SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My niggaz from G-Block
1.20 Check um out Goonz
[ Bericht 1% gewijzigd door Vaseline_ op 12-05-2012 00:08:51 ]
Hij is wel echt kankerlelijk gewoon, jeezquote:
Ja, maar dat is andere jeuk. Die ken ik ook wel inderdaad, dat het alleen maar erger wordtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:10 schreef Juminelle het volgende:
Dat vind ik kut juist. Dan krijg ik zieke jeuk die niet stopt en krijg ik ogen als Droopy Dog . Maar ik moet dan ook een bril
Prosecco?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:26 schreef Juminelle het volgende:
Vas, weet jij toevallig hoe die hele zoete witte wijn heet die bij de AH altijd in de bonus is met kerst?
Nee, zo'n gare Italiaanse (?) naam dacht ik. Zo'n hele grote brede donkergroene fles.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, zo'n gare Italiaanse (?) naam dacht ik. Zo'n hele grote brede donkergroene fles.
Nicequote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:37 schreef RickoKun het volgende:
Mijn ouders zijn redelijk good life, die kennen een witte wijn die veel mensen lekker vinden maar wel goedkoop is, iets van crystal cove. ZAl jij ook wel lekker vinden denk ik, uit australië, ik zal morgen ff kijken
Nope, ook nietquote:
Is niet ergquote:
Ja. Topentertainment.quote:
Nee, veel smaller. Meer zoiets:quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar brede fles? Zo'n fles als safari of wat?
Bitch, ik ga je uitwonen, ik lepel het vlees uit je lijf en ga in je huid wonen. Tijdens het EK trek ik je aan als een berenpak.quote:
Altijd even charmant deze manquote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Bitch, ik ga je uitwonen, ik lepel het vlees uit je lijf en ga in je huid wonen. Tijdens het EK trek ik je aan als een berenpak.
Sry ben in romantische bui bby
Wat heb je uitgevroten tijdens je Aladdin nachtje gek?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:45 schreef Juminelle het volgende:
Ik voel me kankerbrak en wil niets uitvoeren vandaag.
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ze zijn vergeten om haar heupen en een taille te geven?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:45 schreef Juminelle het volgende:
Ik voel me kankerbrak en wil niets uitvoeren vandaag.
Amai seg, dat is iets uniekquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:40 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb net een hoelahoep (?) gekocht bij de Intertoys![]()
Kan gewoon.
...............................quote:
True dat. Achteraf had ik ook wel gewild eigenlijk, leek me wel een tof feestjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:46 schreef RickoKun het volgende:
Allemaal menschen die naar de dance experience gaanKrijg ik toch altijd zo'n naar gevoel van als er feesten zijn en ik niet mee ga.
Hoor je dan een week lang allemaal belevenissen waar je niet over kan meelullen
Ja dat is begrijpelijkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
True dat. Achteraf had ik ook wel gewild eigenlijk, leek me wel een tof feestje![]()
Maar Groningen is kut en het is 12 uur afgelopenDaarna nog uitgaan daar is niet echt een optie omdat ik met de auto zou gaan.
Ik heb verse vis voor jequote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Door deze post ga ik nu ook even wat vis scoren trouwens.
Ik vind haring een van de meest stinkende vissoortenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Haring?
@dwc Jatog G, vis is goed voor de huid mattie
goed wassen dan.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind haring een van de meest stinkende vissoortenKan niet handelen
Heerlijkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind haring een van de meest stinkende vissoortenKan niet handelen
WTF IS ER MIS MET JE MENSCH!? Ben je de anti-christ ofzo?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik val buiten de boot hierIk hou niet van KFC, niet van watermeloen, niet van vis
Lus ik nieee.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik val buiten de boot hierIk hou niet van KFC, niet van watermeloen, niet van vis
Ik ook niet van KFC.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Don't know, ik hou van alle meloenen behalve watermeloenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WTF IS ER MIS MET JE MENSCH!? Ben je de anti-christ ofzo?
Je bent hartstikke zwartquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:51 schreef Gridlok het volgende:
Watermeloen & Kip is kk lekker, en ik ben geeneens zwah't
Het is helaas niet geworden zoals ik had gehoopt, het loopt nog niet echt mooi in elkaar over dus dat ga ik volgende week opnieuw doen. En de onderkant nog wat lichter, vind de kleur verder wel mooiquote:
Wees gwn m'n witteboi die kush smoked en kip en watermeloen eet met een ruige baardquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik wil wel jouw moccaboi zijn weetjeso :$
Kijk eens, dat ziet er nou mooi uitquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is helaas niet geworden zoals ik had gehoopt, het loopt nog niet echt mooi in elkaar over dus dat ga ik volgende week opnieuw doen. En de onderkant nog wat lichter, vind de kleur verder wel mooi
[ afbeelding ]
Oh wauw, me likeyquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is helaas niet geworden zoals ik had gehoopt, het loopt nog niet echt mooi in elkaar over dus dat ga ik volgende week opnieuw doen. En de onderkant nog wat lichter, vind de kleur verder wel mooi
[ afbeelding ]
Wat staat daarover in jullie geldende APV, goedgekeurd door de Commissie Bro-Code, hfdst 'Mister gettin' at ya sister'?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:34 schreef RickoKun het volgende:
Ik zit nu steeds meer aan te kloten met een zusje van twee kamerade van memaar die vinden dat niet zo chill. Die worden nogal tony montana als er 1 vd vriendengroep bij haar in de buurt komen
Ik ben bang dat er iets fout gaatquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:34 schreef tliciouz het volgende:
Thanks!![]()
Waarom laat je het niet door een vriendin doen? Ik heb het zelf gedaan nu, was 8 euro kwijt
En dank je, Zara he
Dit vind ik niet goed. Ik snap ze wel trouwens, is toch kk raar als je een zusje zou hebben en je beste vriend neukt d'rquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:34 schreef RickoKun het volgende:
Ik zit nu steeds meer aan te kloten met een zusje van twee kamerade van memaar die vinden dat niet zo chill. Die worden nogal tony montana als er 1 vd vriendengroep bij haar in de buurt komen
Ik snap dat hele hoofdstuk niet :Squote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat staat daarover in jullie geldende APV, goedgekeurd door de Commissie Bro-Code, hfdst 'Mister gettin' at ya sister'?
Ben blij dat je er wat aan hebt, die shorts pas ik al een jaar niet meer.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Shorts om mijn T-Rex quadriceps en baksteen musculus gastrocnemius te showen.
Toevallig heeft een andere vriendengroep van me juist wel zo'n constructiequote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit vind ik niet goed. Ik snap ze wel trouwens, is toch kk raar als je een zusje zou hebben en je beste vriend neukt d'r
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ik knal er bijna uit man. Ik kan gewoon Hulkstyle er uit scheuren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben blij dat je er wat aan hebt, die shorts pas ik al een jaar niet meer.
Kom duo uit flexe op n festival dan, topless op onze pecs trommele en de quads aanspannen tot we uit de shorts scheurequote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik knal er bijna uit man. Ik kan gewoon Hulkstyle er uit scheuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |