quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7 (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
Oeh, dan weet ik niksquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Skihut, eigenlijk.
Vrolijke muziek.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:18 schreef dawg het volgende:
misschien is het een idee om die benzin-berekening uit de op te halen? lijkt me niet echt helpen voor zijn zelfbeeld.
misschien is het een idee om die benzin-berekening uit de op te halen? lijkt me niet echt helpen voor zijn zelfbeeld.
Eens.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:18 schreef dawg het volgende:
quote:
Dankjewel jongensquote:
Heavy Metal.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:20 schreef DigitalGirl het volgende:
Wie oh wie weet een leuke film om te kijken?
russian bride goes wildquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:20 schreef DigitalGirl het volgende:
the notebookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:20 schreef DigitalGirl het volgende:
Niet echt. Alle rekeningen komen bij mijn ouders terecht, en als ze dat niet konden dan zijn ze alsnog mederekeninghouder van mijn bankrekening.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heu, wat dan? Jij hebt toch gewoon je eigenlijk zorgverzekering?
Intouchables!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:20 schreef DigitalGirl het volgende:
The Nightmare before Christmas. Ik ben vers fan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:20 schreef DigitalGirl het volgende:
waarom zijn ze dat uberhaubt nog?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet echt. Alle rekeningen komen bij mijn ouders terecht, en als ze dat niet konden dan zijn ze alsnog mederekeninghouder van mijn bankrekening.
Beginnen met kleine stapjes en zelf een rekening openen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet echt. Alle rekeningen komen bij mijn ouders terecht, en als ze dat niet konden dan zijn ze alsnog mederekeninghouder van mijn bankrekening.
Boh. Je moet weer werken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan niet luisteren morgen bedenk ik net
Deze iddquote:
Zeg tegen ze dat je meer privacy en zelfstandigheid wilt en het dus vanaf nu zelf gaat doen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:21 schreef benzin het volgende:
[..]
inderdaadquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zeg tegen ze dat je meer privacy en zelfstandigheid wilt en het dus vanaf nu zelf gaat doen?
Ben nog steeds in afwachting van die les ABC nederlands.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
russian bride goes wild
en ohja... ben weg
Maakt niet uit...quote:
Dat is een goede vraag; het is gewoon zo. Zo werkt de wereld die ik zie; sommige dingen zijn zoals ze zijn.quote:
Vertrouwen je ouders je niet? Je ouders zijn zeker mensen die nooit risico nemen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan hoef je je ook niet druk te maken om het feit dat je geen vriendin hebt. Dingen zijn zoals ze zijn, verandering is niet nodig, cest la viequote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag; het is gewoon zo. Zo werkt de wereld die ik zie; sommige dingen zijn zoals ze zijn.
Trieste visie hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag; het is gewoon zo. Zo werkt de wereld die ik zie; sommige dingen zijn zoals ze zijn.
het is jouw leven, niet dat van je ouders. pak de controle dan ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Is die echt zo leuk, wat is het eigenlijk qua genre... lijkt me zo'n ouw lullen film.quote:
ja in mijn wereld zijn de dingen ook zoals ze zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Absoluut niet, officiele genre is tragi-komedie, maar de film is hilarisch, met een serieus randjequote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Is die echt zo leuk, wat is het eigenlijk qua genre... lijkt me zo'n ouw lullen film.
Dat klopt. Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:23 schreef Watertornado het volgende:
Je ouders zijn zeker mensen die nooit risico nemen.
the ides of marchquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:23 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben nog steeds in afwachting van die les ABC nederlands.
[..]
Maakt niet uit...
one perfect day. aanrader.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:20 schreef DigitalGirl het volgende:
Dat dacht ik ook maar het is echt een hele goede filmquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Is die echt zo leuk, wat is het eigenlijk qua genre... lijkt me zo'n ouw lullen film.
Maak dan een Guerilla plantage.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
Guerilla gardening lijkt me wel leuk als hobby. Maar hier is al zoveel groen.
Misschien voel ik me daardoor wel zo slecht en wanhopigquote:
Ik vind het moeilijk om op te komen tegen mijn ouders. De relatie met mijn ouders vind ik lastig.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:25 schreef rhubarbje het volgende:
het is echt niet gek hoor als je eens in je eentje die rekening gaat beheren op je 21
waarom zou je het niet veranderen?
Mijn vriend zat ook nors mee te kijken idd, moest verplicht, maar na 5 minuten zat ie al met een grijns en daarna kon ie zich niet meer inhoudenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar het is echt een hele goede film
The Jacket.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:20 schreef DigitalGirl het volgende:
Vanwege jouw gedrag dat hoogstwaarschijnlijk een kopie is van hun gedrag. Daarbij willen ze je waarschijnlijk uit liefde beschermen voor al het onheil, maar veel mensen leren het beste van hun eigen fouten. Voordat de diamant goed gaat shinen moet het heel veel wrijving ondergaan, weet je.quote:
maar het is toch niet op komen tegen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien voel ik me daardoor wel zo slecht en wanhopig
[..]
Ik vind het moeilijk om op te komen tegen mijn ouders. De relatie met mijn ouders vind ik lastig.
Ik keek zonder te huilen dus vonden mensen me harteloos.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ga Hachi kijken.
Dan ben je een echte man.
Een laatste ding, maar ik moet het toch zeggen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien voel ik me daardoor wel zo slecht en wanhopig
[..]
Ik vind het moeilijk om op te komen tegen mijn ouders. De relatie met mijn ouders vind ik lastig.
Ishi the killer is ook een leukequote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ga Hachi kijken.
Ooooh, Richard Gerequote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ga Hachi kijken.
fuck wat een depri smaak heb jij op de vrijdag avondquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
The Jacket.
Lord of war.
Das leben der anderen.
the jacket is vet inderdaad.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
The Jacket.
Lord of war.
Das leben der anderen.
Dit. Ik heb zoveel meer vrijheid gekregen het afgelopen half jaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Een laatste ding, maar ik moet het toch zeggen.
Gewoon er tegen in gaan, vorig jaar mocht ik niet eens later dan 02:00 thuis zijn. Een jaar later ga ik naar weet ik hoeveel festivals. Als je gewoon je mannetje staat worden ze vast vanzelf wat redelijker.
En verpak het mooi inderdaad.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar het is toch niet op komen tegen?
ze verbieden je toch niet actief om het te doen?
zeg gewoon morgen tijdens het eten: pap mam om zelfstandig te worden leek het me een goed begin om zelf al mijn rekeningen te regelen, goed he?
positief brengen
hoe kan een ouder het hier niet mee eens zijn?
Ik denk dat mijn moeder daar een groot probleem van maakt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
zeg gewoon morgen tijdens het eten: pap mam om zelfstandig te worden leek het me een goed begin om zelf al mijn rekeningen te regelen, goed he?
positief brengen
hoe kan een ouder het hier niet mee eens zijn?
jij mocht ook niks? of deed?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit. Ik heb zoveel meer vrijheid gekregen het afgelopen half jaar.
Ik zat niet eens te kijken (ik zat te gamen terwijl mijn vriendin keek) en ik moest traantjes laten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik keek zonder te huilen dus vonden mensen me harteloos.
quote:
Niet zo'n fan, ik.quote:
Regel een paar ballen anders.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn moeder daar een groot probleem van maakt.
Maar sowieso kom ik niet graag tegen ze op en praat ik niet graag met ze. Ik probeer dingen meestal achter hun rug om te regelen, maar veel dingen zijn lastig op die manier te regelen.
maar je weet het niet eens!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar sowieso kom ik niet graag tegen ze op en praat ik niet graag met ze. Ik probeer dingen meestal achter hun rug om te regelen, maar veel dingen zijn lastig op die manier te regelen.
21 jaar en ouder en je bent financieel onafhankelijk voor de wet. open een rekening bij een bank en dan komen je ouders daar echt niet achter hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik mocht niet na 12 uur thuiskomenquote:
Houden je ouders wel eens rekening met jouw gevoelens of whatsoever? Of heb je het gevoel dat je vaak een "override" krijgt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Totdat de afschriften op de mat vallen. Maar die kan je laten vervallen, dacht ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:30 schreef dawg het volgende:
[..]
21 jaar en ouder en je bent financieel onafhankelijk voor de wet. open een rekening bij een bank en dan komen je ouders daar echt niet achter hoor.
Ik wil eigenlijk helemaal niet zo beschermd worden vaak.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:28 schreef Watertornado het volgende:
Vanwege jouw gedrag dat hoogstwaarschijnlijk een kopie is van hun gedrag. Daarbij willen ze je waarschijnlijk uit liefde beschermen voor al het onheil, maar veel mensen leren het beste van hun eigen fouten. Voordat de diamant goed gaat shinen moet het heel veel wrijving ondergaan, weet je.
Maar dan heb ik een postadres nodig vermoed ikquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:30 schreef dawg het volgende:
[..]
21 jaar en ouder en je bent financieel onafhankelijk voor de wet. open een rekening bij een bank en dan komen je ouders daar echt niet achter hoor.
Afschriften zijn niet eens meer standaard tegenwoordig.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Totdat de afschriften op de mat vallen. Maar die kan je laten vervallen, dacht ik.
Ik hoor ook van Heloef dat hij niet na 2 uur thuis mocht zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mocht niet na 12 uur thuiskomen
Op mezelf wonen en wat acties die ze niet hadden verwacht en stug volhouden zorgde ervoor dat ze me mijn eigen ding laten doen nu.
Ik krijg ze nog steedsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Afschriften zijn niet eens meer standaard tegenwoordig.
tuurlijk, ik krijg nooit post van de bank. en dan nog, als er post komt heeft hij de rekening al, en kunnen zijn ouders toch niks meer doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Totdat de afschriften op de mat vallen. Maar die kan je laten vervallen, dacht ik.
Afschrift is optioneel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk helemaal niet zo beschermd worden vaak.
[..]
Maar dan heb ik een postadres nodig vermoed ik
postbus kan ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:32 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het gevoel dat ze dat niet doen en inderdaad vaak mij beslissingen afnemen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Houden je ouders wel eens rekening met jouw gevoelens of whatsoever? Of heb je het gevoel dat je vaak een "override" krijgt?
ja maar 17jarigen vinden dat zelf wel altijd gekquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoor ook van Heloef dat hij niet na 2 uur thuis mocht zijn.
Vind ik eigenlijk niet eens zo heel gek voor iemand van 17.
Oh, ik heb onlangs nog twee rekeningen geopend maar ik moest het expliciet aangeven als ik het wilde.quote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:32 schreef dawg het volgende:
[..]
tuurlijk, ik krijg nooit post van de bank. en dan nog, als er post komt heeft hij de rekening al, en kunnen zijn ouders toch niks meer doen.
nou verander het danquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:32 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Maar waarom laat je het ze dan doen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:32 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
12 uur is wel een beetje aan de vroege kant. Als ik tot 2300 moet werken wil ik soms daarna ook nog ergens heen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoor ook van Heloef dat hij niet na 2 uur thuis mocht zijn.
Vind ik eigenlijk niet eens zo heel gek voor iemand van 17.
Ik heb al 3 keer expliciet aangegeven dat ik ze niet wil en ik krijg ze nog steedsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik heb onlangs nog twee rekeningen geopend maar ik moest het expliciet aangeven als ik het wilde.
toen ik 17 was moest ik in het weekend om half 2 thuis zijn. dat betekende kwart over 1 richting huis.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar 17jarigen vinden dat zelf wel altijd gek
Ze willen je graag briefjes sturen met hun nummer achterop geschreven.:@quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al 3 keer expliciet aangegeven dat ik ze niet wil en ik krijg ze nog steeds.
ik ook, maar misschien is het wel makkelijker om een begin te maken in zijn geval.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik vind het alleen kwalijk dat dit alles geheim zou moeten gebeuren...
Noem eens een voorbeeld? Want naar mijn idee probeer je de beslissing niet eens zelf te nemenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ze dat niet doen en inderdaad vaak mij beslissingen afnemen.
Is dat hetquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze willen je graag briefjes sturen met hun nummer achterop geschreven.:@
Eis medezeggenschap, dat moet kunnen op je 21e.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ze dat niet doen en inderdaad vaak mij beslissingen afnemen.
Ik bedoel het ook meer naar zijn ouders toe. Je moet je kind, vooral als hij al 21 is, toch wel een keer ruimte gaan geven om eigen dingen te doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ook, maar misschien is het wel makkelijker om een begin te maken in zijn geval.
Ik weet het door andere dingen die af en toe voorvallen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar je weet het niet eens!
serieus, als jij een kind had zou je er dan tegen in gaan?
misschien doen je ouders niet wat het beste voor je is en moet je het zelf doen
Dat is ook waar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar 17jarigen vinden dat zelf wel altijd gek
Is het ook. Het is iets ouderwets.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
12 uur is wel een beetje aan de vroege kant. Als ik tot 2300 moet werken wil ik soms daarna ook nog ergens heen.
in principe wel, maar je weet natuurlijk niet wat zijn ouders mee hebben gemaakt waardoor ze hem zo enorm beschermd opvoeden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook meer naar zijn ouders toe. Je moet je kind, vooral als hij al 21 is, toch wel een keer ruimte gaan geven om eigen dingen te doen.
Het schijnt dat mensen die een slechte band met hun ouders hebben ook meer moeite met relaties hebben. Gek, maar ik geloof het best. Ik heb ook niet echt fantastische band met mijn ouders. (Niet slecht hoor, maar het is nou niet zo dat is alles vertel en bespreek met ze).quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Soms probeer ik dat niet meer, maar er zijn keren geweest dat het zo gedaan is. Ze nemen me alle kleine dingen al voortdurend uit handen, zelfs als ik het eigenlijk zelf had willen doen en daardoor voel ik me ook steeds machtelozer en maak ik inderdaad minder pogingen. Ik weet altijd al hoe het aflooptquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld? Want naar mijn idee probeer je de beslissing niet eens zelf te nemen
Dat weet ik ook niet, maar dat interesseert mij eigenlijk ook niet. Hij ondervindt er hinder van en dat is nooit goed.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:36 schreef dawg het volgende:
[..]
in principe wel, maar je weet natuurlijk niet wat zijn ouders mee hebben gemaakt waardoor ze hem zo enorm beschermd opvoeden.
Dat valt mee hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het schijnt dat mensen die een slechte band met hun ouders hebben ook meer moeite met relaties hebben. Gek, maar ik geloof het best. Ik heb ook niet echt fantastische band met mijn ouders. (Niet slecht hoor, maar het is nou niet zo dat is alles vertel en bespreek met ze).
ja, mee eens.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, maar dat interesseert mij eigenlijk ook niet. Hij ondervindt er hinder van en dat is nooit goed.
Oh ja! Ik had 'm al geupload in een kleinere versiequote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:37 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, mee eens.
hoe staat het met de pics trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn bijdrage voor het onderwerp rondingen in het vorige topic.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Bij mij was het: Ik heb een vriendje. Reactie: Heb je die omgekocht?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn ouders dachten dat ik vanalles kon en dat ik vreselijk populair was. Dat soort dingen.
Maar ze waren altijd heel druk bezig met mijn zusje, die veel meer aandacht nodig had. Zodoende hadden ze niet echt een beeld van me. Daarnaast vertelde ik ze ook niks, dus feitelijk wisten ze niks.
Een legendarisch gesprek ging zo:
"Pa, ma. Ik heb nu al een tijdje een vaste vriendin"
'Oh, wat leuk. Hoe heet ze? Hoelang hebben jullie al wat?'
"Ze heet X. We hebben nu ongeveer 2 jaar iets, denk ik."
!
!
Whehequote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn ouders dachten dat ik vanalles kon en dat ik vreselijk populair was. Dat soort dingen.
Maar ze waren altijd heel druk bezig met mijn zusje, die veel meer aandacht nodig had. Zodoende hadden ze niet echt een beeld van me. Daarnaast vertelde ik ze ook niks, dus feitelijk wisten ze niks.
Een legendarisch gesprek ging zo:
"Pa, ma. Ik heb nu al een tijdje een vaste vriendin"
'Oh, wat leuk. Hoe heet ze? Hoelang hebben jullie al wat?'
"Ze heet X. We hebben nu ongeveer 2 jaar iets, denk ik."
!
!
Waaaatquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Bij mij was het: Ik heb een vriendje. Reactie: Heb je die omgekocht?
Nee dan kun je beter ongelukkig zijn en klagen, zo is het levennquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Soms probeer ik dat niet meer, maar er zijn keren geweest dat het zo gedaan is. Ze nemen me alle kleine dingen al voortdurend uit handen, zelfs als ik het eigenlijk zelf had willen doen en daardoor voel ik me ook steeds machtelozer en maak ik inderdaad minder pogingen. Ik weet altijd al hoe het afloopt
Ja. Of wat dacht je van een hysterische huilerige reactie, toen ik een tweede bord opschepte: Ik heb gefaald als moeder. Mijn dochter is te dik.quote:
Hahaha. Mooi. Ouders.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Bij mij was het: Ik heb een vriendje. Reactie: Heb je die omgekocht?
Ik heb niet het gevoel dat ik controle heb over mijn leven.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee dan kun je beter ongelukkig zijn en klagen, zo is het levenn
Teeering he... Ik vind mijn ma al vervelend als ze gaat vragen waar ik m'n vriend ontmoet hebquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja. Of wat dacht je van een hysterische huilerige reactie, toen ik een tweede bord opschepte: Ik heb gefaald als moeder. Mijn dochter is te dik.
Maar dat maakt toch niet uit? Sommige dingen zijn zoals ze zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat ik controle heb over mijn leven.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja! Ik had 'm al geupload in een kleinere versie.
oeh nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn bijdrage voor het onderwerp rondingen in het vorige topic.
![]()
beetje jammer dat je zo weinig hak ziet, dat had het afgemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders moet je eens proberen het naar hun zin te maken. Houd hun gewoon van bijna alles op de hoogte. Dan krijgen ze goed hoogte waar je mee bezig bent. Op deze manier zullen ze eerder het vertrouwen hebben om je los te laten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik had dan direct weggelopen van tafel. Dat zeg je toch niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja. Of wat dacht je van een hysterische huilerige reactie, toen ik een tweede bord opschepte: Ik heb gefaald als moeder. Mijn dochter is te dik.
Zij wel. En al die jaren heeft ze geroepen dat mijn vader geen heilige was. Nu zie i dat in en nou heb ik met geen van beiden meer contactquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had dan direct weggelopen van tafel. Dat zeg je toch niet?
Als grapje of wat?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn moeder noemt me ook de hele tijd dik
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:40 schreef dawg het volgende:
[..]
oeh nice.![]()
beetje jammer dat je zo weinig hak ziet, dat had het afgemaakt.Dat zijn m'n bleedersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nu echt weg.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
post eens een pic dan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:42 schreef Joysa het volgende:
Mijn moeder heeft vaak genoeg geroepen dat ik moest afvallen. Trok me er niets van aan. Bepaal ik zelf wel.
En dat is met alles eigenlijkze zoekt het maar uit
Hoe oud is je zusje?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn zusje is ruim 165, weegt 48kg. En ze moet dagelijks rapporteren wat ze eet, en ze mag niet snoepen. Want stel je voor..
Geen wonder dat ik een complex heb
Ze is zelf aan het afvallen en ik ben de laatste tijd wat aangekomen door een nieuwe anticonceptiepil, gewoon 4 kilo extra ofzo, en nu noemt e me dik en ben ik lui omdat ik niet ga sporten omdat zij het zegtquote:
Ok, tsja. Toen ik je zag was je echt niet dik, maargoedquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze is zelf aan het afvallen en ik ben de laatste tijd wat aangekomen door een nieuwe anticonceptiepil, gewoon 4 kilo extra ofzo, en nu noemt e me dik en ben ik lui omdat ik niet ga sporten omdat zij het zegt
Jij dik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze is zelf aan het afvallen en ik ben de laatste tijd wat aangekomen door een nieuwe anticonceptiepil, gewoon 4 kilo extra ofzo, en nu noemt e me dik en ben ik lui omdat ik niet ga sporten omdat zij het zegt
Ik heb nog nooit toffe schoonouders getroffen. Altijd van die tokkies en tarrels.quote:
Is ze single?quote:
Maar ik heb niets te melden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders moet je eens proberen het naar hun zin te maken. Houd hun gewoon van bijna alles op de hoogte. Dan krijgen ze goed hoogte waar je mee bezig bent. Op deze manier zullen ze eerder het vertrouwen hebben om je los te laten.
Uit onderzoek blijkt dat je depressiviteit en andere gedrags- en angststoornissen kan ontwikkelen bij een gebrek aan controle.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar dat maakt toch niet uit? Sommige dingen zijn zoals ze zijn
De duurheid was ook mijn hoofdargumentquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ok, tsja.
Zegt mijn moeder ook altijd, dat ik lui ben en dik wordt, terwijl ik gewoon sport
Maar ze wil geen fitness abo voor me betalen
Dan zeg je toch:"Zolang mfn mij wil raken is er niets aan de hand."quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ok, tsja.
Zegt mijn moeder ook altijd, dat ik lui ben en dik wordt, terwijl ik gewoon sport
Tarrels? Staat daar nu tarrels?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij dik.
[..]
Ik heb nog nooit toffe schoonouders getroffen. Altijd van die tokkies en tarrels.
Maar goed voor jou.
[..]
Is ze single?
Mijn moeder zegt iedere keer dat ik er zo goed uitzie en dat ik af ben gevallen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ok, tsja.
Nee, fuckbuddy nr 11 was raakquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij dik.
[..]
Ik heb nog nooit toffe schoonouders getroffen. Altijd van die tokkies en tarrels.
Maar goed voor jou.
[..]
Is ze single?
Ja WTtje.quote:
Ok, dan moet ik nog even doorzoeken dus.quote:
Maar je hebt niet automatisch gebrek aan controle!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar ik heb niets te melden.
[..]
Uit onderzoek blijkt dat je depressiviteit en andere gedrags- en angststoornissen kan ontwikkelen bij een gebrek aan controle.
Je hebt anders al tig topics hier volgeluld. Doe dat eens tegen je ouders.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:45 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Uit onderzoek blijkt dat je depressiviteit en andere gedrags- en angststoornissen kan ontwikkelen bij een gebrek aan controle.
Zijn ze heet en single?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar vriendinnen die dunner zijn eigenlijk.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt anders al tig topics hier volgeluld. Doe dat eens tegen je ouders.
Alleen als je het ervaart als een gebrek aan controle natuurlijk. De mate van controle die nodig is, is erg verschillend per persoon.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:45 schreef benzin het volgende:
[..]
+1. ga de confrontatie eens aan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt anders al tig topics hier volgeluld. Doe dat eens tegen je ouders.
Het digitale bier gaat er snel doorheen vandaag, net als de popcornquote:
Loka is meerderjarig. Dan ga ik er van uit dat haar vriendinnen dat ook zijn. Anders zou ze het tegen me zeggen.quote:
Kan ik ze daten?quote:
Ik las pornquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het digitale bier gaat er snel doorheen vandaag, net als de popcorn
Ik kijk hier wel met vol plezier naar, de teringquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het digitale bier gaat er snel doorheen vandaag, net als de popcorn
Ze vinden je vast te oud.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka is meerderjarig. Dan ga ik er van uit dat haar vriendinnen dat ook zijn. Anders zou ze het tegen me zeggen.
[..]
Kan ik ze daten?
Just checking. Haar vriend is ook minderjarig, zou zo maar kunnenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka is meerderjarig. Dan ga ik er van uit dat haar vriendinnen dat ook zijn. Anders zou ze het tegen me zeggen.
[..]
Kan ik ze daten?
Maar dan verliest hij blijkbaar de controle die hij momenteel toch al niet heeft.quote:
iets met fietsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Just checking. Haar vriend is ook minderjarig, zou zo maar kunnen
Lukt het al een beetje met een kamer? Mij nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:45 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Daar is dan wel weer een groot gebrek aan. Hopelijk komt daar vannacht en komende dagen verandering in.quote:
Och oplossing is simpel. Hij speelt een rol, misschien moet ie die rol maar wordenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dan verliest hij blijkbaar de controle die hij momenteel toch al niet heeft.
Boh.quote:
True. Maar sowieso wil ik niemand die nog op de middelbare zit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Just checking. Haar vriend is ook minderjarig, zou zo maar kunnen
Bij jou of in dit topicquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar is dan wel weer een groot gebrek aan. Hopelijk komt daar vannacht en komende dagen verandering in.
Bij mij, maar bij jullie ook hoor als jullie willenquote:
Ik ervaar een gebrek aan controle ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen als je het ervaart als een gebrek aan controle natuurlijk. De mate van controle die nodig is, is erg verschillend per persoon.
Ik ben te oud.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik maakte gewoon graag een uitzondering voor Newb
Voor de rest heb ik meerderjarige vrienden hoor.
Dan moet hij ook ophouden met miepen natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Och oplossing is simpel. Hij speelt een rol, misschien moet ie die rol maar worden
Heb je het daar wel eens over met je ouders of niet?quote:
Maar ik niet tochquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In de ogen van deze 18-jarigen waarschijnlijk wel, ik ken ze
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
bij hem thuis en dan post ie verslag
Nu ga ik zitten krassen in een hoekje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In de ogen van deze 18-jarigen waarschijnlijk wel, ik ken ze
GVD kutkloon. Ga ze hosselen voor mij!quote:
Ik post niet in KPDquote:
Daarom vind ik ook zo mooi dat ie hierover zegt, sommige dingen zijn nou eenmaal zoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet hij ook ophouden met miepen natuurlijk.
Ok, ga je mee naar Groningen danquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
GVD kutkloon. Ga ze hosselen voor mij!
Het is zoals het is, en het blijft zoals het blijft.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Daarom vind ik ook zo mooi dat ie hierover zegt, sommige dingen zijn nou eenmaal zo
en wel zeurt over dat ie geen meisje kan vinden. Dat is nou eenmaal zo
Keiharde Porno voor Danny.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik weet niet wat kpd is en anders heb ik geen toegang
tenzij je de controle neemt en als je die niet hebt is het beetje pechquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is zoals het is, en het blijft zoals het blijft.
Well, life starts right outside your comfort zone. Or so I have been told.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
tenzij je de controle neemt en als je die niet hebt is het beetje pech
Als dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:56 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Pff. Moet ik ze dan doorsturen naar jouw huis ofzo?
het is anders heel gezellig hier binnen hoor, lekker knusquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Well, life starts right outside your comfort zone. Or so I have been told.
Ah, dat is wat eenvoudiger eigenlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen.
Dan doe ik ze wel even tussen het huiswerk door.
Ik bedoelde dat jij ze moest hosselen uit mijn naam.
Het was anders ook heel gezellig en knus met twee dames ´s nachts op een dakterras.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
het is anders heel gezellig hier binnen hoor, lekker knus
Nee, das niks voor mij denk ik. Dan blijf ik wel in mijn eigen comfort zonequote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was anders ook heel gezellig en knus met twee dames ´s nachts op een dakterras.
Misschien moet je dingen doen waarbij je de controle moet loslaten.quote:
Neequote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je het daar wel eens over met je ouders of niet?
Zoek op FemDom.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien moet je dingen doen waarbij je de controle moet loslaten.
Zoals?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien moet je dingen doen waarbij je de controle moet loslaten.
Doe dat eens. Lijkt me bijzonder belangrijk dat ze weten wat voor hoopje ellende hun zoon is.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee, das niks voor mij denk ik. Dan blijf ik wel in mijn eigen comfort zone
Neeee joh dan stelt ie ze teleurquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe dat eens. Lijkt me bijzonder belangrijk dat ze weten wat voor hoopje ellende hun zoon is.
kan me voorstellen dat dat wel een beteje heel veel loslaten isquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Bungeejumpen!
Detroit gaat wel met je mee
Fuck thatquote:
Was maar een suggestiequote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat dat wel een beteje heel veel loslaten is![]()
denk eerder iets van een ander iets laten organiseren oid.. en t gewoon op je a laten komen (ipv de grond heeeel dicht op je af zien te komen)
Iets doen waarvan de uitkomst nog niet zeker is. Liften is daar een leuk voorbeeld van.quote:
ja zoiets is misschien beter hahaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Was maar een suggestie
Ik vind in een auto meerijden dood eng
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja! Ik had 'm al geupload in een kleinere versie.
Ben jij dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn bijdrage voor het onderwerp rondingen in het vorige topic.
![]()
ja bijv. maar mijn vriend rijdt ook dicht op de voorganger bij inhalen, ik ben veel voorzichtiger, meer 2 sec. afstand houden (zoals t hoortquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja zoiets is misschien beter haha
vind t idd ook doodeng om als bijrijder te zitten tijdens t invoegen op snelweg...
niet als wij de snelweg op gaan, maar als ik al op snelweg ben en iemand anders voegt inz eg maar... dan komen ze zooooo dichtbij en je kan niets doen!
Toch hield je je goed hoor naar Tiel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja zoiets is misschien beter haha
vind t idd ook doodeng om als bijrijder te zitten tijdens t invoegen op snelweg...
niet als wij de snelweg op gaan, maar als ik al op snelweg ben en iemand anders voegt inz eg maar... dan komen ze zooooo dichtbij en je kan niets doen!
Dat is ParentDom. Een categorie op zichzelfquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Benzin is nu toch al zo slaaf van zijn ouders, hij is er blijkbaar goed in.
Ik vind zelf rijden doodengquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Was maar een suggestie
Ik vind in een auto meerijden dood eng
Hé Drommiewommie.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is ParentDom. Een categorie op zichzelf
maar toen was ik vet druk bezig met kaartlezenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch hield je je goed hoor naar Tiel.
Zijn moeder is ook een vrouw hoor. Denk ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is ParentDom. Een categorie op zichzelf
Zou je hem dommen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Benzin is nu toch al zo lang slaaf van zijn ouders, hij is er blijkbaar goed in.
Ik niet meer, eigenlijk. Het begint tof te worden nu ik wat minder gestresst hoef te doen omdat het wat makkelijker gaat na bijna 20 lessen.quote:
Ja ik vind het altijd even spannend maar daar ben ik snel overheenquote:
Nee, je moet DOEN.quote:
ooooh dat heb ik met file parkeren, als ik alleen ben gaat t goed (al zal ik best 1x extra moeten steken dan een ander) maar als er iemand naast me zit, ben ik 80x aan t draaien en sta ik uiteindelijk nog dwars op de stoepquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het alleen eng als er iemand bij zit.
Dat ik mezelf doodrij, is geen probleem. Ik wil echter niet anderen vermoorden.
Mooiquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik niet meer, eigenlijk. Het begint tof te worden nu ik wat minder gestresst hoef te doen omdat het wat makkelijker gaat na bijna 20 lessen.
Whuuuud?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
En die stomme dingen die moeten voor je examen maar die zo zinloos zijn, nacontrole van een rotonde bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:10 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mooi
Ik vond het nu eigenlijk al goed gaan. Alleen achter je kijken is irritant in de auto, vind ik.
Fileparkeren kan ik sowieso niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ooooh dat heb ik met file parkeren, als ik alleen ben gaat t goed (al zal ik best 1x extra moeten steken dan een ander) maar als er iemand naast me zit, ben ik 80x aan t draaien en sta ik uiteindelijk nog dwars op de stoep
Huh, wat is dat dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En die stomme dingen die moeten voor je examen maar die zo zinloos zijn, nacontrole van een rotonde bijvoorbeeld
file parkeren heb ik sowieso een hekel aan, maar zeker metquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ooooh dat heb ik met file parkeren, als ik alleen ben gaat t goed (al zal ik best 1x extra moeten steken dan een ander) maar als er iemand naast me zit, ben ik 80x aan t draaien en sta ik uiteindelijk nog dwars op de stoep
Als ik nog ooit ga rallyrijden, wil jij dan mijn navigator zijn?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar toen was ik vet druk bezig met kaartlezen
Ik vind het minder erg dat ik mezelf doodrij dan een ander. Is dat raar?quote:
Ik vind het alleen eng als ik 's nachts rijd en dan met allemaal vrienden in de auto. Sowieso ben ik een beetje nachtblindquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Smooth.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik nog ooit ga rallyrijden, wil jij dan mijn navigator zijn?
oh jaaa... en mensen die meekijken over hun schouder als je van baan gaat wisselen... ook zoiets irritants!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
file parkeren heb ik sowieso een hekel aan, maar zeker metnaast me want die zit altijd afkeurend te knikken en mompelen
Whehe, bij mijn ouders is het andersom, mijn moeder zit altijd te zeiken dat mijn vader als een pussy rijdtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
file parkeren heb ik sowieso een hekel aan, maar zeker metnaast me want die zit altijd afkeurend te knikken en mompelen
Dat je moet checken of er mensen achter je gaan rijden als je de rotonde afrijdt ofzo, ik snap het nut niet maar die man wilde het.quote:
uiteraardquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik nog ooit ga rallyrijden, wil jij dan mijn navigator zijn?
Die glimmende oppervlakken in de auto zijn daarvoor dus bedoeld hè.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:10 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mooi
Ik vond het nu eigenlijk al goed gaan. Alleen achter je kijken is irritant in de auto, vind ik.
No way!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die glimmende oppervlakken in de auto zijn daarvoor dus bedoeld hè.
Ik heb tenminste nog wat boodschappen gehaaldquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fileparkeren kan ik sowieso niet.Heb echt een landingsbaan nodig.
Het is al weer 9 uur geweest. Wat is deze? Ik zit al de hele dag hier.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
uiteraardlijkt me trouwens serieus best tof!
Die kutweggetjes zonder verlichting. Geen idee waar je rijdt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vind het alleen eng als ik 's nachts rijd en dan met allemaal vrienden in de auto. Sowieso ben ik een beetje nachtblind
Ik hoop nog steeds datquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog wat boodschappen gehaald
Haal ik een nieuwe fles cola voor m'n stroh rum...is m'n stroh run bijna op
IN de auto heb ik geen glimmerd hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die glimmende oppervlakken in de auto zijn daarvoor dus bedoeld hè.
Een meerijder i.p.v. bijrijder.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
IN de auto heb ik geen glimmerd hoor
(kan ergens wel begrijpen dat mensen t idee hebben dak niet goed kijk, heb geen binnenspiegel en geen ramen achter -- rij busje)
Maar zie toch echt alles wat nodig is hoor
Maar wordt er toch beetje bnerveus en shaggereinig van als iemand steeds zit mee te kijken, vertrouw me maar gewoon
mn moeder is ook irritant, die gaat op een dekbeeldige rem zitten trappen en houdt zich vast aan t dashboard bij bochtjes enzo....quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook maar ben gewoon getraumatiseerd ofzo
Ik zou me kapotlachen als ik reedquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mn moeder is ook irritant, die gaat op een dekbeeldige rem zitten trappen en houdt zich vast aan t dashboard bij bochtjes enzo....
Nee, dat niet. Maar je had het zo geformuleerd dat het leek alsof je het niet zo erg zou vinden om jezelf tegen een boom te parkeren met 160 km/u. Dat is hoop ik toch niet zo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het minder erg dat ik mezelf doodrij dan een ander. Is dat raar?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mn moeder is ook irritant, die gaat op een dekbeeldige rem zitten trappen en houdt zich vast aan t dashboard bij bochtjes enzo....
Mwah, ik hou (nog) niet van mezelf. Maar de dood mag nog wel een tijdje op me wachten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar je had het zo geformuleerd dat het leek alsof je het niet zo erg zou vinden om jezelf tegen een boom te parkeren met 160 km/u. Dat is hoop ik toch niet zo.
snap t wel hoor, ben ook geen held! Toch knap dat je wel weer de auto instapt!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Wij zijn in december 2010 in een bocht op de snelweg geslipt, met die strenge vorst. Ik was gaan hyperventileren van schrik. Zusje envonden het geniaal, ik had er meer moeite mee
Nouja ik wilde met de trein terug toen (waren bezig met verhuizing) Maar ik had het omgekeerde als kaneelstokje. Mijn vriend moest hoe dan ook terug met de auto, dus ik bedacht me, als hij moet verongelukken, dan maar samen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
snap t wel hoor, ben ook geen held! Toch knap dat je wel weer de auto instapt!
Dat herken ik maar al te goedquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Oxazepam is wel slecht voor je reactievermogen hequote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nouja ik wilde met de trein terug toen (waren bezig met verhuizing) Maar ik had het omgekeerde als kaneelstokje. Mijn vriend moest hoe dan ook terug met de auto, dus ik bedacht me, als hij moet verongelukken, dan maar samen.
Ik vind het nog steeds eng als ik niet zelf rijd, als je eenmaal weet hoe snel een seconde gaat.. (is niet het eerste ongelukje in de auto geweest) Op grote afstanden neem ik ook oxazepam, als we naar italie gaan.
Bartholomeus heeft ook heel veel rijervaring ook met vrachtwagens enz en hij was de eerste bij wie ik me echt veilig voelde (bij mijn vriend ook maar die houdt te weinig afstand om op mn gemak te zijn) en zelfs bij bart rem ik meequote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat herken ik maar al te goed![]()
Bijna 10 jaar m'n rijbewijs, 100.000km per jaar en ze blijft het doen...
Als ik zelf rijd heb ik geen lastquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oxazepam is wel slecht voor je reactievermogen he
Ja, ik heb dus dezelfde al Barth, vrachtwagen en touringcar kilometers... Als je bij iemand veilig in de auto kan zitten is het wel een beroeps chauffeur..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Bartholomeus heeft ook heel veel rijervaring ook met vrachtwagens enz en hij was de eerste bij wie ik me echt veilig voelde (bij mijn vriend ook maar die houdt te weinig afstand om op mn gemak te zijn) en zelfs bij bart rem ik mee
als bijrijder neem ik aan..... met oxa kun je niet eens autorijden (tenm bij mij waren mn spieren zo slap dak alleen maar kon slapen/bank hangen)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oxazepam is wel slecht voor je reactievermogen he
ow zo hehe, woepsiequote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als ik zelf rijd heb ik geen lastMijn angst is als ik zelf niet rijd, stond er toch ook of niet
ja dat weet ik. Voelt ok wel veilig hoor. Maar ik kan gewoon slecht de controle uit handen gevenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus dezelfde al Barth, vrachtwagen en touringcar kilometers... Als je bij iemand veilig in de auto kan zitten is het wel een beroeps chauffeur..
Heerlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als bijrijder neem ik aan..... met oxa kun je niet eens autorijden (tenm bij mij waren mn spieren zo slap dak alleen maar kon slapen/bank hangen)
Ik snap het, en herken het ook hoor.. Daarom ben ik nooit blij met OVquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja dat weet ik. Voelt ok wel veilig hoor. Maar ik kan gewoon slecht de controle uit handen geven
Ik rijd het liefste paard van stal, maar ben ook met haar altijd op mijn hoede.
Diertje loopt al 15 jaar lessen, nog nooit een stap verkeerd gedaan, maar toch
moet je ff terugscrollen.. was tegen auto angst van casquote:
Heeft ie zijn supertopic dan eindelijk eens gepost?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
geniaal!!
Die moest in t topic van firefly
wraps!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dames, wat zouden jullie willen eten als jullie bij een goede vriend kwamen eten?
een 5 sterren 4 gangen menuquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dames, wat zouden jullie willen eten als jullie bij een goede vriend kwamen eten?
gewoon 3 flessen wijn ppquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Binnenkort kunnen C_A en Snarf mijn rijstijl van dichtbij beleven.. Geen Oxa voor nodig!
Asperges met pasta en zalmfiletquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |