Aan de klik of de persoon zelf? Bij niet iedereen gaat dat van nature, hoor. Helemaal niet in een setting als een eerste date. Maar los daarvan vind ik het interessant en af en toe lachwekkend fout amerikaans.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar... zit er niet gewoon iets sowieso niet goed op het moment dat je 'hulp' (regeltjes, filmpjes, noem maar op) nodig hebt om je gesprek op gang te houden?
Ik heb ze vorige week bekeken en vooral geconstateerd dat ik het best goed doe, gezien wat er gezegd wordt over datenquote:Op zondag 13 mei 2012 19:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar ga je er dan juist niet veel te geforceerd in? Omdat je dan van alles in je achterhoofd hebt zitten bedoel ik dan. Lijkt me ten koste gaan van de spontaniteit juist.
het lijkt mij dat als je niet gewoon met elkaar in gesprek kunt het simpelweg niet klikt...quote:Op zondag 13 mei 2012 19:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Aan de klik of de persoon zelf? Bij niet iedereen gaat dat van nature, hoor. Helemaal niet in een setting als een eerste date. Maar los daarvan vind ik het interessant en af en toe lachwekkend fout amerikaans.
Kan ook, maar er zijn ook mensen bij wie de zenuwen of andere dingen roet in het eten gooien. En dan zou het jammer zijn als dat in de weg gaat staan. Een paar tips is niks mis mee dan, lijkt me. Geeft ook weer inzicht in jezelf.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
het lijkt mij dat als je niet gewoon met elkaar in gesprek kunt het simpelweg niet klikt...
Verveelde huisvrouwen in de overgang?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:59 schreef eefje801 het volgende:
Wie gaat er eigenlijk Boer zoekt vrouw kijken?Ha ha
Bah nee verschrikkelijkquote:Op zondag 13 mei 2012 19:59 schreef eefje801 het volgende:
Wie gaat er eigenlijk Boer zoekt vrouw kijken?Ha ha
Ha ha.. ja zoiets.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Verveelde huisvrouwen in de overgang?
Wel geflirt.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:10 schreef eefje801 het volgende:
Dat was al een aantal topics terugIk dacht ik gooi er weer eens wat in. Nog mensen een leuke date gehad dit weekend?
Dat lijkt me voor Paiq niet haalbaar. Maar misschien lopen mijn gesprekken niet goed.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dan ben je maar een slimmerd![]()
Ik bedoelde dat dat me was opgevallen op Paiq bijvoorbeeld. Dat de gesprekken waarbij het scheef ligt qua verhouding echt niet lekker lopen.
quote:Op maandag 14 mei 2012 00:39 schreef Dizorn het volgende:
Spontane date gehad vandaag! Vanochtend een sms of ik zin had om te komen dwalen. Dat zeer geslaagd gedaan. Aan één onderarm verbrandWel echt heerlijk gezeten in het zonnetje met natuurlijk een heel erg leuk meisje
Ja...quote:
Het ontbreekt in ieder geval niemand hier aan diepe inzichten.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:56 schreef eefje801 het volgende:
Gewoon eerder afkappen na eerste dates, is mijn conclusie nu, als het niet lekker loopt.
Dat ligt heel erg aan de persoon. Met mijn huidige vriendin vallen ook wel eens stiltes maar die ervaar ik toch altijd als ongemakkelijk ook al klikt het verder enorm. Ik kan gewoon niet goed tegen stiltes.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:14 schreef Simonepone het volgende:
Als je allebei geen grote prater bent dan is het juist heerlijk om tijdens je (eerste) een stilte te laten vallen, als het geen ongemakkelijke stilte is betekend dat dat er een klik is. Blijven praten kan ook leuk zijn mits het niet geforceerd hoeft.
Vind ik niet ligt eraan wat voor stilte dudequote:Op maandag 14 mei 2012 09:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat ligt heel erg aan de persoon. Met mijn huidige vriendin vallen ook wel eens stiltes maar die ervaar ik toch altijd als ongemakkelijk ook al klikt het verder enorm. Ik kan gewoon niet goed tegen stiltes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |