Inderdaad, dat ga ik wel even volgen. Als is het plot natuurlijk niet erg origineel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
ABC Trailers
Last resort ziet er leuk uit
Lijkt niet eens op Terra Nova..quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:59 schreef JDx het volgende:
Gewoon een andere manier om die dino-serieof Lost ofzo na te doen, maar goed wel benieuwd.
Denk dat het eigenlijk wel mee gaat vallen. Last Resort en Revolution ben ik verreweg het meest geïnteresseerd in. Daarnaast ben ik eigenlijk ook wel benieuwd wat we kunnen verwachten van de kabelzenders. Als er nieuwe parels opduiken, grote kans dat het via Showtime, HBO, AMC of een andere kabelzender is.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:09 schreef Mr.Silencer het volgende:
Last Resort - Awesomeeeeeeeee
Shawn Ryan en Andre Braugher![]()
The CW is echt bagger op dit moment (voor mij tenminste). Ik kijk alleen The Vampire Diaries nog. The Secret Circle begon eindelijk op stoom te komen maar is toch gecancelled. Dit terwijl bagger series zoals 90201 en Gossip Girl vernieuwd zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:43 schreef loezzzje het volgende:
Ik kijk enorm veel van the cw, daarom wil ik graag promo's zien van nieuwe series.
Jij bent dan ook de doelgroep.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |