quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7 (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
Oeh, dan weet ik niksquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Skihut, eigenlijk.
Vrolijke muziek.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:18 schreef dawg het volgende:
misschien is het een idee om die benzin-berekening uit de op te halen? lijkt me niet echt helpen voor zijn zelfbeeld.
misschien is het een idee om die benzin-berekening uit de op te halen? lijkt me niet echt helpen voor zijn zelfbeeld.
Eens.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:18 schreef dawg het volgende:
quote:
Dankjewel jongensquote:
Heavy Metal.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:20 schreef DigitalGirl het volgende:
Wie oh wie weet een leuke film om te kijken?
russian bride goes wildquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:20 schreef DigitalGirl het volgende:
the notebookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:20 schreef DigitalGirl het volgende:
Niet echt. Alle rekeningen komen bij mijn ouders terecht, en als ze dat niet konden dan zijn ze alsnog mederekeninghouder van mijn bankrekening.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heu, wat dan? Jij hebt toch gewoon je eigenlijk zorgverzekering?
Intouchables!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:20 schreef DigitalGirl het volgende:
The Nightmare before Christmas. Ik ben vers fan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:20 schreef DigitalGirl het volgende:
waarom zijn ze dat uberhaubt nog?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet echt. Alle rekeningen komen bij mijn ouders terecht, en als ze dat niet konden dan zijn ze alsnog mederekeninghouder van mijn bankrekening.
Beginnen met kleine stapjes en zelf een rekening openen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet echt. Alle rekeningen komen bij mijn ouders terecht, en als ze dat niet konden dan zijn ze alsnog mederekeninghouder van mijn bankrekening.
Boh. Je moet weer werken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan niet luisteren morgen bedenk ik net
Deze iddquote:
Zeg tegen ze dat je meer privacy en zelfstandigheid wilt en het dus vanaf nu zelf gaat doen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:21 schreef benzin het volgende:
[..]
inderdaadquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zeg tegen ze dat je meer privacy en zelfstandigheid wilt en het dus vanaf nu zelf gaat doen?
Ben nog steeds in afwachting van die les ABC nederlands.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
russian bride goes wild
en ohja... ben weg
Maakt niet uit...quote:
Dat is een goede vraag; het is gewoon zo. Zo werkt de wereld die ik zie; sommige dingen zijn zoals ze zijn.quote:
Vertrouwen je ouders je niet? Je ouders zijn zeker mensen die nooit risico nemen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan hoef je je ook niet druk te maken om het feit dat je geen vriendin hebt. Dingen zijn zoals ze zijn, verandering is niet nodig, cest la viequote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag; het is gewoon zo. Zo werkt de wereld die ik zie; sommige dingen zijn zoals ze zijn.
Trieste visie hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag; het is gewoon zo. Zo werkt de wereld die ik zie; sommige dingen zijn zoals ze zijn.
het is jouw leven, niet dat van je ouders. pak de controle dan ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Is die echt zo leuk, wat is het eigenlijk qua genre... lijkt me zo'n ouw lullen film.quote:
ja in mijn wereld zijn de dingen ook zoals ze zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Absoluut niet, officiele genre is tragi-komedie, maar de film is hilarisch, met een serieus randjequote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Is die echt zo leuk, wat is het eigenlijk qua genre... lijkt me zo'n ouw lullen film.
Dat klopt. Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:23 schreef Watertornado het volgende:
Je ouders zijn zeker mensen die nooit risico nemen.
the ides of marchquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:23 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben nog steeds in afwachting van die les ABC nederlands.
[..]
Maakt niet uit...
one perfect day. aanrader.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:20 schreef DigitalGirl het volgende:
Dat dacht ik ook maar het is echt een hele goede filmquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Is die echt zo leuk, wat is het eigenlijk qua genre... lijkt me zo'n ouw lullen film.
Maak dan een Guerilla plantage.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
Guerilla gardening lijkt me wel leuk als hobby. Maar hier is al zoveel groen.
Misschien voel ik me daardoor wel zo slecht en wanhopigquote:
Ik vind het moeilijk om op te komen tegen mijn ouders. De relatie met mijn ouders vind ik lastig.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:25 schreef rhubarbje het volgende:
het is echt niet gek hoor als je eens in je eentje die rekening gaat beheren op je 21
waarom zou je het niet veranderen?
Mijn vriend zat ook nors mee te kijken idd, moest verplicht, maar na 5 minuten zat ie al met een grijns en daarna kon ie zich niet meer inhoudenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar het is echt een hele goede film
The Jacket.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:20 schreef DigitalGirl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |