Dat je niet precies wat je wil betekend nog niet dat je geen leuke tijd kan hebben hequote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:19 schreef rival het volgende:
Als je zelf al niet eens weet wat je wilt, wat zal die ander het dan leuk hebben
Dat is het ook, die merkt dat ook heus wel en heeft er vervolgens ook niet zo'n zin meer in. Daarom kun je ook beter maar gewoon een duidelijk antwoord geven. Of gewoon gaan. Ligt aan de situatie.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:19 schreef rival het volgende:
Als je zelf al niet eens weet wat je wilt, wat zal die ander het dan leuk hebben
iemand die niet weet wat ze wilt is wisselvallig...ik hou daar niet van.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat je niet precies wat je wil betekend nog niet dat je geen leuke tijd kan hebben he
Dan hoeft het toch nog niet perse over te zijn? Je kunt toch ook gewoon even wat tijd nodig hebben?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook. Dan kijk je er blijkbaar meer tegenop dan dat je zin hebt.
Met allebei eens. Maar dan is volgens mij niet de oplossing om de date af te zeggen. Dan is het hoogstens dat je nog niet precies weet waar het heen zal gaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:29 schreef Spirit82 het volgende:
Dan hoeft het toch nog niet perse over te zijn? Je kunt toch ook gewoon even wat tijd nodig hebben?
Dit. Ik heb zelf nog nooit na een aantal dates in twijfel gezeten: dan weet ik precies wat ik wil: ja of nee. En als de ander zou twijfelen, dan zou dat bij mij eerlijk gezegd overkomen dat ze er toch niet helemaal voor wil gaan en dan kan je je ook afvragen of het zin heeft om nog door te gaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
iemand die niet weet wat ze wilt is wisselvallig...ik hou daar niet van.
Ik hou van iemand die nuchter nadenkt en weet wat ze wilt.
ff zwartwit
Naja, BoL gaf aan dat hij ineens twijfelde. Lijkt me niet zinnig om daar allemaal hypotheses bij te verzinnen. Wellicht heeft hij er een goede reden voor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met allebei eens. Maar dan is volgens mij niet de oplossing om de date af te zeggen. Dan is het hoogstens dat je nog niet precies weet waar het heen zal gaan.
Naar mijn mening kom je daar niet achter door dagen/weken (afhankelijk van datefrequentie) thuis te gaan nadenken. Want juist doordat je de ander nog niet goed kent maak je misschien een beeld van de ander die niet klopt en baseer je je uitkomst daarop.
disclaimer. Stel je zou elkaar dagelijks zien, dan snap ik dat je misschien wel zoiets hebt van even een weekje 'rust' om na te denken.
Beetje vaag gelul, hoop dat de strekking duidelijk is
Ik was alweer in het algemeen aan het lullenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:47 schreef Spirit82 het volgende:
Naja, BoL gaf aan dat hij ineens twijfelde. Lijkt me niet zinnig om daar allemaal hypotheses bij te verzinnen. Wellicht heeft hij er een goede reden voor.
Owquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik was alweer in het algemeen aan het lullen
Yes. Ik denk dat we wel rond zijn over de datum van de date. Dus dat gaat gewoon leuk worden. Als je op spirit moet wachten...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha, spill jij anders even wat beansHeb je al een date?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Yes. Ik denk dat we wel rond zijn over de datum van de date. Dus dat gaat gewoon leuk worden. Als je op spirit moet wachten...
Het zijn wat dingen bij elkaar. Tis praktisch onmogelijk om vaker bij elkaar te zijn dan eens in de twee weken. En ik merk dat ik daar moeite mee heb (zal gaan krijgen). Verder is het echt fantastisch steeds op de dates, maar na anderhalve week merk ik dat eea weer ver afgezwakt is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Naja, BoL gaf aan dat hij ineens twijfelde. Lijkt me niet zinnig om daar allemaal hypotheses bij te verzinnen. Wellicht heeft hij er een goede reden voor.
Dan gok ik dat je met die ander wel klaar bent, aangezien je er niet echt een toekomst in zietquote:
En als het leuk wordt.... dan zijn de mogelijkheden volgens mij best wel goed.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En als het leuk wordt.... dan zijn de mogelijkheden volgens mij best wel goed.
Je gaat voor een trio?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:21 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb donderdag ook weer een dateeen dubbeldate zelfs
Neuh...quote:
Ik zat al gelijk weer aan een soort van "live battledate" te denken met als uitslag "ik kan niet kiezen", dus allebei dan maar...quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:21 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb donderdag ook weer een dateeen dubbeldate zelfs
Uit frustratie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |