Die tweet van de PVV "Wanneer begint Stenders"quote:
ik weet het niet.....bestaat vriendschap eigenlijk wel??quote:
hoeveel Shandy heb je al op? nu wordt je wel heel erg filosofisch op de eerste vrijdag van de weekquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet het niet.....bestaat vriendschap eigenlijk wel??
nog geen slokje. ben gewoon in een filodeprisovische buiquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoeveel Shandy heb je al op? nu wordt je wel heel erg filosofisch op de eerste vrijdag van de week
Nee, het is een illusie.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Neen het is een illusie. Vriendschap is een droom, een pakketje schroot met een dun laagje chroom.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quote:
ja sorry. ik zal nooit meer een topic openenquote:
ik vind haar ook wel tof ja. al ken ik haar vnml uit WIDM en Phileine zegt Excuseer.quote:
quote:
dat moet je tegen je lievvie zeggen en niet tegen ons. misschien wil ze dan ook wel milf wordenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hadewych doet mij extreem aan haar denken
OK SORRY HOORquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat moet je tegen je lievvie zeggen en niet tegen ons. misschien wil ze dan ook wel milf worden
ik heb nelly furtado nog nooit op iets veelbelovends kunnen betrappen...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:31 schreef wolfrolf het volgende:
Nelly Furtado... klinkt vooralsnog niet erg veelbelovend deze track
ik geef je alleen maar tips. ik ben nl een echte Casanova en enorm goed in vrouwtjes hosselen enzo....quote:
Dat vorige album van haar met die enorme berg hits vind ik echt een top CD. Maar hee over smaak valt niet te twistenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb nelly furtado nog nooit op iets veelbelovends kunnen betrappen...
correctemundoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat vorige album van haar met die enorme berg hits vind ik echt een top CD. Maar hee over smaak valt niet te twisten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |