ik heb borderline, asperges, adhd, schizofrenie, psychosie en narcissen. en daarnaast ben ik lesbisch.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:42 schreef hlmllp het volgende:
Jij was toch diegene met al die psychische stoornissen? nogal hypocriet van je dan
ja dat vind ik dus lastig aangezien ik hun denkwijze vaak niet kan volgen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Door je in te leven in een ander. Niet door jezelf in hun schoenen te plaatsen en te bedenken hoe jij het allemaal beter had aangepakt. Iedereen is anders.
Narcissen zijn mooie bloemen, en asperges zijn vies.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb borderline, asperges, adhd, schizofrenie, psychosie en narcissen. en daarnaast ben ik lesbisch.
maar nee.
Ik moet nu ineens weer terugdenken aan jouw verhaal over de universele waarheidquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:57 schreef Canillas het volgende:
Daar komt bij; je geeft alleen af op mensen waarin je iets waar je van jezelf negatief over bent in terug ziet maar wat je niet onder ogen wilt en je frustratie dan maar op die ander projecteert, die afkraken geeft rijdelijk verlichting van de zelfverwijten.
Omdat je liever wil geloven dat werkelijk een reden is voor het neerkijken op bepaalde personen behalve je eigen frustratie?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik moet nu ineens weer terugdenken aan jouw verhaal over de universele waarheid.
Is dit nou zo'n universele waarheid waarvan je afgelopen week nog verkondigde dat zoiets niet kan bestaan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:07 schreef Canillas het volgende:
Waarom doen die mensen dat? Om zichzelf groter te voelen. Waarom willen ze dat? Omdat ze zich klein voelen.
Eens. Je zou niet zo'n klootzak zijn als je zelf niet onzeker was.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:57 schreef Canillas het volgende:
Daar komt bij; je geeft alleen af op mensen waarin je iets waar je van jezelf negatief over bent in terug ziet maar wat je niet onder ogen wilt en je frustratie dan maar op die ander projecteert, die afkraken geeft rijdelijk verlichting van de zelfverwijten.
Nee, meer een logisch principe.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:09 schreef Maanvis het volgende:
Is dit nou zo'n universele waarheid waarvan je afgelopen week nog verkondigde dat zoiets niet kan bestaan?
Afgelopen week heb je logische principes nog om die reden die ik aandroeg lopen afkraken.quote:
Niet echt, en ik kraak ze ook niet af. tenminste niet in hun gezicht. Het is meer dat ik moeite heb met hun mentale weerbaarheid. Ik en mijn familie hebben veel meegemaakt (maar niet zoveel als sommige mensen hier) maar we zijn toch altijd op beide benen blijven staan. Op den één of den andere manier ga ik er dan vanuit dat andere mensen ook op beide benen blijven staan, en kan ik er niet mee omgaan als ze dat niet doen.quote:Maar omdat je dit verder ontwijkt (waarom toch, je staat sterk in het leven dus kijken of dit voor jou op gaat zou geen bedreiging moeten zijn) kan ik het nog wat verder aan/invullen:
Jij kraakt mensen af om je beter te voelen of jezelf, dat is zwak, je zou het geestelijk zwak kunnen noemen en op wat voor mensen kijk jij op neer?
Antwoord; jezelf.
Als je me kende dan zou je weten dat ik weldegelijk gevoel heb. Maar ik heb ook weldegelijk issues waarmee ik worstel. Echter, ik heb verder wel een erg leuk leven dus echt dringend op te lossen zijn ze niet. Door dit soort topiques probeer ik ook meer over mezelf te weten te komen, en als je mijn postgeschiedenis analyseert dan zul je merken dat ik meer over mezelf vertel dan je zo uit mijn posts kan lezen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:13 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Eens. Je zou niet zo'n klootzak zijn als je zelf niet onzeker was.
Maar Maanvis, ben jij gewoon geen psychopaat? Hoe je jezelf voordoet hier op fok zou ik eerder raden dat jij gewoon geen gevoel kent.
Waarom post je hier zo vaak als jij geen psychische problemen hebt?
Wat geloof je dan dat er daarin is voor jou om te gaan? Wat heb jij daarvan te vinden? Wat zet je ertoe aan er iets te vinden en er een mening over te hebben?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:18 schreef Maanvis het volgende:
en kan ik er niet mee omgaan als ze dat niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |