Dat ik eerst moet besluiten of ik hem leuk genoeg vind. Dacht dat ik niks voelde maar op de date voelde ik mij toch schuldig of hoe je het kan noemen. Andere kant zijn er nog steeds twijfels of ik hem wel echt leuk vind.. Maar goed dit is niet voor dit topic bedoelt, ken hem niet van een datingsitequote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:37 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Deze date heeft duidelijk gemaakt dat die andere die je in de kroeg hebt ontmoet toch wel interessant is?
Spill the beans.quote:Op zondag 13 mei 2012 09:16 schreef Dizorn het volgende:
Als wij 10 pagina's kunnen vol lullen over slechte metaforen als toetjes, of een ellenlange discussie kunnen voeren over het wel of niet delen van tandenborstels, kunnen wij heus ook wel jouw verhaal aanhoren hoor.
Daten op moederdag is dan ook eigenlijk not done tenzij de date meegaatquote:Op zondag 13 mei 2012 15:08 schreef eefje801 het volgende:
Heb date van vandaag toch verzet. Kwam hem ook beter uit want had een familiegebeuren. Erg leuk gebeld. Beter!Nu woensdagmiddag nieuwe afspraak.
Ha ha nee, inderdaad. Ik was gister al bij mijn moeder. Is bij ons geen "heilig moeten" thuis.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daten op moederdag is dan ook eigenlijk not done tenzij de date meegaat
ha ha! ja stom dat je dan altijd elkaar via via weer kent. En was je exschoonmoeder over haar directrice te spreken?quote:Op zondag 13 mei 2012 16:04 schreef Cinderella_Man het volgende:
Hmmm, dichter bij huis daten leidt soms tot bijzondere ervaringen..een potentiele date blijkt directrice te zijn van mijn ex-schoonmoeder....aaarghhh
Niet gegaan dus. Teveel twijfel ineens.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 15:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik heb nog een uitnodiging voor mijn date5. Maar twijfel....
Haar er nooit over gehoord...maar is ook erg grote organisatie...quote:Op zondag 13 mei 2012 17:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ha ha! ja stom dat je dan altijd elkaar via via weer kent. En was je exschoonmoeder over haar directrice te spreken?
Vader van tandenborstelman zat vroeger bij mijn moeder in de klas. Ook al zo toevallig.
Jammer..maar was dit nu de 5e date met dezelfde dame ?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Niet gegaan dus. Teveel twijfel ineens.
ja klopt. Wil niet zeggen dat date5 niet meer komt, maar eerlijk gezegd denk ik niet datdit haar gaat worden.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:33 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Haar er nooit over gehoord...maar is ook erg grote organisatie...
[..]
Jammer..maar was dit nu de 5e date met dezelfde dame ?
Dubbel jammer..na 5 dates zou je toch anders verwachten lijkt mijquote:Op zondag 13 mei 2012 17:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja klopt. Wil niet zeggen dat date5 niet meer komt, maar eerlijk gezegd denk ik niet datdit haar gaat worden.
Wat maakt dat je zo twijfelt?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja klopt. Wil niet zeggen dat date5 niet meer komt, maar eerlijk gezegd denk ik niet datdit haar gaat worden.
waar kwam die twijfel door ?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Niet gegaan dus. Teveel twijfel ineens.
Wat was dat ook alweer? De vrouw 80 procent van de tijd aan het woord laten?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:48 schreef eefje801 het volgende:
Wat mij trouwens opvalt is dat die 80-20% regel (of wat minder rigide dan dat) vaak toch wel klopt..
Dat contact met iemand die dat min of meer van nature doet veel relaxter is. Kan het niet zo goed uitleggen.
Dat jaquote:Op zondag 13 mei 2012 18:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer? De vrouw 80 procent van de tijd aan het woord laten?
Wat vind jij dan een goeie verhouding?quote:Op zondag 13 mei 2012 19:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat jaHij praat 20% van de tijd, zij 80% van de tijd... Lijkt me niks
Dat is helemaal afhankelijk van het gesprek. Daar moet geen regel voor zijn.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat vind jij dan een goeie verhouding?
Inderdaad, zo lang er maar geen pijnlijke stiltes vallenquote:Op zondag 13 mei 2012 19:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is helemaal afhankelijk van het gesprek. Daar moet geen regel voor zijn.
Ik heb dat hier vaker gelezen. Niet mijn ervaring toch...quote:Op zondag 13 mei 2012 19:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat jaHij praat 20% van de tijd, zij 80% van de tijd... Lijkt me niks
Dat 'pijnlijke stiltes' heb ik nooit begrepenquote:Op zondag 13 mei 2012 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, zo lang er maar geen pijnlijke stiltes vallen
Nee, maar jij praat veelquote:Op zondag 13 mei 2012 19:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb dat hier vaker gelezen. Niet mijn ervaring toch...
Geen idee, ik denk dat als je de ander niets te vertellen hebt.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat 'pijnlijke stiltes' heb ik nooit begrepenWanneer is een stilte precies 'pijnlijk'? Zit je elkaar dan in stilte tegen de schenen aan te schoppen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |