Maar nog steeds... 1 jaar wachten met daten en dan na 10 minuten erachter komen dat het niet klikt bij de echte date.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:43 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Bij ons staat de webcam aan inclusief geluid. Bovendien, als 't niks wordt, even goede vrienden hoor. Dit is wel het leukste contact dat ik tot nu toe gekend heb. De vorigen waren een beetje debielen geloof ik. De één deed nog een lager niveau dan de ander. Deze doet 't zelfde niveau als ik.
De mannen zijn contact gestoorde it nerds en de vrouwen zijn dik en hebben een pittig kapsel.quote:
Ach, dat geldt alleen voor de 25+ vrouwen op dating sitesquote:Op maandag 14 mei 2012 14:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
De mannen zijn contact gestoorde it nerds en de vrouwen zijn dik en hebben een pittig kapsel.
Ben al bezig hoorquote:Op maandag 14 mei 2012 14:39 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Nu is "zo" natuurlijk een rekbaar begrip bij vrouwen ;-)
Hij heeft de liefde van z'n leven ontmoet.. niets negatiefs aanquote:Op maandag 14 mei 2012 14:51 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Het werkt wel, maar bedankt
Lekker negatief artikel overigens.....
Maar voor de rest alleen maar negatieve ervaringen....fiets halen, bio-creep....en reclame voor Paiq :-)quote:Op maandag 14 mei 2012 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij heeft de liefde van z'n leven ontmoet.. niets negatiefs aan![]()
Verder leek ie me redelijk realistisch
twee huwelijken, twee faaldates. Lijkt mij goede score, niet?quote:Op maandag 14 mei 2012 14:59 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Maar voor de rest alleen maar negatieve ervaringen....fiets halen, bio-creep....en reclame voor Paiq :-)
Mijn glas is vandaag kennelijk half leegquote:Op maandag 14 mei 2012 15:03 schreef macondo het volgende:
[..]
twee huwelijken, twee faaldates. Lijkt mij goede score, niet?
Grappig stukje, maar verder weinig nieuws... Maar misschien is dit ook wel geschreven voor mensen die er geen ervaring mee hebben...quote:
Ben benieuwd welke Fokker het dan blijkt te zijn van die fiets :-)quote:Op maandag 14 mei 2012 15:22 schreef Silenus het volgende:
Eigenlijk moeten wij gewoon een boek gaan schrijven he.
"101 Doldwaze datingavonturen van Fokkers."
Hoe krijg je in godsnaam zo'n verkeerd beeld van een persoon tijdens het mailen dat je bij een date wilt wegrennen?quote:Op maandag 14 mei 2012 15:24 schreef Silenus het volgende:
Ik heb ooit één keer serieus getwijfeld om echt gewoon weg te rennen, maar uiteindelijk niet gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |