Was het niet goedkoper (en misschien nog galanter) geweest om gewoon op ja te drukken, zodat je door kon chatten en haar vervolgens laat weten dat je moe bent en niet verder wil chatten?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:32 schreef freshy98 het volgende:
Net een beetje lomp geweest geloof ik.
Op Paiq een speeddate. Mijn eerste keer en ging wat stroef.
Na de 5 minuten op Nee geklikt. Meer omdat ik mega moe ben.
Nou ben ik dan wel weer zo dat ik toch maar een bericht heb gestuurd met een sorry en de uitleg dat ik heel erg moe ben. En antwoord op d'r laatste vraag, waar ik woon. Die had ik nog gemist blijkbaar, zag ik in de chatlog.
Als dat dan niet galant is. Zo maar 1,30 Euro uitgeven om toch maar dat bericht te kunnen sturen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:39 schreef freshy98 het volgende:
Ja, maar mijn vinger klikte sneller dan mijn hersenen denken konden op dat moment.
Zei iemand gangbang?quote:
Obligatory "9 out of 10 people enjoy gang rape"quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dan mis ik toch nog een mannetje of 4 extra
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:14 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Obligatory "9 out of 10 people enjoy gang rape"
Ik heb liever wat meer vrouwenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dan mis ik toch nog een mannetje of 4 extra
Pien! Hoest nou?quote:
Goed!quote:
Niet vanwege jou hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Goed!Met jou?
Ik zie jou niet meer in KSC?
Ah, vandaar dat ik jou daar miste. En nu kom je hier posten?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet vanwege jou hoor
Maar ik kreeg het een beetje druk met voor nieuwsjunk spelen en werk. Ik vind slowchat heel gezellig maar ik had toch iets meer behoefte aan inhoud denk ik.
Puur functioneel natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik jou daar miste. En nu kom je hier posten?
Ah, helaas, geen ervaring meequote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Puur functioneel natuurlijk.Ik kwam negerinnendating.nl tegen en ik ben op zoek naar een professionele mening. Ik wil natuurlijk wel waar voor mijn geld.
Tja, dan zal ik mijn eigen research moeten doen.quote:
Want? Normaal antwoorden mensen niet als je ze mailt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tja, dan zal ik mijn eigen research moeten doen.
Ik kreeg gratis credits voor 2 berichtjes en ik kreeg op beide berichtjes antwoord. Dat is verdacht.
Nee joh! Ik krijg normaal tussen 1% en 10% antwoord terug.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Want? Normaal antwoorden mensen niet als je ze mailt?
Ah, dan is een 100% score inderdaad wat verdacht te noemenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee joh! Ik krijg normaal tussen 1% en 10% antwoord terug.Als je als vrouw gaat e-daten is dat natuurlijk anders.
![]()
Iedereen houd toch van negerinnen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, dan is een 100% score inderdaad wat verdacht te noemenMaar waarom negerinnen?
Oh... dan heb ik die memo gemist denk ikquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Iedereen houd toch van negerinnen?
liever een Aziatische of een Noord Europese ...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Iedereen houd toch van negerinnen?
Heb je iets tegen reizen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:20 schreef Dennisweb het volgende:
Euh, wat is er mis met gewoon een meid uit Nederland? Scheelt dat niet een hele hoop reiswerk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |