SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Mijn lockscreen licht soms op, zomaar, uit het niets!!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Paar bugfixes, niks merkbaarsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:10 schreef fratsman het volgende:
Wat is er eigenlijk veranderd met die IOS update?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:10 schreef fratsman het volgende:
Wat is er eigenlijk veranderd met die IOS update?quote:iOS 5.1.1
• Improves reliability of using HDR option for photos taken using the Lock Screen shortcut
• Addresses bugs that could prevent the new iPad from switching between 2G and 3G networks
• Fixes bugs that affected AirPlay video playback in some circumstances
• Improved reliability for syncing Safari bookmarks and Reading List
• Fixes an issue where ‘Unable to purchase’ alert could be displayed after successful![]()
Pod2g heeft het al werkend op een iPad 3Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
als iOS6 bijna uit gaat komen, ze zijn lekker snelquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:20 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Het kan niet lang meer duren, iOS 5.1.1 untethered jailbreak.
[ afbeelding ]Jailbreaken, pfffff
![]()
Waarom moet je altijd op jailbreak-dingen reageren als je het toch niets vind?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:35 schreef Estolan het volgende:
[..]
als iOS6 bijna uit gaat komen, ze zijn lekker snelJailbreaken, pfffff
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
ik reageer omdat jullie dus al aantonen dat het bagger isquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom moet je altijd op jailbreak-dingen reageren als je het toch niets vind?ik verduidelijk de zaak alleen
iig weer een reden dat ik het niks vind. laat ze nou maar eerst is JB-en 1 dag na uitbrengen van een iOS update, dan vind ik het misschien aantrekkelijker dan hoe het nu is
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2012 13:40:00 ]![]()
Jijquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:39 schreef Estolan het volgende:
[..]
ik reageer omdat jullie dus al aantonen dat het bagger isik verduidelijk de zaak alleen
Als jij het bagger vindt jailbreak je niet, wij jailbreakers vinden het wel fijn.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
wat is er dan fijn aan een JB als het zo lang duurt? en als hij uit is, dat er dan heel snel weer een iOS update is, en je weer niet kan JB-en??quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij
Als jij het bagger vindt jailbreak je niet, wij jailbreakers vinden het wel fijn.![]()
Gewoon op 5.0.1 blijven. 5.1.1 heeft me niks meer te biedenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:47 schreef Estolan het volgende:
[..]
wat is er dan fijn aan een JB als het zo lang duurt? en als hij uit is, dat er dan heel snel weer een iOS update is, en je weer niet kan JB-en??Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
ok, prima. Ik update altijd wanneer er updates zijn, dus jij blijft dan zeker op 5.0.1 als 6 uit is?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon op 5.0.1 blijven. 5.1.1 heeft me niks meer te bieden![]()
Bijna? Weet jij meer dan Apple?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:35 schreef Estolan het volgende:
[..]
als iOS6 bijna uit gaat komen, ze zijn lekker snelJailbreaken, pfffff
![]()
Je kon prima op iOS 4 blijven met jailbreak aangezien iOS 5 verder weinig nieuws had. Alles kon al met jailbreak tweaksquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:49 schreef Estolan het volgende:
[..]
ok, prima. Ik update altijd wanneer er updates zijn, dus jij blijft dan zeker op 5.0.1 als 6 uit is?![]()
Als daar nog geen jailbreak voor is blijf ikquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:49 schreef Estolan het volgende:
[..]
ok, prima. Ik update altijd wanneer er updates zijn, dus jij blijft dan zeker op 5.0.1 als 6 uit is?
inderdaad op 5.0.1Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
mijn 4S had al iOS5, dus nee dat kan nietquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:51 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Je kon prima op iOS 4 blijven met jailbreak aangezien iOS 5 verder weinig nieuws had. Alles kon al met jailbreak tweaks![]()
SBSettings alleen heeft al meer waarde dan die kleine bugfixes die 5.1.1 biedt. Daarnaast kun je dezelfde bugfixes ook via Cydia installeren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:47 schreef Estolan het volgende:
[..]
wat is er dan fijn aan een JB als het zo lang duurt? en als hij uit is, dat er dan heel snel weer een iOS update is, en je weer niet kan JB-en??
Dus anders gezegd: wat biedt de upgrade dat wij niet hebben? Juist, helemaal niets![]()
dus je wilt JB-en, maar loopt dat dus gewoon achter de feiten aanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als daar nog geen jailbreak voor is blijf ik
inderdaad op 5.0.1
logisch...![]()
Jij mag niks zeggen, aangezien je nog steeds niet wilt uitleggen wat de meerwaarde is voor algemeen gebruikquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
SBSettings alleen heeft al meer waarde dan die kleine bugfixes die 5.1.1 biedt. Daarnaast kun je dezelfde bugfixes ook via Cydia installeren.
Dus anders gezegd: wat biedt de upgrade dat wij niet hebben? Juist, helemaal niets
en iets bieden??? ik update omdat er een update is, geen enkele reden meer
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2012 13:53:40 ]![]()
Splacka vs Estolan. Altijd vermakelijkOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
oh nee hoor, maar JB de lucht in prijzen zonder uitleg slaat nog kant nog walquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Splacka vs Estolan. Altijd vermakelijk![]()
Ik heb het je meerdere keren geprobeerd uit te leggen. Dat jij ervoor kiest het niet te begrijpen, is niet mijn probleem. Je las in mijn vorige bericht zeker over SBSettings heen? Dat alleen is al meer dan genoeg reden om te jailbreaken.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:53 schreef Estolan het volgende:
[..]
Jij mag niks zeggen, aangezien je nog steeds niet wilt uitleggen wat de meerwaarde is voor algemeen gebruikPrima voor jou. Je hoeft ook niet te jailbreaken. Maar andere mensen kiezen liever wel zelf wat ze doen, in plaats van dat ze blind doen wat anderen ze vertellen.quote:en iets bieden??? ik update omdat er een update is, geen enkele reden meer![]()
Spaar je de moeite.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb het je meerdere keren geprobeerd uit te leggen. Dat jij ervoor kiest het niet te begrijpen, is niet mijn probleem. Je las in mijn vorige bericht zeker over SBSettings heen? Dat alleen is al meer dan genoeg reden om te jailbreaken.
[..]
Prima voor jou. Je hoeft ook niet te jailbreaken. Maar andere mensen kiezen liever wel zelf wat ze doen, in plaats van dat ze blind doen wat anderen ze vertellen.
Nu krijgen we toch weer de vraag wat SBSettings nou voor waarde bied, snapt ie niet, blabla nog ff dat eindeloze gezeur door en ik flikker 't uit mn MyAT-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Het is wel een en al geneuzel inderdaad.
Dacht dat dit topic vooral voor nuttige tips en dergelijke voor de iPhone was![]()
![]()
het zijn "snufjes" or what so everquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:59 schreef VASND het volgende:
[..]
Spaar je de moeite.
Nu krijgen we toch weer de vraag wat SBSettings nou voor waarde bied, snapt ie niet, blabla nog ff dat eindeloze gezeur door en ik flikker 't uit mn MyAT
ik heb een iphone, elke 2 jaar een andere, en gebruik hem voor bellen, mailen, inet, ipod, en dat kan allemaal prima en voor 100% zonder JB
Apple maakt het namelijk zo gebruiksvriendelijk dat ik niet zou weten wat je nog meer met een TELEFOON hoort te doen....![]()
Dus ik zeg, apart JB topic, aangezien we "illegale" dingen niet mogen posten op Fok!, dus waarom dit dan wel??quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:00 schreef 99.999 het volgende:
Het is wel een en al geneuzel inderdaad.
Dacht dat dit topic vooral voor nuttige tips en dergelijke voor de iPhone was![]()
Ik vind het apart dat mensen anno 2012 nog steeds denken dat een smartphone nog voornamelijk een telefoon is..![]()
Ja, het is wel duidelijk dat je zo denkt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:01 schreef Estolan het volgende:
[..]
het zijn "snufjes" or what so ever
ik heb een iphone, elke 2 jaar een andere, en gebruik hem voor bellen, mailen, inet, ipod, en dat kan allemaal prima en voor 100% zonder JB
Apple maakt het namelijk zo gebruiksvriendelijk dat ik niet zou weten wat je nog meer met een TELEFOON hoort te doen....
Probeer het nou niet eens als een religieuze fanatiekeling iedereen op te dringen dat het nutteloos is dan.
@ Rest, gewoon negeren verder en lekker doorJB'en.
-edit- de JB is niet illegaal, maar dat heb ik hier ook al 20x voorbij zien komen dus dat weet je.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Omdat dat ook de basis hequote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik vind het apart dat mensen anno 2012 nog steeds denken dat een smartphone nog voornamelijk een telefoon is..![]()
![]()
Omdat jailbreaken niet illegaal is. Soms is het zo eenvoudigquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:02 schreef Estolan het volgende:
[..]
Dus ik zeg, apart JB topic, aangezien we "illegale" dingen niet mogen posten op Fok!, dus waarom dit dan wel??![]()
![]()
Ik jailbreak voor NCSettings en FakeClockUpOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
JB niet illegaal? Mag het van Apple? ( nee ), valt het buiten de garantie? ( ja ), wordt het gezien als hacking? ( ja )quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:04 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja, het is wel duidelijk dat je zo denkt.
Probeer het nou niet eens als een religieuze fanatiekeling iedereen op te dringen dat het nutteloos is dan.
@ Rest, gewoon negeren verder en lekker doorJB'en.
-edit- de JB is niet illegaal, maar dat heb ik hier ook al 20x voorbij zien komen dus dat weet je.
Dus ja het is dus wel "illegaal"
Ik zeg dat het nutteloos is, en andere weer van niet. Prima, maar mag je dat hier dan niet zeggen??![]()
Zullen we Estolan gewoon negeren zodra het over jailbreaken gaat? Die gozer heeft zo'n gigantische plaat voor z'n kop, dat het hele topic anders weer verpest wordt.
In other news: NOVA 3 is uit. Fantastisch mooi spel!![]()
Wat is NOVA voor spel?
uhuh, als JB zou mogen, hoezo biedt Apple die optie dan niet zelf aan?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zullen we Estolan gewoon negeren zodra het over jailbreaken gaat? Die gozer heeft zo'n gigantische plaat voor z'n kop, dat het hele topic anders weer verpest wordt.
Volgens mij werkt hij voor Apple.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het is legaal.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:09 schreef Estolan het volgende:
[..]
uhuh, als JB zou mogen, hoezo biedt Apple die optie dan niet zelf aan?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Bye.
*stop volgen*-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
De wet. Omdat het sleutelen aan besturingssystemen niet mag van Apple, maar het is wel legaalquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:11 schreef Estolan het volgende:
[..]
zegt wie?
en waarom vervalt de garantie dan?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
oh dus als je in windows een hack doet, mag dat ookquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De wet. Omdat het sleutelen aan besturingssystemen niet mag van Apple, maar het is wel legaal
daarom zijn er zeker vaak mensen in rechtzaken belandt en schuldig bevonden...![]()
Bro
en praten over JB mag wel op Fok!
maar links en tips plaatsen over hoe en waar niet
klinkt erg legaal
en dan nog
Waarom een toestel nemen als je er niet tevreden mee bent? koop dan wat anders![]()
Je mag ook keyboard cases gebruiken. Waarom maakt Apple die niet zelf?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:09 schreef Estolan het volgende:
[..]
uhuh, als JB zou mogen, hoezo biedt Apple die optie dan niet zelf aan?
Je mag ook screenprotectors gebruiken. Waarom biedt Apple die zelf niet aan?
Third party videoplayers bieden de optie om video's op de achtergrond door te laten spelen, te downloaden vanaf een mediaserver en alle videoformaten af te spelen. Waarom biedt Apple die optie niet zelf in de Video-applicatie?
Apple is niet heilig. Dat zij iets niet in standaard in iOS stoppen, maakt het niet zinloos. En het betekent ook niet dat je toestel het niet kan. En het betekent ZEKER niet dat het gebruiken van de mogelijkheden van je EIGEN toestel illegaal is.FPS. NOVA 1 en 2 waren de 'Halo-kloon' voor iOS, maar NOVA 3 lijkt meer op Crysis. Ik vind het tot nu toe een van de mooiste spellen op iOS. Mooier nog dan Infinity Blade 2, en met leukere gameplay.quote:![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je mag ook keyboard cases gebruiken. Waarom maakt Apple die niet zelf?
Je mag ook screenprotectors gebruiken. Waarom biedt Apple die zelf niet aan?
Third party videoplayers bieden de optie om video's op de achtergrond door te laten spelen, te downloaden vanaf een mediaserver en alle videoformaten af te spelen. Waarom biedt Apple die optie niet zelf in de Video-applicatie?
Apple is niet heilig. Dat zij iets niet in standaard in iOS stoppen, maakt het niet zinloos. En het betekent ook niet dat je toestel het niet kan. En het betekent ZEKER niet dat het gebruiken van de mogelijkheden van je EIGEN toestel illegaal is.
[..]
FPS. NOVA 1 en 2 waren de 'Halo-kloon' voor iOS, maar NOVA 3 lijkt meer op Crysis. Ik vind het tot nu toe een van de mooiste spellen op iOS. Mooier nog dan Infinity Blade 2, en met leukere gameplay.
omdat Apple daar een reden voor heeft
die snap jij alleen niet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: