Die tweet van de PVV "Wanneer begint Stenders"quote:
ik weet het niet.....bestaat vriendschap eigenlijk wel??quote:
hoeveel Shandy heb je al op? nu wordt je wel heel erg filosofisch op de eerste vrijdag van de weekquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet het niet.....bestaat vriendschap eigenlijk wel??
nog geen slokje. ben gewoon in een filodeprisovische buiquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoeveel Shandy heb je al op? nu wordt je wel heel erg filosofisch op de eerste vrijdag van de week
Nee, het is een illusie.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Neen het is een illusie. Vriendschap is een droom, een pakketje schroot met een dun laagje chroom.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quote:
ja sorry. ik zal nooit meer een topic openenquote:
ik vind haar ook wel tof ja. al ken ik haar vnml uit WIDM en Phileine zegt Excuseer.quote:
quote:
dat moet je tegen je lievvie zeggen en niet tegen ons. misschien wil ze dan ook wel milf wordenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hadewych doet mij extreem aan haar denken
OK SORRY HOORquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat moet je tegen je lievvie zeggen en niet tegen ons. misschien wil ze dan ook wel milf worden
ik heb nelly furtado nog nooit op iets veelbelovends kunnen betrappen...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:31 schreef wolfrolf het volgende:
Nelly Furtado... klinkt vooralsnog niet erg veelbelovend deze track
ik geef je alleen maar tips. ik ben nl een echte Casanova en enorm goed in vrouwtjes hosselen enzo....quote:
Dat vorige album van haar met die enorme berg hits vind ik echt een top CD. Maar hee over smaak valt niet te twistenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb nelly furtado nog nooit op iets veelbelovends kunnen betrappen...
correctemundoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat vorige album van haar met die enorme berg hits vind ik echt een top CD. Maar hee over smaak valt niet te twisten
vet!twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 11-05-2012 om 20:35:59De Operation DJ Sandstorm straks om 2 platen over negen wordt meesterlijk. Iets met 10 Beastie Boys tracks en een blender. #3FM reageer retweet
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat moet je tegen je lievvie zeggen en niet tegen ons. misschien wil ze dan ook wel milf worden
* Timo20 wilt een download linkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:38 schreef 3rdRock het volgende:
vet!twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 11-05-2012 om 20:35:59De Operation DJ Sandstorm straks om 2 platen over negen wordt meesterlijk. Iets met 10 Beastie Boys tracks en een blender. #3FM reageer retweet
Operation DJ Sandstorm Beastie Boys Tributequote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:38 schreef 3rdRock het volgende:
ik wil ook wel eens wat. kinderen die vragen worden overgeslagen!quote:
Nee juist niet. Mensen die vragen kunnen geholpen wordenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wil ook wel eens wat. kinderen die vragen worden overgeslagen!
oh ja! bedankt voor je adviesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee juist niet. Mensen die vragen kunnen geholpen worden
Geen Fight for your right?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat doet er niet toe:als je n Beasties megamix maakt dan MOET Fight for your right erin natuurlijk...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh ja! bedankt voor je advies
nee, gelukkig niet. die heb ik de afgelopen dagen wel genoeg gehoord. hoor liever ff wat anders
Doe eens lekker lelijk tegen mij, jong!quote:
blijkbaar nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat doet er niet toe:als je n Beasties megamix maakt dan MOET Fight for your right erin natuurlijk...
hoi! je laatste uurtje heeft geslagenquote:
Dus is t geen echte Beasties megamixquote:
nope, een sandstormmixquote:
haha ja dat blijktquote:
Website van Corton? weet iemand welke dat is?quote:
Ik neem aan dat ze CortonVille.com bedoelen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Website van Corton? weet iemand welke dat is?
ik ben founding villager van http://cortonville.com/quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Website van Corton? weet iemand welke dat is?
...dat jij er bent!quote:
Oh, dan las ik het negatief. Sorry mop!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:02 schreef wolfrolf het volgende:
Ik doe een juich smiley, omdat het leuk is dat de rust verstoord is
goedzo! zeg het die broekies!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:27 schreef CindieY het volgende:
Zoveel bekende nummers, hoe kunnen die popjes van 18 beweren dat ze de Beastie Boys niet kennen?
twitter:NOS twitterde op vrijdag 11-05-2012 om 21:31:06Video: Houten piemel beledigend voor wijkagent nos.nl/l/372241 reageer retweet
Omdat ze alleen maar naar de Biebster en Bruno Mars luisteren natuurlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:27 schreef CindieY het volgende:
Zoveel bekende nummers, hoe kunnen die popjes van 18 beweren dat ze de Beastie Boys niet kennen?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Omdat ze alleen maar naar de Biebster en Bruno Mars luisteren natuurlijk
Nouja, ik doel op Dago die beweerde niks van ze te kennenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Omdat ze alleen maar naar de Biebster en Bruno Mars luisteren natuurlijk
mooi gedaan zo de laatste minuten http://files.beeldengeluid.nl/iframes/Livestream_RNW.htmlquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:45 schreef Sirolf het volgende:
Toch even overgeschakeld naar de Wereldomroep. Het laatste kwartier is aangebroken...
Dan moet ie zich toch in een hoekje flink gaan zitten schamen...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nouja, ik doel op Dago die beweerde niks van ze te kennenEn die luistert bij mijn weten geen Justin Bieber en Bruno Mars
nou, dat lukt zonder geluidseffecten ook prima. michel telo vond ik al ruk, maar dit is ook niet best.quote:
haha ja ik vond die telo nog een heel pak erger. Maar die heb ik dan ook al vaker gehoord.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, dat lukt zonder geluidseffecten ook prima. michel telo vond ik al ruk, maar dit is ook niet best.
ik spreek je over een maand weerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
haha ja ik vond die telo nog een heel pak erger. Maar die heb ik dan ook al vaker gehoord.
Ik kan ze allebei nog hebbenquote:
ja, maar jouw definitie van kapotdraaien is een plaat continu horen en dat 454453uur lang!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan ze allebei nog hebbenInclusief kroeg waar Telo minimaal een keertje of 3 per avond wordt gedraaid
Boes! ouwe klussertquote:
Check.quote:
zoals het een echte stoere man betaamdquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Check.
maar nu gewoon bankzitten en pils hijsen
Ja, jij snapt het!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zoals het een echte stoere man betaamd
Dat maakt de klus juist simpeler, hoef je ook nergens op te lettenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, jij snapt het!
en me voorbereiden op het feit dat ik morgen de tuin moet ontdoen van alles wat er groeit maar er niet hoort, en dat is bijna alles
Tegen die tijd komt waarschijnlijk t bloed aan alle kanten uit de oren.quote:
maar dat maakt de hoeveelheid te verrichten arbeid juist weer groterquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat maakt de klus juist simpeler, hoef je ook nergens op te letten
haha, wat dat betreft ben ik totaal geen man. ik zit met een blikje energydrink achter de pc mn eenzaamheid te verdrijvenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, jij snapt het!
en me voorbereiden op het feit dat ik morgen de tuin moet ontdoen van alles wat er groeit maar er niet hoort, en dat is bijna alles
Tampons in je oren doen!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Tegen die tijd komt waarschijnlijk t bloed aan alle kanten uit de oren.
En oh ja: PROOST!
huur een geit!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar dat maakt de hoeveelheid te verrichten arbeid juist weer groter
hahaha ja zal ze van m`n vriendin lenenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, wat dat betreft ben ik totaal geen man. ik zit met een blikje energydrink achter de pc mn eenzaamheid te verdrijven
en ik heb ook al geen tuin! maar gewoon alles eruit. kanjouhetschelen!
[..]
Tampons in je oren doen!
je moet ze dan ook preventief in je gehoorgang proppenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hahaha ja zal ze van m`n vriendin lenen![]()
Alleen ben ik bang dat die platen zoveel bloed veroorzaken dat m`n vriendin zich een hele nieuwe pallet tampons moet aanschaffen
Koop de extra large-gevallenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hahaha ja zal ze van m`n vriendin lenen![]()
Alleen ben ik bang dat die platen zoveel bloed veroorzaken dat m`n vriendin zich een hele nieuwe pallet tampons moet aanschaffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |