SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My niggaz from G-Block
1.20 Check um out Goonz
[ Bericht 1% gewijzigd door Vaseline_ op 12-05-2012 00:08:51 ]
Hij is wel echt kankerlelijk gewoon, jeezquote:
Ja, maar dat is andere jeuk. Die ken ik ook wel inderdaad, dat het alleen maar erger wordtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:10 schreef Juminelle het volgende:
Dat vind ik kut juist. Dan krijg ik zieke jeuk die niet stopt en krijg ik ogen als Droopy Dog . Maar ik moet dan ook een bril
Prosecco?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:26 schreef Juminelle het volgende:
Vas, weet jij toevallig hoe die hele zoete witte wijn heet die bij de AH altijd in de bonus is met kerst?
Nee, zo'n gare Italiaanse (?) naam dacht ik. Zo'n hele grote brede donkergroene fles.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, zo'n gare Italiaanse (?) naam dacht ik. Zo'n hele grote brede donkergroene fles.
Nicequote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:37 schreef RickoKun het volgende:
Mijn ouders zijn redelijk good life, die kennen een witte wijn die veel mensen lekker vinden maar wel goedkoop is, iets van crystal cove. ZAl jij ook wel lekker vinden denk ik, uit australië, ik zal morgen ff kijken
Nope, ook nietquote:
Is niet ergquote:
Ja. Topentertainment.quote:
Nee, veel smaller. Meer zoiets:quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar brede fles? Zo'n fles als safari of wat?
Bitch, ik ga je uitwonen, ik lepel het vlees uit je lijf en ga in je huid wonen. Tijdens het EK trek ik je aan als een berenpak.quote:
Altijd even charmant deze manquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Bitch, ik ga je uitwonen, ik lepel het vlees uit je lijf en ga in je huid wonen. Tijdens het EK trek ik je aan als een berenpak.
Sry ben in romantische bui bby
Wat heb je uitgevroten tijdens je Aladdin nachtje gek?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:45 schreef Juminelle het volgende:
Ik voel me kankerbrak en wil niets uitvoeren vandaag.
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ze zijn vergeten om haar heupen en een taille te geven?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:45 schreef Juminelle het volgende:
Ik voel me kankerbrak en wil niets uitvoeren vandaag.
Amai seg, dat is iets uniekquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:40 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb net een hoelahoep (?) gekocht bij de Intertoys![]()
Kan gewoon.
...............................quote:
True dat. Achteraf had ik ook wel gewild eigenlijk, leek me wel een tof feestjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:46 schreef RickoKun het volgende:
Allemaal menschen die naar de dance experience gaanKrijg ik toch altijd zo'n naar gevoel van als er feesten zijn en ik niet mee ga.
Hoor je dan een week lang allemaal belevenissen waar je niet over kan meelullen
Ja dat is begrijpelijkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
True dat. Achteraf had ik ook wel gewild eigenlijk, leek me wel een tof feestje![]()
Maar Groningen is kut en het is 12 uur afgelopenDaarna nog uitgaan daar is niet echt een optie omdat ik met de auto zou gaan.
Ik heb verse vis voor jequote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Door deze post ga ik nu ook even wat vis scoren trouwens.
Ik vind haring een van de meest stinkende vissoortenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Haring?
@dwc Jatog G, vis is goed voor de huid mattie
goed wassen dan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind haring een van de meest stinkende vissoortenKan niet handelen
Heerlijkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind haring een van de meest stinkende vissoortenKan niet handelen
WTF IS ER MIS MET JE MENSCH!? Ben je de anti-christ ofzo?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik val buiten de boot hierIk hou niet van KFC, niet van watermeloen, niet van vis
Lus ik nieee.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik val buiten de boot hierIk hou niet van KFC, niet van watermeloen, niet van vis
Ik ook niet van KFC.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Don't know, ik hou van alle meloenen behalve watermeloenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WTF IS ER MIS MET JE MENSCH!? Ben je de anti-christ ofzo?
Je bent hartstikke zwartquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:51 schreef Gridlok het volgende:
Watermeloen & Kip is kk lekker, en ik ben geeneens zwah't
Het is helaas niet geworden zoals ik had gehoopt, het loopt nog niet echt mooi in elkaar over dus dat ga ik volgende week opnieuw doen. En de onderkant nog wat lichter, vind de kleur verder wel mooiquote:
Wees gwn m'n witteboi die kush smoked en kip en watermeloen eet met een ruige baardquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik wil wel jouw moccaboi zijn weetjeso :$
Kijk eens, dat ziet er nou mooi uitquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is helaas niet geworden zoals ik had gehoopt, het loopt nog niet echt mooi in elkaar over dus dat ga ik volgende week opnieuw doen. En de onderkant nog wat lichter, vind de kleur verder wel mooi
[ afbeelding ]
Oh wauw, me likeyquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is helaas niet geworden zoals ik had gehoopt, het loopt nog niet echt mooi in elkaar over dus dat ga ik volgende week opnieuw doen. En de onderkant nog wat lichter, vind de kleur verder wel mooi
[ afbeelding ]
Wat staat daarover in jullie geldende APV, goedgekeurd door de Commissie Bro-Code, hfdst 'Mister gettin' at ya sister'?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:34 schreef RickoKun het volgende:
Ik zit nu steeds meer aan te kloten met een zusje van twee kamerade van memaar die vinden dat niet zo chill. Die worden nogal tony montana als er 1 vd vriendengroep bij haar in de buurt komen
Ik ben bang dat er iets fout gaatquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:34 schreef tliciouz het volgende:
Thanks!![]()
Waarom laat je het niet door een vriendin doen? Ik heb het zelf gedaan nu, was 8 euro kwijt
En dank je, Zara he
Dit vind ik niet goed. Ik snap ze wel trouwens, is toch kk raar als je een zusje zou hebben en je beste vriend neukt d'rquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:34 schreef RickoKun het volgende:
Ik zit nu steeds meer aan te kloten met een zusje van twee kamerade van memaar die vinden dat niet zo chill. Die worden nogal tony montana als er 1 vd vriendengroep bij haar in de buurt komen
Ik snap dat hele hoofdstuk niet :Squote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat staat daarover in jullie geldende APV, goedgekeurd door de Commissie Bro-Code, hfdst 'Mister gettin' at ya sister'?
Ben blij dat je er wat aan hebt, die shorts pas ik al een jaar niet meer.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Shorts om mijn T-Rex quadriceps en baksteen musculus gastrocnemius te showen.
Toevallig heeft een andere vriendengroep van me juist wel zo'n constructiequote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit vind ik niet goed. Ik snap ze wel trouwens, is toch kk raar als je een zusje zou hebben en je beste vriend neukt d'r
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ik knal er bijna uit man. Ik kan gewoon Hulkstyle er uit scheuren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben blij dat je er wat aan hebt, die shorts pas ik al een jaar niet meer.
Kom duo uit flexe op n festival dan, topless op onze pecs trommele en de quads aanspannen tot we uit de shorts scheurequote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik knal er bijna uit man. Ik kan gewoon Hulkstyle er uit scheuren.
Je kent ze toch, dushi.quote:
Dacht dat ik de enige wasquote:
Ja, want die ringen zijn heel exclusiefquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dacht dat ik de enige was.
"Kijk ons geëmancipeerd een semi-verfijnde smaak hebben ontwikkelend voor alles op het gebied van mode, maar in feite gefundeerd op een onstilbare bodemdrift door deze kapitalistische maatschappij, waarin we massaal exclusieve accessoires kopen, waardoor het totaal niet meer exclusief is. Uiteindelijk. But does it look like we care?"
Maar ik moet eigenlijk niet haten, deze mensen leveren geld in het laadje van ondernemers.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, want die ringen zijn heel exclusiefWat een onzin.
Nicki Minaj lookin' shredded.quote:
Obamanotbad.jpg.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En je bent een halve man en kanker vadsig enzoooooquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Umad dat vasje meer mans is dan jij?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En je bent een halve man en kanker vadsig enzooooo
Notsureifsrs.quote:
Haha oke man.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Notsureifsrs.
Iedereen weet dat zij jou in de ring af zou maken.
herkenbaar lawlquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
als ie een ban heeft heeft ie meer tijd voor mij
Met 4 tv's COD spelenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die sukkel van mij zit nou ook bij z'n beste vriend met 4 fucking tv's COD te spelen![]()
Kk
Mannen
Beetje thuis smokenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Met 4 tv's COD spelennat geworden
Wat ga jij doen dan vanavond?
Verantwoorde beslissing van jequote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje thuis smokenGeen drukke dingen want morgen weer leren, zoooo zonde want er is vanavond een kankergeil feest
Maar echt zo'n drugsfeest en dat kan ik nu echt niet hebben
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje thuis smokenGeen drukke dingen want morgen weer leren, zoooo zonde want er is vanavond een kankergeil feest
Maar echt zo'n drugsfeest en dat kan ik nu echt niet hebben
![]()
nee woensdag weer, eindhovuuuhhhquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]kom op Vas, zet gewoon die swag, geen party zonder vas!
Kom gewoonquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh dat dubstep feest he, werd ook gevraagd om te gaan maareindhoven
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja maar is kut met slapen daar en ik ga misschien ook naar Center Parks woensdagavond
quote:
Is dat resist? Ben ik ook voor uitgenoodiddtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh dat dubstep feest he, werd ook gevraagd om te gaan maareindhoven
Ik ga NU mijn bed inquote:Op zondag 13 mei 2012 00:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Verantwoordelijke mensen in Fernandes
Ja dat zei je alquote:Op zondag 13 mei 2012 02:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is dat resist? Ben ik ook voor uitgenoodiddt
how how how, wat is ditquote:
Heb nog steeds niet gefapt, maar ik stond net onder de douche en het voelde wel goed eigenlijkquote:
Ja zal ik posten op die facebook pagina!? Kunnen we lekker facialbooken enzo hihiiahahahahohohoho kk hoer wat dan kom dan klap je kapotquote:
Jaaaaaa negor je hebt gelijk, maar ik moet gewoon circuleren niggasquote:
POST DAN HEquote:Op zondag 13 mei 2012 12:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja zal ik posten op die facebook pagina!? Kunnen we lekker facialbooken enzo hihiiahahahahohohoho kk hoer wat dan kom dan klap je kapot
[..]
Jaaaaaa negor je hebt gelijk, maar ik moet gewoon circuleren niggas
Maak je niet druk, maak je niet blij.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
POST DAN HEIk wacht tot ik ene rick zie
quote:Op zondag 13 mei 2012 12:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maak je niet druk, maak je niet blij.
Het geeft geen ene kut, alles gaat over mij.
De slingers van de wand, dit feestje is voor bij.
What time is it? Kwart over party tijd.
quote:Op zondag 13 mei 2012 12:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Gast bijt zijn tanden, chickies doen giechelen.
kk lkkr ik wil lana del rey zijnquote:Op zondag 13 mei 2012 13:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Whatsup met die duckface op je foto dan gek
ok ;p kom eran skatje :$ ;$quote:Op zondag 13 mei 2012 13:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dank je bby gan we nu zoene??? xx je boi 4 ever
Oh laat maar, dat is je tongquote:Op zondag 13 mei 2012 13:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
MAAR HEY KLOOTZAK, HEB JE DIE EIGEN FOTO VAN JE WEL EENS GEZIEN![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 13:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
M'n tong? Heb je het nou over die fernandespicca ofwat
Wat een aids bovenlip danquote:Op zondag 13 mei 2012 13:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]DIe ene waar je je tong uit steekt. Ik dacht dat dat je bovenlip was
Die je ook in je fobo hebtquote:Op zondag 13 mei 2012 13:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een aids bovenlip danMaar ik weet nog steeds niet welke je bedoelt waerde ricko
D'r bovenlip zit scheef.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:32 schreef JackieBrown het volgende:
Dit meisje intrigeert me, kan m'n vinger er niet op leggen maar ik kijk steeds weer![]()
Aidslipjenquote:
wanneer maak jy ns n fernandes pic ?quote:Op zondag 13 mei 2012 13:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
MAAR HEY KLOOTZAK, HEB JE DIE EIGEN FOTO VAN JE WEL EENS GEZIEN![]()
Gewoon niet leren, deed ik ook.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
Holy shit yeah, nog één kanker hoofdstuk en dan hoef ik morgenochtend alleen nog de samenvattingen lezen.
Ben er klaar mee, godverdomme
Ik zie niets.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat deed ik ook en kijk wat er is gebeurd
Wanneer heb je examen?quote:Op zondag 13 mei 2012 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
Holy shit yeah, nog één kanker hoofdstuk en dan hoef ik morgenochtend alleen nog de samenvattingen lezen.
Ben er klaar mee, godverdomme
Which mouse walks on 2 legs ? - Euuuhm - Mickey Mousequote:Op zondag 13 mei 2012 13:32 schreef JackieBrown het volgende:
Dit meisje intrigeert me, kan m'n vinger er niet op leggen maar ik kijk steeds weer![]()
Hihi je zei nailen.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nice, gewoon nailen dan ben je er daarna vanaf
Sowieso, voor duits woensdag hoef ik niks te leren gelukkigquote:Op zondag 13 mei 2012 16:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nice, gewoon nailen dan ben je er daarna vanaf
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso, voor duits woensdag hoef ik niks te leren gelukkig
Verkapte hint naar jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Verkapte hint naar jou
Jij moet morgen ook wat nailen.En Mortal Kombat, loser.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:47 schreef Mr_Belvedere het volgende:
In Zoetermeer wordt de 76-jarige Cilia Tiddens vermist. De vrouw is sinds vrijdagavond niet meer gezien. Haar familie en de politie maken zich ernstige zorgen.
Cilia Tiddens is vermoedelijk vertrokken vanuit haar huis aan de Europaweg in Zoetermeer. Op camerabeelden is te zien dat de vrouw het wooncomplex verlaat. De wijkverpleging trof Cilia zaterdag niet thuis aan en belde de politie. Sindsdien wordt er naar haar gezocht.
[ afbeelding ]
De 76-jarige Cilia Tiddens is slecht ter been en loopt met een rollator. Bij haar vertrek droeg ze een felroze vest en een donkerblauwe joggingbroek. Ze heeft kort donker/grijs haar. Mensen met informatie over de vrouw kunnen bellen met de politie in Zoetermeer via 0900-8844.
--------------
Het betreft hier familie van mijn vrouw. Elk beetje informatie is meer dan welkom!
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:23 schreef Kanjer het volgende:
Ze is gevonden... gecondoleerd ts....
Zoetermeer - Politie en brandweer hebben vanmiddag in het water van de Noord Aa het stoffelijk overschot aangetroffen van de vermiste 76-jarige mevrouw Cilia Tiddens uit Zoetermeer.De hulpdiensten werden rond 13.00 uur gealarmeerd omdat mensen vermoedelijk een persoon hadden zien drijven in het water nabij restaureant Aa-zicht.Politiemensen zijn met een bootje het water op gegaan en troffen daar inderdaad een overleden persoon in het water aan. Tezamen met duikers van de brandweer is het stoffelijk overschot aan de kant gebracht.Medewerkers van Bureau Forensische Opsporing verrichten ter plaatse onderzoek. Ook een politiehelicopter is ingezet.Uit nader onderzoek bleek dat het inderdaad gaat om de sinds 4 mei jongstleden vermiste 76-jarige mevrouw Cilia Tiddens.
Een uurtje of twee. Zo meteen weer doorslapen tot morgenochtend 7 uur.quote:
Meh, hoe hard was het op een schaal van 1 tot 10?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Een uurtje of twee. Zo meteen weer doorslapen tot morgenochtend 7 uur.
DM Link? Ik ben er ook maar twee uurtjes geweest maar ik ben niet bewust op de foto geweest.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Etha, sta jij nog ergens op de foto's van Undercurrent? Probeerde je te spotten maar tevergeefs
http://www.facebook.com/m(...)2859334392735&type=3quote:Op zondag 13 mei 2012 19:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Link? Ik ben er ook maar twee uurtjes geweest maar ik ben niet bewust op de foto geweest.
Geslaagd.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meh, hoe hard was het op een schaal van 1 tot 10?
Nope sta er niet tussen. Zie wel een dude die me wilde slaanquote:Op zondag 13 mei 2012 19:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/m(...)2859334392735&type=3
Ghehe, wie dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nope sta er niet tussen. Zie wel een dude die me wilde slaan
Hoezo wilde hij je slaanquote:Op zondag 13 mei 2012 19:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nope sta er niet tussen. Zie wel een dude die me wilde slaan
Het was em niet trouwens.quote:
Nou was een apart verhaal. Er was een plekje waar je op een kastje kon schilderen ofzo. Sloeg nergens op. Een vriend van me zat daar echt te kliederen als een gek en allemaal dure verf gebruiken terwijl een chick ernaast echt serieus bezig was maar het was echt kankerlelijk. Ik stond ze een beetje te fokken, zei die kerel dat ze een kunststudie deden oid. De draak in me ging nog wat verder, zei dat het er niet uit zag. Toen werd ie gek, kaken op elkaar en zeggen dat ie me wilde bossenquote:
Ik zat echt te erg in m'n eigen wereld want ik heb die hele schildershit niet gezienquote:Op zondag 13 mei 2012 19:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Het was em niet trouwens.Zag net een foto van ons waar die ook op stond en het was een ander.
[..]
Nou was een apart verhaal. Er was een plekje waar je op een kastje kon schilderen ofzo. Sloeg nergens op. Een vriend van me zat daar echt te kliederen als een gek en allemaal dure verf gebruiken terwijl een chick ernaast echt serieus bezig was maar het was echt kankerlelijk. Ik stond ze een beetje te fokken, zei die kerel dat ze een kunststudie deden oid. De draak in me ging nog wat verder, zei dat het er niet uit zag. Toen werd ie gek, kaken op elkaar en zeggen dat ie me wilde bossenEcht een lange slungel van 1.95 ofzo. Dus ik moest lachen, lachtte hem in z'n gezicht uit en zei dat ie maar even normaal moest gaan doen en dat ie dat echt niet wilde. Vervolgens kalmeerde hij wel wat.
Nee het was waar al die mensen aan het liggen (spacen) waren, links achterin vanaf de ingang.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zat echt te erg in m'n eigen wereld want ik heb die hele schildershit niet gezienWas het soms achterin als je rechtdoor liep vanaf de ingang?
Oh met al die banken en zitzakken dus? Wat raar, ik heb het echt niet gezienquote:Op zondag 13 mei 2012 19:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee het was waar al die mensen aan het liggen (spacen) waren, links achterin vanaf de ingang.
Pretentieuze kunst studentjesquote:Op zondag 13 mei 2012 19:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Het was em niet trouwens.Zag net een foto van ons waar die ook op stond en het was een ander.
[..]
Nou was een apart verhaal. Er was een plekje waar je op een kastje kon schilderen ofzo. Sloeg nergens op. Een vriend van me zat daar echt te kliederen als een gek en allemaal dure verf gebruiken terwijl een chick ernaast echt serieus bezig was maar het was echt kankerlelijk. Ik stond ze een beetje te fokken, zei die kerel dat ze een kunststudie deden oid. De draak in me ging nog wat verder, zei dat het er niet uit zag. Toen werd ie gek, kaken op elkaar en zeggen dat ie me wilde bossenEcht een lange slungel van 1.95 ofzo. Dus ik moest lachen, lachtte hem in z'n gezicht uit en zei dat ie maar even normaal moest gaan doen en dat ie dat echt niet wilde. Vervolgens kalmeerde hij wel wat.
Ja volgens hem 'wisten ze waar ze mee bezig waren'quote:Op zondag 13 mei 2012 19:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pretentieuze kunst studentjeszo'n kanker hekel aan.
Gewoon schijt aan hebben dat soort volk, grootste hypocrieten van de kunst wereld.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja volgens hem 'wisten ze waar ze mee bezig waren'
He Gridlok, ik heb schijt aan jouquote:Op zondag 13 mei 2012 19:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben dat soort volk, grootste hypocrieten van de kunst wereld.
Je mag Vas eten.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:54 schreef Chocolatebear het volgende:
Wie komt mijn brakke hoofd eten brengen?
quote:Op zondag 13 mei 2012 19:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
gelukkig ben ik geen pretentieuze kunstkut.
Maak jij mijn biologie maarquote:Op zondag 13 mei 2012 20:06 schreef junamii het volgende:
[..]
Waarom Vas?
En wie wil morgen even een tentamen maken voor mij dan?
Omdat de rest van de Fernandes chicks voor mij zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:06 schreef junamii het volgende:
[..]
Waarom Vas?
quote:Op zondag 13 mei 2012 20:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Omdat de rest van de Fernandes chicks voor mij zijn.
Oh yeah I said it.
Meh, Ik heb zin in wat exotisch.quote:
Welk vak? Werk jij dan voor mij morgen aan m'n scriptie?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:06 schreef junamii het volgende:
[..]
Waarom Vas?
Verdomd ik wil gewoon voedsel ja!quote:
Toegepaste statistiek. Alweer. Ik snap er gewoon geen kut vanquote:Op zondag 13 mei 2012 20:17 schreef jna het volgende:
[..]
Welk vak? Werk jij dan voor mij morgen aan m'n scriptie?
Move je ass naar de keuken lulhannesquote:Op zondag 13 mei 2012 20:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Verdomd ik wil gewoon voedsel ja!
quote:
Feelin' rejectedquote:Op zondag 13 mei 2012 20:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Verdomd ik wil gewoon voedsel ja!
Dat is toch sowieso een vak waar heel veel mensen problemen mee hebben? Ook bij andere studies.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:22 schreef junamii het volgende:
[..]
Toegepaste statistiek. Alweer. Ik snap er gewoon geen kut van![]()
Komt niet eens in de buurt van deze bezorghelden:quote:Op zondag 13 mei 2012 20:19 schreef Juminelle het volgende:
Kijk hoe leuk, bezorgsushi![]()
[ afbeelding ]
Die hebben we hier nietquote:Op zondag 13 mei 2012 20:27 schreef jna het volgende:
[..]
Komt niet eens in de buurt van deze bezorghelden:
[ afbeelding ]
Klopt, het is ook gewoon een heel moeilijk vak. Maar ja, vind wel meerdere dingen van economie pittigquote:Op zondag 13 mei 2012 20:26 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is toch sowieso een vak waar heel veel mensen problemen mee hebben? Ook bij andere studies.
Ga je het wel halen of krijg je misschien een BSA?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:39 schreef junamii het volgende:
[..]
Klopt, het is ook gewoon een heel moeilijk vak. Maar ja, vind wel meerdere dingen van economie pittig
Ik ga het halenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:18 schreef jna het volgende:
[..]
Ga je het wel halen of krijg je misschien een BSA?
Nice. Ga je leiden nog inruilen voor de UvA?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:52 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik ga het halenEn straks in juli eindelijk vakantieeeeeeeeee.
Twijfels, twijfels. Wil het wel heeeel graag. Sowieso toen ik m'n keuze ging maken stond A'dam op nummer 1, maar dacht altijd dat het niet te doen was dagelijks. Afstand tussen Leiden en m'n huis is me toch wel ziek tegengevallen en het feit dat A'dam maar een halfuurtje langer reizen is, maak het wel heel aantrekkelijkquote:Op zondag 13 mei 2012 22:21 schreef jna het volgende:
[..]
Nice. Ga je leiden nog inruilen voor de UvA?
Ja dat stukje van Leiden naar Amsterdam stelt niks voor nee. En zoals je zegt, als je eenmaal toch onderweg bent maakt dat halfuurtje extra zitten ook niets uit.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:47 schreef junamii het volgende:
[..]
Twijfels, twijfels. Wil het wel heeeel graag. Sowieso toen ik m'n keuze ging maken stond A'dam op nummer 1, maar dacht altijd dat het niet te doen was dagelijks. Afstand tussen Leiden en m'n huis is me toch wel ziek tegengevallen en het feit dat A'dam maar een halfuurtje langer reizen is, maak het wel heel aantrekkelijk
Alleen ik weet niet hoe dat werkt als ik naar UvA zou gaan? Weer eerstejaars toch? En ook nog steeds niet echt gekeken hoe het nou aangeschreven staat daar.
Ben de hele dag bezig met scriptie geweest terwijl ik brak wasquote:Op zondag 13 mei 2012 20:17 schreef jna het volgende:
[..]
Welk vak? Werk jij dan voor mij morgen aan m'n scriptie?
Is goed ik heb net 50 condooms binnen gekregen van mn zorgverzekering we gaan ze opmaken in 1 nachtquote:Op maandag 14 mei 2012 00:08 schreef RickoKun het volgende:
Vas kom op facebok gan we lkkr neuke enso
Dat is wel te hopen ja. Zal er van de week nog wel even achteraan gaan en kijken hoe het precies in elkaar zitquote:Op zondag 13 mei 2012 23:34 schreef jna het volgende:
[..]
Ik denk dat je in een soort situatie komt waar je tussen het eerste en tweede jaar in zit. Je zal toch wel vrijstellingen krijgen?
FF HALEN HE MEIDJE!!!quote:Op maandag 14 mei 2012 09:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Whehe thanks. Ik voel er nu nog geen emotie bij maar een halfuur van tevoren lig ik op de grond van de zenuwen
HEeeeyy hey hey!quote:Op maandag 14 mei 2012 10:48 schreef Juminelle het volgende:
Ricko, ben je nou nog naar Dance Experience geweest?
He wat? Ik moet nog 5 examens + mondelingquote:Op maandag 14 mei 2012 16:14 schreef Ethanolic het volgende:
Geen bericht = gezakt. Sorry Vascalicious
Heb je ook nog wiskunde mii niggah?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He wat? Ik moet nog 5 examens + mondeling![]()
maar bio ging best wel goed.
Goedzo kreeg je nog een vraagjen over je enzymen?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He wat? Ik moet nog 5 examens + mondeling![]()
maar bio ging best wel goed.
Tegenwoordig heb je dus N&G met wiskunde Aquote:
Yea volgende week woensdag, wiskunde a ftw.quote:
nee niet echtquote:Op maandag 14 mei 2012 16:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Goedzo kreeg je nog een vraagjen over je enzymen?
Fucking waanzinquote:Op maandag 14 mei 2012 16:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je dus N&G met wiskunde Akkgay. En NT zonder biologie.
Ik deed tenminste NG en NT met wiskunde B en m&o, dat waren nog eens tijden. (2 diploma's awwyeah)
Ik was meer een talenboy, heb zelfs niet eens een voldoende op wiskunde a12 gehaaldquote:Op maandag 14 mei 2012 16:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yea volgende week woensdag, wiskunde a ftw.
[..]
nee niet echtBest jammer
Dikke walrussen neuken?quote:Op maandag 14 mei 2012 16:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]Maatschappelijk werk (HBO), heb vandaag mijn scriptie ingeleverd
Apart, had ik niet achter jou gezocht eigenlijkquote:Op maandag 14 mei 2012 16:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]Maatschappelijk werk (HBO), heb vandaag mijn scriptie ingeleverd
Ah oke, geen spannende verhalen van wat ik heb gemist dusquote:Op maandag 14 mei 2012 16:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HEeeeyy hey hey!
Nee Jum, ik ben toch maar rustig thuis gebleven, om 7 uur 's avonds kwam mn broer al langs en daarna allemaal familie en wat vrienden van mijn ouders en toen maar tot 5 uur door gedronkeng.
Ik moet zeggen dat het wel redelijk weer was, ik denk dat mensen er zich wel hebben vermaakt, zo aan de facebookberichten te lezen
Ik heb nooit kansboompjes hoeven tekenen hoor.quote:
Acteurquote:
idd niet mer fappe op jumi haar pics egt kk dat ja gr grquote:Op maandag 14 mei 2012 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Internet @ pc ligt er al 24u uit, ik naar die klantenservice bellen, een half uur aankloten en wat geschroef verder tot de conclusie komen dat ik een nieuw modem krijg opgestuurd, kan 2 werkdagen duren. Gelukkig heb ik een ? (met gprs
!), anders ging ik dood.
En jij nog lekker aan de sos, goed bezig Rickquote:Op maandag 14 mei 2012 17:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Acteur
Maar daarvoor jongerenwerker of met verslaafden werken óf voorlichting geven. Heb al een jaar langs stage op de straathoek gewerkt met heroïne verslaafden
Heb met mijn stagebegeleider geregeld geblowed terwijl hij hem zelf de pan uit spacede.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En jij nog lekker aan de sos, goed bezig Rick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |