TS,
ik vermoed dat je wat jonger bent... ~16 - 18?
Dat maak ik ook wel op uit het niet tegenspreken van reacties van anderen.
Niet erg hoor, ik herken mezelf wel een beetje in die gedachten van je... als ik me verplaats in Novusordoseclorum toen 'ie 17 was dan hè :p
Alleen al het feit dát je dates hebt is een compliment waard! Iets waar veel Fok!ers moeite mee hebben. Ik wil niet iedereen over één kam scheren, maar meestal zijn die meiden daar zelf ook niet al te eerlijk in... hoe onschuldig ze ook over lijken te komen.
Het probleem met het overboord gooien van vooroordelen, is dat je je intuitie mee overboord gooit.
Omdat ik dat niet wil doen, zou ik je persoonlijk willen adviseren gewoon alle dates te doorlopen, zonder te zeggen dat je multi-date. Ze vragen het heus niet, en zo wel, zeg je gewoon 'jij bent de enige waarmee het mailcontact zo relaxed was dat ik het wel door wilde zetten... de rest kan wachten'.
Je mag dit best doen. Nice guys finish last. Als je alle meisjes met respect behandelt, is er geen rede om jezelf de beste match te ontzeggen. Je doet ze er zelfs een plezier mee! Want als jij geen semi-goede match hoeft door te forceren, bespaar je ook een ander ooit liefdesverdriet.
Het strookt niet met de moraal van blunt honesty die in niets dan schoonheid de vorming van liefde omlijst, maar de wereld is zelf omlijst met kernwapens... dan is een potentieel extra bedpartnertje iets heel erg schoons.
Go for it, jij bent de prijs.
asdfasdfasdfasdfasdf