooral Honig zeer relaxt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kreder vond ik ook niet heel sterk in Turkije eigenlijk.
Maar Mouris ook helemaal niks inderdaad.
Er is een onderzoek gestart in NL met een icepack/jas tijdens het hardlopen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:26 schreef Sheepcidus het volgende:
levi is zijn ijs zak vergeten weg te halen
Je moet niet teveel op het ge-eeh letten, dan wordt het snel irritant.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:27 schreef Dom_Konijn het volgende:
Pff de commentator probeert werkelijk de texten uit de co-commentator te trekken.En de beste man komt niet verder als <frank de boer-gebrom > euhrrrr ja ik weet het niet</>
Best irritant aan te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |