Ga wat verder naar beneden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Cerror lijkt op een langharige gordon freeman.
quote:
Hallo baas en bazinquote:
Hallo wie is uquote:
Och hemeltje.quote:
VUILE SLETquote:
zou je wel willen. Ben maagd idioot. niet zo goedkoop als jou hoerekindquote:
Oké, stoer hoor, discussie in gaan met een kind van 23.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:50 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
zou je wel willen. Ben maagd idioot. niet zo goedkoop als jou hoerekind
Nah, ik ga terug naar mijn keuken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:51 schreef ChocolateJesus. het volgende:
KOM HIER DAN SLOERIE KOM STOER DOEN
Onterechte haat.quote:
GA WEG DAN KKSSSRJTquote:
Vertel mij waarom onterecht.quote:
Wij zijn ook mensen.quote:
Wat heeft het zijn van homo sapien daarmee te maken?quote:
Incorrect argument.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Een maandje geleden was je er zelf ook nog een, ga alsjeblieft niet elitair doen
Dus langer dan een maand. Invalide argument.quote:
Oudje.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:57 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dus langer dan een maand. Invalide argument.
Nou langer dan een maand.quote:
jij gaat al jaren zonder sex, dus jij weet hoe het voeltquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou langer dan een maand.
Gefeliciteerd.
Doch heldennummer.quote:
Huppelquote:
/carequote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij gaat al jaren zonder sex, dus jij weet hoe het voelt
Vervelende wezens ja.quote:
Is de paus pedofiel?quote:
Ja.quote:
Geen idee, maar het was de paus niet.quote:
Hoi lieverdquote:
je bent ongesteldquote:
Sterktequote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi lieverd![]()
Niks heb gewoon even een bloedhekel aan veel mensen, gewoon omdat het kan!
Mjah al 4 maanden maar dat terzijde. Er zit bloed aan de bovenkant van mijn deken dus kans is klein dat dat menstruatiebloed isquote:
Heeft de pous een ongelukje gehad?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah al 4 maanden maar dat terzijde. Er zit bloed aan de bovenkant van mijn deken dus kans is klein dat dat menstruatiebloed is
Komt helemaal goed hoor, trap gewoon iedereen waar ik om geef uit mijn leven en dan kunnen ze mij niet meer kwetsenquote:
quote:
De wat?quote:
Grapje heloef, je weet tochquote:
De pous, kad? Poes, kat, kitten, poesjes, kater, miauwbeest.quote:
Oh dat. Nee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
De pous, kad? Poes, kat, kitten, poesjes, kater, miauwbeest.
Steven ik ken je toch.quote:
Daaromquote:
Gevonden!!quote:
Hoe kun je jezelf krabben?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gevonden!!
Ik heb mezelf flink gekrabt zo te zien. Oh joy
Vrij gemakkelijk hoor, in mijn slaap bijvoorbeeld.quote:
Ik ga weleens slapen op een wit beddengoed en word dan wakker op de Japanse vlag.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrij gemakkelijk hoor, in mijn slaap bijvoorbeeld.
Ik zit sowieso altijd wel onder de wondjes en blauwe plekken en dan heb ik echt geen idee hoe of wat
In je slaap echt? Als ik slaap slaap ik, ik krab niet ik knars niet... Ben ik nu raar?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrij gemakkelijk hoor, in mijn slaap bijvoorbeeld.
Ik zit sowieso altijd wel onder de wondjes en blauwe plekken en dan heb ik echt geen idee hoe of wat
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ga weleens slapen op een wit beddengoed en word dan wakker op de Japanse vlag.
Ook een fijne ervaring. Toch zou ik me pas zorgen gaan maken als je op de zwitserse vlag wakker zou worden opeens!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ga weleens slapen op een wit beddengoed en word dan wakker op de Japanse vlag.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook een fijne ervaring. Toch zou ik me pas zorgen gaan maken als je op de zwitserse vlag wakker zou worden opeens!
Ja, iedereen doet van alles in zijn slaap. Ken zelfs iemand die gewoon kan neuken in zijn slaapquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
In je slaap echt? Als ik slaap slaap ik, ik krab niet ik knars niet... Ben ik nu raar?
Als je nou users kon liken, likte ik jouquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als je nou posts kon liken op FOK!
Dan zouden al jouw posts geliked worden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als je nou posts kon liken op FOK!
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als je nou users kon liken, likte ik jou
Stelletje slijmballen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan zouden al jouw posts geliked worden.
Ik slijm niet, ik zeg alleen hoe het zou gaan dan.quote:
G (erard)quote:
FOK!sters zouden wel mening bukkake van likes over zich heen krijgen als het kon ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik slijm niet, ik zeg alleen hoe het zou gaan dan.
Hey fritzgerald, hoe is hetquote:
Goed met jou? En schrijf meer aubquote:
Dank je.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
FOK!sters zouden wel mening bukkake van likes over zich heen krijgen als het kon ja.
Hoe was het in de keuken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:34 schreef monkyyy het volgende:
Terrariumdieren zoals hagedissen worden vaak tientallen jaren oud, veel ouder dan een hond of kat. Roodwangschildpadden kunnen wel 30 jaar worden, en sommige salamanders 50 jaar, en dat zijn niet eens de uitschieters.
Woooow
Ik voelde me er thuis.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_long-living_organismsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:34 schreef monkyyy het volgende:
Terrariumdieren zoals hagedissen worden vaak tientallen jaren oud, veel ouder dan een hond of kat. Roodwangschildpadden kunnen wel 30 jaar worden, en sommige salamanders 50 jaar, en dat zijn niet eens de uitschieters.
Woooow
quote:
ik heb grote voeten dus ze moesten een grotere maat bestellen, krijg ze de komende drie dagen.quote:
Daarom kan je toch wel pics geven.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb grote voeten dus ze moesten een grotere maat bestellen, krijg ze de komende drie dagen.
weet ik veel hoe ze heten daar let ik niet opquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daarom kan je toch wel pics geven.
Ik faal al in de concepten voor mijn eigen sites.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:55 schreef Dalando het volgende:
Verzin eens een concept voor een website waar je nodige behoefte aan hebt.
Daarom kan je toch wel pics gevenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
weet ik veel hoe ze heten daar let ik niet op
ik let op hoe ze eruitzien
Ik neem aan dat je online hebt besteld omdat je zei dat je binnen 3 dagen een grotere maat kreegquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:59 schreef Trollscience het volgende:
ik weet niet hoe ze heten dus kan ik niet googlen
ik heb ze niet hier dus ik kan er geen foto van maken.
Wat begrijp je niet?
Hoezo?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omg troll science's Trollscience' account is gehacked
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:55 schreef Dalando het volgende:
Verzin eens een concept voor een website waar je nodige behoefte aan hebt.
Niksquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
kay wat heeft iedereen / gaat iedereen voor moederdag kopen dit dat
Mijn moeder is op vakantie, dus ik ontspring de dans.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn moeder is op vakantie, dus ik ontspring de dans.
moederdagquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ja weet ik, ik ben er ook best content mee.quote:
Bosje bloemen ofzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Bos bloemen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Maar daar gaat het nu niet over.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het leven is onzinnig op bepaalde punten vanaf een bepaalde hoek bekeken.
Nou.quote:
true. vier je wel je verjaardag?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar daar gaat het nu niet over.
geloof ik meteen, moet ook gewoon uit je eigen komen en niet omdat het moederdag isquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik ben er ook best content mee.
Liefdequote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Echt waar?quote:
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat is je levensvisie in 2 zinnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |