1. Niet met meerdere meisjes datenquote:Wat kan ik doen zodat dit rotgevoel weggaat
En heel erg hartelijk bedankt voor deze nuttige bijdrage aan mijn seksuele/emotionele dilemma..quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:38 schreef Geester het volgende:
[..]
En heel erg hartelijk bedankt voor deze nuttige bijdrage aan mijn seksuele/emotionele dilemma..
Als je er niet goed bij voelt gewoon niet doen, lijkt me vrij eenvoudig.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:38 schreef Geester het volgende:
[..]
En heel erg hartelijk bedankt voor deze nuttige bijdrage aan mijn seksuele/emotionele dilemma..
Ja, let maar niet op hem.quote:
mang, die meiden daten 10 ventjes op zo'n avond... denk nou niet dat jij zo speciaal bent.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:38 schreef Geester het volgende:
[..]
iedereen is speciaalquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mang, die meiden daten 10 ventjes op zo'n avond... denk nou niet dat jij zo speciaal bent.
Ja dus?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Paiq, de datesite voor middelbare scholieren
een praatgroepje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:49 schreef Geester het volgende:
[..]
iedereen is speciaalvertelde Murdera geleerd tijdens ons praatgroepje
Oké die was misschien een beetje over de top :pquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:50 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Oké die was misschien een beetje over de top :p
Maar TS verdient ook wel een hart onder de riem, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liefde is als oorlog... niemand weet of het carpet bombings zijn of sniper attacks die ze 'winnen'.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gewoon doen. Als ze erom vragen zeg je gewoon nee. Anders nemen ze je niet serieus meer.. Als je zelf wel serieus bent tenminste.. maar zoveel daten komt op mij een beetje wanhopig over.
Voor mij werkt de scorched earth policy erg goed.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:55 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Liefde is als oorlog... niemand weet of het carpet bombings zijn of sniper attacks die ze 'winnen'.
Oké... even opgezocht wat het is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor mij werkt de scorched earth policy erg goed.
Neuh, probleem van niets dit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:50 schreef novusordoseclorum het volgende:
[..]
Oké die was misschien een beetje over de top :p
Maar TS verdient ook wel een hart onder de riem, toch?
Ok.. ik BEN alpha.. zo moet ik denken.. dank uquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Neuh, probleem van niets dit.
"Boehoe ik wil veel vrouwen maar krijg er een rotgevoel van". Schei toch uit.Of heb er schijt aan en date ze allemaal of spreek gewoon met eentje af. Maar niet doen alsof je een stoere alpha-man bent terwijl je in je hoofd je als een wijf zit te gedragen. Doodmoe word ik van dat natte gedrag.
Dank u waarde.. Je hebt gelijk maar ja ik wil ze allemaal geproefd hebben eer ik een keus kan maken inderdaad!quote:Op maandag 14 mei 2012 09:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Je hebt met meerdere vrouwen een date, waar maak je je druk om.
Mooie mogelijkheid om te kijken wie het beste bij je past. Daar moet je toch juist een beetje van genieten.
Dit topic impliceerd het tegenovergestelde.quote:Op maandag 14 mei 2012 08:35 schreef Geester het volgende:
[..]
Ok.. ik BEN alpha.. zo moet ik denken.. dank u
Denken en doen is een verschil.quote:Op maandag 14 mei 2012 08:35 schreef Geester het volgende:
[..]
Ok.. ik BEN alpha.. zo moet ik denken.. dank u
ne ne e stquote:Op maandag 14 mei 2012 09:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit topic impliceerd het tegenovergestelde.
Daarom ben je ook nog maagd natuurlijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:10 schreef Geester het volgende:
[..]
Handelen naar gedachte is beter den denken naar je handel
Dude.. het is maandag 9:11.. Fuck sakesquote:Op maandag 14 mei 2012 09:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom ben je ook nog maagd natuurlijk.
Problem?quote:Op maandag 14 mei 2012 09:11 schreef Geester het volgende:
[..]
Dude.. het is maandag 9:11.. Fuck sakes
Je weet niet of ze het vragen en als ze het doen zeg je gewoon:" Wat denk je?" of "Wat hoop je?" en laat van het antwoord afhangen wat je zegt, maar het beste zeg je gewoon dat je idd gewoon meerderen ziet omdat je nog niet kunt kiezen. Laat ze maar een beetje hun best doen om "de beste" te zijn. Beetje competitie kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:35 schreef Geester het volgende:
Maar ik vind het wel klote meerdere meisjes in die korte tijd daten want ja ze vragen denk ik allemaal of ik met meerdere bezig ben en ik wil niet liegen en voel me dr wel klote om
Zou op zich natuurlijk wel een hele strakke actie zijn. Soort van auditie rondje laten doen.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:46 schreef Little_Dolls het volgende:
TS wil toch écht niet met zijn 4 vrouwen tegelijk afspreken?!
In dat geval zouden er misschien wel eens doden of gewonden kunnen vallen...
Zet ze op een mooie leren bank en laat ze auditie doen ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:33 schreef Fairfax het volgende:
[..]
Zou op zich natuurlijk wel een hele strakke actie zijn. Soort van auditie rondje laten doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |