abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111443186
Ik ben dus heel erg verstrooid :')

Ik loop soms naar boven om mijn tanden te poetsen en eenmaal boven moet ik weer naar beneden om iemand te vragen wat ik ook alweer ging doen. Of ik heb thee gezet en het staat een uur op het aanrecht koud te worden omdat ik het vergeten ben.

Op mijn werk is het ook erg vervelend voor iedereen dat ik alles vergeet waar ik even niet meer mee bezig ben, zodat ik allemaal half werk laat liggen.

Mijn vraag: heeft iemand hier ervaring mee en is er kans dat het overgaat? ;(
pi_111443292
En je weet zeker dat je niet zwanger bent?
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_111443366
Nee, maar het speelt al een jaar of, ehm, 9.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 23:11:12 #4
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_111443679
Dit lijkt me niet goed. En ik wil je absoluut niet bang maken (wellicht is het niks bijzonders, ik ben zeker geen expert), maar het lijkt mij verstandig om een arts te raadplegen.
Ok stelletje hokboeren
pi_111443680
Nouja, op je werk zou je met post-its ofzo kunnen werken, waar je op schrijft wat je nog moet doen en waar je mee bezig bent.
Dat zou je natuurlijk ook buiten je werk om kunnen doen, maar post-its zijn ook niet gratis he.
pi_111443683
Eigenlijk zijn we allemaal poppetjes net als in de Sims. We hebben mensen die ons besturen en net als in The Sims kan je je poppetjes taken laten vergeten. Kennelijk heb jij een trol-personage die je beheert, wel lastig ja
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_111443886
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 23:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
Nouja, op je werk zou je met post-its ofzo kunnen werken, waar je op schrijft wat je nog moet doen en waar je mee bezig bent.
Dat zou je natuurlijk ook buiten je werk om kunnen doen, maar post-its zijn ook niet gratis he.
Ik werk in een snackbar, moet daar op drukke tijdstippen alles doen waar de rest geen tijd voor heeft, zegmaar dingen ontdooien, sauzen, milkshakes maken etc. Pauperwerk maar ik faal er alsnog in omdat ik steeds als ze iets nieuws schreeuwen wat ik moet doen het vorige weer vergeten ben :')
Het opschrijven werkt alleen als het niet druk is :P
pi_111443929
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 23:11 schreef padlarf het volgende:
Dit lijkt me niet goed. En ik wil je absoluut niet bang maken (wellicht is het niks bijzonders, ik ben zeker geen expert), maar het lijkt mij verstandig om een arts te raadplegen.
Mja, ik loop daar de deur al plat, dit leek me een beetje een te erg non-probleem om naar de dokter te gaan.
pi_111444056
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 23:15 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik werk in een snackbar, moet daar op drukke tijdstippen alles doen waar de rest geen tijd voor heeft, zegmaar dingen ontdooien, sauzen, milkshakes maken etc. Pauperwerk maar ik faal er alsnog in omdat ik steeds als ze iets nieuws schreeuwen wat ik moet doen het vorige weer vergeten ben :')
Het opschrijven werkt alleen als het niet druk is :P
werken ze daar niet met bonnetjes met de bestelling erop dan? Of zijn het juist de andere dingen, buiten de bestellingen klaarmaken om dan, die je vergeet?
  vrijdag 11 mei 2012 @ 23:20:53 #10
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_111444115
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 23:16 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mja, ik loop daar de deur al plat, dit leek me een beetje een te erg non-probleem om naar de dokter te gaan.
De verstrooidheid an sich is inderdaad mee te leven, dat ben ik met je eens. Mijn punt is eigenlijk meer dat je niet weet of het een onderliggende oorzaak heeft, m.a.w. dat het een symptoom is van iets anders.
Ok stelletje hokboeren
pi_111444132
Wordt de verstrooidheid erger of blijft het constant?
pi_111444168
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 23:19 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

werken ze daar niet met bonnetjes met de bestelling erop dan? Of zijn het juist de andere dingen, buiten de bestellingen klaarmaken om dan, die je vergeet?
We staan met 7 mensen, dus als degene bij de kassa een bon uitdraait checkt die hem op dingen die ik zou moeten klaarmaken en die worden naar mij geroepen. Of wanneer er tassen/bakjes/etc op zijn, die moet ik dan bijvullen. Dus ik kan niet echt terugkijken wat ik zou moeten doen.
pi_111444224
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 23:21 schreef just_agirl het volgende:
Wordt de verstrooidheid erger of blijft het constant?
Het is wel af en toe veel erger, maar volgens mij hangt dat samen met hoeveel slaap ik gehad heb. Ik ben in behandeling geweest voor slaapproblemen maar nu ik geen medicijnen meer heb slaap ik vaak heel slecht. En dan is het helemaal rampzalig.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 23:27:01 #14
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_111444429
Herkenbaar, bij komt het door m'n medicatie.
Het enige wat bij mij helpt is het te accepteren, zo ben ik nou eenmaal en ik kan wel allemaal hulpmiddelen gebruiken als lijstjes, agenda etc. Maar er is per dag altijd wel dat ik iets vergeet.
Acceptatie is dan het enige wat werkt.
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_111445623
Volgens mij is dit prima te oefenen met oefeningen in je geheugen trainen en bewust zijn
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_111446473
Ik vergeet tegenwoordig ook altijd van die kansloze dingen als vlees uit de vriezer halen en de container aan de straat zetten enzovoort. Ik ben er nog niet helemaal uit of het pure desinteresse is of een psychische aandoening. Zorgwekkond.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  zaterdag 12 mei 2012 @ 00:13:18 #17
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_111446546
Heb ik ook wel eens last van, dan ben ik op mijn werk en vergeet ik de wasmachine aan te zetten zodat ik geen schone voetbalschoenen in de kerktoren bouwen.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zaterdag 12 mei 2012 @ 00:22:05 #18
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_111446876
Grappig, ik had vroeger het idee dat ik minder verstrooid was en beter in onthouden dan nu :P dat terwijl ik pas erg jong ben. Ik vraag me dus nu af of het toch echt door alcoholgebruik komt of omdat het gewoon bij me hoort :P ben benieuwd of ik hier meer van op steek!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_111447398
Chronisch slaaptekort als oorzaak misschien?
pi_111447476
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Chronisch slaaptekort als oorzaak?
Zou kunnen in mijn geval.
Het hangt in elk geval wel samen met slaap maar dat is op zich wel logisch omdat je dan veel minder focus hebt.
pi_111447613
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zou kunnen in mijn geval.
Het hangt in elk geval wel samen met slaap maar dat is op zich wel logisch omdat je dan veel minder focus hebt.
De kans is dan in ieder geval groot dat het weer over gaat of in ieder geval verbetert als je betere nachtrust krijgt. :)
pi_111447771
Stoppen met overmatig drank/drugs gebruik
pi_111448213
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:45 schreef Bombshell het volgende:
Stoppen met overmatig drank/drugs gebruik
Ik drink niet en mijn drugsgebruik is zeer gematigd.
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De kans is dan in ieder geval groot dat het weer over gaat of in ieder geval verbetert als je betere nachtrust krijgt. :)
Maar ik wil echt niet meer aan de medicijnen daarvoor, en nu gebruik ik wel melatonine vaak maar dat helpt ook maar een beetje.
pi_111448686
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 00:22 schreef Frag_adder het volgende:
Grappig, ik had vroeger het idee dat ik minder verstrooid was en beter in onthouden dan nu :P dat terwijl ik pas erg jong ben. Ik vraag me dus nu af of het toch echt door alcoholgebruik komt of omdat het gewoon bij me hoort :P ben benieuwd of ik hier meer van op steek!
ik weet niet hoe jong je bent, maar met je hersenen is het sowieso bergafwaarts vanaf je 21e. xD
pi_111448716
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 23:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het is wel af en toe veel erger, maar volgens mij hangt dat samen met hoeveel slaap ik gehad heb. Ik ben in behandeling geweest voor slaapproblemen maar nu ik geen medicijnen meer heb slaap ik vaak heel slecht. En dan is het helemaal rampzalig.
ik zou dit met je huisarts bespreken. Misschien hangt het samen. niet zelf hiermee blijven zitten. Er kan altijd iets aan gedaan worden, als is het maar een manier vinden om ermee om te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')