Wat een held ben jij. Alles negeren en op één dingetje inhaken en alsnog een dom argument aanhalen. We hebben het over feiten, niet over bijbeltekst.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:51 schreef man1986 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je op je gevoel moet afgaan?
God zegt juist het tegenovergestelde:
"Come now, let us reason together," says the LORD. Isaiah 1:18
Dus zelfs mensen met hoge IQ kunnen om vergiffenis vragen.
Dat kunnen we dus juist wel weten:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:53 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat kun jij helemaal niet weten. Het eindoordeel weet alleen God.
Iemand zou eigenlijk alle baby's moeten vermoorden zodra ze de baarmoeder verlaten. Hij verdoemt zichzelf tot eeuwig branden, maar redt daarmee miljarden anderen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:57 schreef man1986 het volgende:
[..]
Dat kunnen we dus juist wel weten:
Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Luke 18:16
Prachtige terugkomstquote:
Maar gast, dat heb ik nooit zo beweert.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:58 schreef Eresix het volgende:
Gast, ga toch eens weg met je bijbelquotes en kom met feiten. De bijbel is géén bewijs voor het bestaan van god.
Dat doen we al en heet abortus, oftewel moord.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:58 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Iemand zou eigenlijk alle baby's moeten vermoorden zodra ze de baarmoeder verlaten. Hij verdoemt zichzelf tot eeuwig branden, maar redt daarmee miljarden anderen.
Je hebt dus de openingspost niet begrepen? Maakt niet uit hoor.quote:
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:01 schreef man1986 het volgende:
[..]
Je hebt dus de openingspost niet begrepen? Maakt niet uit hoor.
Ok duidelijk, God kan dus niet om onze vrije wil heen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:54 schreef man1986 het volgende:
[..]
Ik heb deze vraag al in de vorige reeks beantwoord:
[..]
De gehoorzamen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:57 schreef man1986 het volgende:
[..]
Dat kunnen we dus juist wel weten:
Maar Jezus riep de kinderen bij zich en zei: ‘Laat ze bij me komen, houd ze niet tegen, want het koninkrijk van God behoort toe aan wie is zoals zij. Luke 18:16
Goed toch? Die vrouw gaat naar de hel, maar haar baby heeft een zeker eeuwig bestaan bij God. Wat een heldin. Als we allemaal is stopte met neuken zou god niemand hoeven te verdoemen toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:00 schreef man1986 het volgende:
[..]
Dat doen we al en heet abortus, oftewel moord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door dustbrain op 11-05-2012 22:09:18 ]We're slowly approaching inevitable death.
Ik hoef geen clips te kijken voor een discussie die al eeuwen bestaat.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:48 schreef man1986 het volgende:
[..]
Bekijk de clips zou ik zeggen voordat je je one liners typt.
Hey Jiggy, ja verveelde mequote:
Ze hebben een bepaalde aantrekkingskrachtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En verveling brengt ons FP'ers richting gristentopics. Altijd leuk.
Onderaan..quote:
Ik ben trouwens een voorstander van Panspermia, een aannemelijkere theorie dan een oppermachtig wezen hoog in de hemel die een wereld kan creëren maar zijn schepselen laat creperen... en dan nog beweren dat 'Hij' barmhartig is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |