De steden zijn overwoekerd, maar er zijn kleine gemeenschappen blijkbaarquote:Op maandag 14 mei 2012 10:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
QFT. Het lijkt een combinatie van Falling Skies, Terra Nova en The Hunger Games.
De trailer is trouwens behoorlijk tegenstrijdig, in de CGI shots ziet de wereld er inderdaad post-apocalyptisch, overgroeid en vernietigd uit.
Maar in de daarop volgende scènes zie ik Gossip Girl waardig perfecte meiden die eruit zien alsof ze net lekker uitgeslapen hebben, tijd hebben gehad om zichzelf eens goed te verzorgen en ohja... nu uitgerust rondlopen in deze post apocalyptische wereld.
Bron: http://tvline.com/2012/05(...)l-tv-shows-2012-cbs/quote:* Made In Jersey (Sony Pictures TV, Fanfare, CBS Television Studios)
EP: Kevin Falls, Tarses, Julia Franz
W/EP: Dana Calvo (Franklin & Bash), co-exec prod
CAST: Toni Trucks (Twilight: Breaking Dawn, Part 2), Kyle MacLachlan (Twin Peaks), Janet Montgomery (Entourage), Felix Solis (The Good Wife), Erin Cummings (Spartacus: Blood and Sand)
Centers on a working-class woman who uses her street smarts to compete with her more polished colleagues at a tony Manhattan law firm.
* Elementary (CBS Television Studios, Timberman/Beverly Prods.)
DIR/EP: Michael Cuesta (Homeland)
EP/W: Rob Doherty (Medium)
EP: Sarah Timberman and Carl Beverly
CAST: Jonny Lee Miller (Eli Stone) as Sherlock, Lucy Liu as Watson, Aidan Quinn (Prime Suspect)
Created by: Arthur Conan Doyle
Modern take on the cases of the pipe-smoking private eye with Sherlock now living in NYC.
* Friend Me (CBS Television Studios and Tannebaum Co.)
EP: Alan Kirschenbaum, Ajay Sahgal,Kim and Eric Tannenbaum.
DIR: Pamela Fryman
Centers on twenty-something best friends, Evan and Rob, who move from their hometown of Bloomington, Indiana to Los Angeles to begin their exciting new lives working at Groupon.
* Golden Boy (Warner Bros. TV)
EP/ Writer: Nicholas Wootton
EP: Greg Berlanti
EP/DIR: Richard Shepard
CAST: Kevin Alejandro (True Blood), Chi McBride (Pushing Daisies), Stella Maeve (The Runaways), Theo James (Downton Abbey), Bonnie Somerville (Cashmere Mafia)
Show about the making of a man – tracks one cop’s meteoric rise from officer to detective to Police Commissioner.
* Partners
W/EP: Will & Grace creators David Kohan and Max Mutchnick
DIR: James Burrows
CAST: David Krumholtz (Numb3rs), Sophia Bush (One Tree Hill), Michael Urie (Ugly Betty), Brandon Routh (Chuck), Elizabeth Regen, Lucy Davis (Studio 60 on the Sunset Strip)
Architects Charlie and Louis’ friendship has lasted longer than either of their romantic relationships and almost seems like a weird marriage. When Charlie decides to propose to his girlfriend, Louis’ neurotic attempts to be supportive nearly result in the breakup of his own relationship.
* Vegas (CBS Television Studios)
W/EP: Nicholas Pileggi (Goodfellas) and Greg Walker (Without a Trace)
DIR/EP: James Mangold (Walk the Line)
EP: Cathy Konrad and Arthur Sarkissian (Rush Hour).
CAST: Carrie-Anne Moss, Dennis Quaid, Michael Chiklis (The Shield)
Set in the 1960s and is based on the true story of Ralph Lamb – rodeo cowboy turned longtime Sheriff of Las Vegas.
Wat me ook logisch lijkt, steden worden dan ineens plaatsen die men (net als in oorlogen) massaal zal verlaten voor het platteland.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
De steden zijn overwoekerd, maar er zijn kleine gemeenschappen blijkbaar
Very nice, van de makers van The Shield, één van mijn favoriete series ooit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
ABC Trailers
Last resort ziet er leuk uit
Inderdaad, dat ga ik wel even volgen. Als is het plot natuurlijk niet erg origineel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
ABC Trailers
Last resort ziet er leuk uit
Lijkt niet eens op Terra Nova..quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:59 schreef JDx het volgende:
Gewoon een andere manier om die dino-serieof Lost ofzo na te doen, maar goed wel benieuwd.
Denk dat het eigenlijk wel mee gaat vallen. Last Resort en Revolution ben ik verreweg het meest geïnteresseerd in. Daarnaast ben ik eigenlijk ook wel benieuwd wat we kunnen verwachten van de kabelzenders. Als er nieuwe parels opduiken, grote kans dat het via Showtime, HBO, AMC of een andere kabelzender is.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:09 schreef Mr.Silencer het volgende:
Last Resort - Awesomeeeeeeeee
Shawn Ryan en Andre Braugher![]()
The CW is echt bagger op dit moment (voor mij tenminste). Ik kijk alleen The Vampire Diaries nog. The Secret Circle begon eindelijk op stoom te komen maar is toch gecancelled. Dit terwijl bagger series zoals 90201 en Gossip Girl vernieuwd zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:43 schreef loezzzje het volgende:
Ik kijk enorm veel van the cw, daarom wil ik graag promo's zien van nieuwe series.
Jij bent dan ook de doelgroep.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |