Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Oneindig lang wachten met doeltrappenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:34 schreef DutchSL het volgende:
Bij sommige tegenstanders is het juist moeilijker als ze de controller wel weg leggen
Gewoon in een rechte lijn voor zijn speler langslopen, dan loop je de bal zo van zn voeten. Heb die gast ook ff gestuurd dat ie ineens in de 2e helft veel beter wasquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:35 schreef UltimateTeam het volgende:
Klopt en al als een speler de bal afschermt je de bal moeilijk kan afpakken. Terwijl als de tegenstander speelt het veel makkelijker gaat
Ik moest gister tegen hem, hij was baggerslecht maar dat was slechts 1 wedstrijd. Stond 4-0 voor in de eerste helft.quote:
Lichtsteiner/Abatequote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:41 schreef UltimateTeam het volgende:
Zou maicon in toty komen? Hij heeft toch best slecht seizoen achter de rug op het afgelopen weekend na?
Is de prijs die FUThead geeft correct? als je dat echt voor 7k kan krijgen wil ik het ook wel eens proberenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:48 schreef wieisboos het volgende:
Ik ga dit team maken, lijkt me wel leuk met zo veel long shot takershttp://www.futhead.com/12/squad/729794
Iemand nog suggesties? Wil het zo laag/goedkoop mogelijk houden.
Ja is correct, geef of neem een paar k.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:51 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Is de prijs die FUThead geeft correct? als je dat echt voor 7k kan krijgen wil ik het ook wel eens proberen
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er staan allemaal grappige squads op futhead dus ik heb ook een poging gedaan:
http://www.futhead.com/12/squad/729893
http://www.futhead.com/12/squad/720341quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er staan allemaal grappige squads op futhead dus ik heb ook een poging gedaan:
http://www.futhead.com/12/squad/729893
Wil die IF miccoli wel proberen die was dit jaar steeds super duur.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:07 schreef DutchSL het volgende:
Serie A TOTY suggestions op EA forum
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen Vidal
Same shit, different dayquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:07 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen Vidal
Hahaha, welke aanvallers?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Same shit, different day
Toernooi uitgevlogen door iemand met 7 atb3-5-2 met CB's op CDM en een RWB en LWB op RM/LM
Mwuah als ik die stats zie van de BPL toty vind ik deze stats niet echt overdreven.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:25 schreef DutchSL het volgende:
BBVA mensen willen geen TOTY suggestions maken, omdat ze het zinloos vinden.
Good point, maar toch het is leuk tijdverdrijf.
Ligue 1 dan, ze overdrijven hier wel wat meer met de stats zo goed gaat EA ze nooit maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen Ananidze omdat ik geen 4* skiller nodig heb die zowat bij elke stat minderwaardig is ten opzichte van mijn huidige UP CAM. Carioca is verdedigend niet zo goed als de andere 2 en dat vind ik belangrijker. TOTY Hubocan te duur, mijn budget was 10 k en daarmee wist ik heel dit team te halenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Geen AnanidzeGeen Carioca
Geen TOTY Hubocan
Pletikosa
Je moet ze niet vergelijken met de stats van de BPL spelers, maar met de stat die deze spelers nu hebben. Die verbeteringen bij sommige spelers zijn heel erg overdreven.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:29 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Mwuah als ik die stats zie van de BPL toty vind ik deze stats niet echt overdreven.
Robben want Workrates.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:41 schreef forzafct het volgende:
Wie denken jullie wie er beter is.. robben of TOTY sanchez?
Statsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Geen Ananidze omdat ik geen 4* skiller nodig heb die zowat bij elke stat minderwaardig is ten opzichte van mijn huidige UP CAM. Carioca is verdedigend niet zo goed als de andere 2 en dat vind ik belangrijker. TOTY Hubocan te duur, mijn budget was 10 k en daarmee wist ik heel dit team te halenBovendien zijn de stats van de CB's zeker niet verkeerd.
Mah niggah waar ging je ineens gister avond naartoequote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:44 schreef Rijst het volgende:
Fijn mijn LB knopje is stukIk kan niemand selecteren als ik erop druk maar wanneer ik op doel schiet gaatie lobben
UP Courtoisquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:01 schreef zerokil het volgende:
http://futhead.com/12/squad/729916 Ik heb net deze hybrid gemaakt alleen vind ik de keeper te klein (alle fitness shots gaan erin). Weet iemand een keeper wat goed in deze hybrid past? zonder al te veel aanpassingen.
Wegquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mah niggah waar ging je ineens gister avond naartoe
FC KIPquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:47 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Hoe heet dat team waarvan jij de badge hebt?
OMG ZIEKE EDITquote:
Ibrahimovic 84 pace en 98 shooting, 93 dribbling 87 heading. Fuck hé die is beter dan TOTY RvP en ook niet zo'n beetje lol. Echt bizarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:07 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen Vidal
Nice teams en IF Lens is inderdaad erg goed, de NIF is ook al erg goed voor een 78 ratedquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik zat gisteren echt in een heerlijke FIFA flow..16 gespeeld, 15 gewonnen en alleen 1 keer een finale verloren.
Had eerst dit team samengesteld uit spelers die ik al had + Helton omdat ik met Eriksen wilde spelen maar geen zin had om met mijn Eredivisieteam te ballen. SIF Douglas valt me nog steeds een beetje tegen, maar verder liep het als een tiet. Won mijn eerste 7 wedstrijden en verloor alleen de laatste. Lens blijft echt een eindbaas
[ afbeelding ]
Na die verliespartij met onderstaand team gespeeld en dat was echt te ziek. Speelde dat toernooi waarin je 18 clubs in je squad moet hebben en kwam alleen tegen goud..echt lang geleden dat ik zo goed heb gespeeld..alle 8 de wedstrijden gewonnen. Of het dan een hcp is of niet..I don't care, het was heerlijk
[ afbeelding ]
Ibrahimovic is ook veel beter dan van Persie IRL.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ibrahimovic 84 pace en 98 shooting, 93 dribbling 87 heading. Fuck hé die is beter dan TOTY RvP en ook niet zo'n beetje lol. Echt bizar
Tof ja. Wie heeft m gemaakt?quote:
Zijn totaal andere spitsen, Ibra is echt een diepe spits een aanspeelpunt en kan dan zelf de bal vasthouden en een man uit spelen. RvP laat zich meer terugzakken om de kaats aan te gaan en dan met een loopactie diepte te zoeken en heeft een bizar linker been, ik durf wel te zeggen dat RvP zijn linker beter is dan Ibra zijn rechterbeen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ibrahimovic is ook veel beter dan van Persie IRL.
Maar die stats zullen het ook niet worden hoor, dit is maar de suggestion thread.
Newcastle team volgend jaar maken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:05 schreef Rijst het volgende:
http://www.goal.com/en-gb(...)y-juventus-star-elia
En als hij in de BPL gaat spelen heeft hij ook gelijk een drie keer zo grote kans op een IFquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Newcastle team volgend jaar maken.
Ba in de spits, ELia (als hij nog zo goed is als dit jaar en 5+ skill) op links en Arfa op rechts.
Moet hij wel aan spelen toekomen héquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En als hij in de BPL gaat spelen heeft hij ook gelijk een drie keer zo grote kans op een IF
En Cissé dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ba in de spits, ELia (als hij nog zo goed is als dit jaar en 5+ skill) op links en Arfa op rechts.
Bankquote:
Sounds horny to me.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
UP Schurllequote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:33 schreef Walxie het volgende:
Wie in de spits voor CF Podolski? Dacht zelf aan Goméz of Muller..
wat dacht je van UP Schürrlequote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:33 schreef Walxie het volgende:
Astronautovic.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:33 schreef Walxie het volgende:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:36 schreef vandermar het volgende:
Trouwens van wie had ik gister ook alweer 5,3K coins geleend?
Sinds wanneer heb je een xbox dan?quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je een xbox dan?
Volgens mij Pobberd
Misschien is Elia wel veel beterquote:
ELIA IS TOCH GEEN SPITS DOMKOP.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien is Elia wel veel beter
Is weinig aan spelen toegekomen denk ik, not sure
LEES DAN TERUG DOMKOPquote:
Elia speelt linksbuiten inderdaad, maar Rijst wilt niet teruglezen of interessant overkomenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:00 schreef DutchSL het volgende:
Cissé is een spits, Elia een buitenspeler.
Nu speelt Ba soort van linksbuiten. Ik zie Elia ook bij Newcastle niet in de basis komen of ze moeten een soort 4-2-2-2 gaan spelen.
Volgens mij vergelijk jij een buitenspeler met een spits....quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Elia speelt linksbuiten inderdaad, maar Rijst wilt niet teruglezen of interessant overkomen
Volgens mij niet. Als je commentaar wilt geven mag je eerst even teruglezenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Volgens mij vergelijk jij een buitenspeler met een spits....
Maken ze zo wel bekend denk ik..als ze er zin in hebbenquote:
met 36 gouden pakjes!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maken ze zo wel bekend denk ik..als ze er zin in hebben
je zegt dat Elia misschien wel veel beter is dan Cissé. Je vergelijkt dus wél een LW met een spits. Bovendien zet je een speler als Papiss Cissé niet zomaar op de bank omdat je een random LW hebt gekocht.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Als je commentaar wilt geven mag je eerst even teruglezen
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:27 schreef marcie216 het volgende:
tot nu toe geen spijt van 4231. Ik ga denk ik wel voor woensdag mijn team verkopen, en dan misschien een serie a `4231(daar zitten goede CAM's en CDM's)
toernooien winnenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:30 schreef HalvinCarris het volgende:
Hoe verdienen jullie nou coins? Puur door handelen? Wedstrijden spelen gaat zo langzaam
OP gelezen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:30 schreef HalvinCarris het volgende:
Hoe verdienen jullie nou coins? Puur door handelen? Wedstrijden spelen gaat zo langzaam
Nou sorry hoor, was alleen benieuwd welke technieken jullie nou voornamelijk gebruiken.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:41 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, was alleen benieuwd welke technieken jullie nou voornamelijk gebruiken.
lees de OP, dan weet je het.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:41 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, was alleen benieuwd welke technieken jullie nou voornamelijk gebruiken.
Nee, dan weet je dus nog niet of jullie ook daadwerkelijk die techniek gebruiken. Begrijpend lezen is ook wel lastig blijkbaar.quote:
dat weet je wel want anders stond het niet in de OP. Bovendien is er geen 'techniek' voor handelen, je koopt laag in en verkoopt hoog.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:44 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Nee, dan weet je dus nog niet of jullie ook daadwerkelijk die techniek gebruiken. Begrijpend lezen is ook wel lastig blijkbaar.
Ga ik die halen, thanksquote:
Welke titatovertechniek verwacht je dan? Messi's vinden we hier elke dag voor 45K hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:44 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Nee, dan weet je dus nog niet of jullie ook daadwerkelijk die techniek gebruiken. Begrijpend lezen is ook wel lastig blijkbaar.
Ik gebruik de bronze pack methode, maak zn 9k winst per dagquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:44 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik zat gisteren echt in een heerlijke FIFA flow..16 gespeeld, 15 gewonnen en alleen 1 keer een finale verloren.
Had eerst dit team samengesteld uit spelers die ik al had + Helton omdat ik met Eriksen wilde spelen maar geen zin had om met mijn Eredivisieteam te ballen. SIF Douglas valt me nog steeds een beetje tegen, maar verder liep het als een tiet. Won mijn eerste 7 wedstrijden en verloor alleen de laatste. Lens blijft echt een eindbaas
[ afbeelding ]
Na die verliespartij met onderstaand team gespeeld en dat was echt te ziek. Speelde dat toernooi waarin je 18 clubs in je squad moet hebben en kwam alleen tegen goud..echt lang geleden dat ik zo goed heb gespeeld..alle 8 de wedstrijden gewonnen. Of het dan een hcp is of niet..I don't care, het was heerlijk
[ afbeelding ]
Die heb ik ook gehad, toen ik vorige week opnieuw begon en een Liga BBVA team ging maken. Wat een baasquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:32 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Like taking candy from a baby
Tevens deze baas:
[ afbeelding ]
En alle goals terwijl de tegenstander niet de controller weg had gelegd. 2e tegenstander deed dat wel bijna een helft maar toen heb ik expres alleen maar 1 met Kucka gescoord om de 5 vol te maken.
Thanks voor de tipquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:00 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Ik gebruik de bronze pack methode, maak zn 9k winst per dag
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Had bijna een deal, we hadden afgesproken: 330k voor 30 euro. Hij stuurde vanochtend dat hij daarmee akkoord ging.
Was vandaag druk bezig met school, reageerde dus pas net en krijg gelijk een mailtje terug dat hij ook al met iemand anders aan het onderhandelen was en dat die 600k voor 25 euro aanbood en of we niet ergens in het midden konden afspreken omdat ik wel eerst met hem contact had.
welke mongool biedt nou 600k voor 25 aanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Had bijna een deal, we hadden afgesproken: 330k voor 30 euro. Hij stuurde vanochtend dat hij daarmee akkoord ging.
Was vandaag druk bezig met school, reageerde dus pas net en krijg gelijk een mailtje terug dat hij ook al met iemand anders aan het onderhandelen was en dat die 600k voor 25 euro aanbood en of we niet ergens in het midden konden afspreken omdat ik wel eerst met hem contact had.
Ja of die kerel is een hele slechte onderhandelaar of de andere persoon waar hij contact mee heeft is een debiel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
welke mongool biedt nou 600k voor 25 aanwat een debiel.
Lees ff zelf terug wat je net zei. Kneusquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Als je commentaar wilt geven mag je eerst even teruglezen
waarschijnlijk is het een debiel. Marktplaats hè.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja of die kerel is een hele slechte onderhandelaar of de andere persoon waar hij contact mee heeft is een debiel.
Ook allemaal analfabeten daarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarschijnlijk is het een debiel. Marktplaats hè.
Hij heeft het waarschijnlijk gewoon verzonnen om meer coins voor dezelfde prijs van jou af te troggelenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Hij komt er nu ook al op terug, we hebben een deal. Hij heeft toch niet zo'n goed vertrouwen bij hem.
Markptolaats is handig. Ooit mn oude laptop verkocht. De accu was defect en raakte vaak oververhit. Maat heb ik niey vermeld. Heb lekkka ook noooit van me late horenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarschijnlijk is het een debiel. Marktplaats hè.
Ja dat bedoelde ik met "een slechte onderhandelaar".quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij heeft het waarschijnlijk gewoon verzonnen om meer coins voor dezelfde prijs van jou af te troggelen
daarvoor is het wel handig jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Markptolaats is handig. Ooit mn oude laptop verkocht. De accu was defect en raakte vaak oververhit. Maat heb ik niey vermeld. Heb lekkka ook noooit van me late horen
anti handicap jeuj. En als zij positief zijn zal ie wel goed zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:30 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand ervaring met deze speler? Op futhead zijn ze lyrisch over hem. Maar die 69 rating bevalt mij niet zo.
Klopt!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:31 schreef DutchSL het volgende:
Lage rating is juist tof, die worden geboost waardoor ze nog beter worden
Indio
R-r-r-r-r-epossstquote:
Helpt niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:41 schreef DutchSL het volgende:
Moet je even LM/RM maken en daarna weer RW/LW, dan berekent hij het opnieuw en staat het weer goed.
Oh je hebt Vidal, nee dan niet. Je hebt dan twee nationaliteitlinks nodig.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Helpt niet.Maar het moet toch door die nationaliteitenlink 9 worden?
Oh dan gaat dit team dus niet door.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Oh je hebt Vidal, nee dan niet. Je hebt dan twee nationaliteitlinks nodig.
wel lekker snel, dus prima voor jou.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fernandez van Feyenoord gekocht, benieuwd of het wat is
Klopt, staat als CF achter Castaignos nuquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wel lekker snel, dus prima voor jou.
Had ik ook al een keer aan Confetti laten zien! Hij vond het niks.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:06 schreef Tim86 het volgende:
Check dit:
http://futhead.com/12/squad/732170
Belgory Coast
Nee ik had een betere deal maar dan moest ik wel helemaal naar het Noorden toe. mja worth itquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daarvoor is het wel handig jamensen oplichten FTW! Heb je die macbook nou nog opgehaald in Leiderdorp?
Wrm macbookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee ik had een betere deal maar dan moest ik wel helemaal naar het Noorden toe. mja worth it
quote:
Wat nou. Bij ons thuis is alles Apple. Al van af kleins af aan werk ik er mee. Het is gewoon erg gebruiksvriendelijk en ziet er ongelooflijk mooi uit!quote:
Ja en overpriced and hyped as fuckquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat nou. Bij ons thuis is alles Apple. Al van af kleins af aan werk ik er mee. Het is gewoon erg gebruiksvriendelijk en ziet er ongelooflijk mooi uit!
Dat weet iedereen hoor. Maar je kan nou eenmaal meer vragen als je het beste product hebt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja en overpriced and hyped as fuckAls je wist hoeveel men alleen extra betaalt vanwege naamsbekenheid ...
1000 euro meer vind ik wel een beetje overdreven maar goed.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat weet iedereen hoor. Maar je kan nou eenmaal meer vragen als je het beste product hebt.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat weet iedereen hoor. Maar je kan nou eenmaal meer vragen als je het beste product een grote kudde schapen en enkele uitstekende marketing teams hebt.
Kan je ook prima met een windows PC hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:42 schreef Rijst het volgende:
Om video, foto en geluid te bewerken is Apple ideaal en het zeker waard. Al ga je alleen lopen internetten dan kan je net zo goed een Windows pc kopen.
Ja maar het is echt VEEEEL fijner op een Mac.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:45 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Kan je ook prima met een windows PC hoor
iPhone 6 wordt een horloge waar een hologram van Steve Jobs uitkomt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:48 schreef BDIL het volgende:
Ben benieuwt hoe het verder gaat met Apple nu Steve Jobs er niet meer is, verwacht niet veel van de nieuwe iphone 5; zelfde telefoon als 4 maar met meer geheugen of betere camera
hahah die is echt goed en misschien komt tupac er ook naast dannquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
iPhone 6 wordt een horloge waar een hologram van Steve Jobs uitkomt.
Waarom Bocchetti?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:55 schreef Rijst het volgende:
Leuke hybrid of niet?
http://futhead.com/12/squad/732541
lol jij was nog niet eens geboren toen Tupac dood gingquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:53 schreef Walxie het volgende:
[..]
hahah die is echt goed en misschien komt tupac er ook naast dann
Jij wel dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lol jij was nog niet eens geboren toen Tupac dood ging
Alles Eredivisie + Serie A en dan hij..logischer om dan bijv. IF Bonucci te pakken.quote:
Mafkees ben je ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alles Eredivisie + Serie A en dan hij..logischer om dan bijv. IF Bonucci te pakken.
edit: oh jij ziet het als NL + Italië, dat kan ook
Waarom zou je anders Luuk boven Hunter verkiezenquote:
Omdat Luuk>Hunter 4 sterren skils dus kan beter mannetjes passeren. TOTY Hunter wordt wel een bawss.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou je anders Luuk boven Hunter verkiezen
Waarom is die 2e 4-3-3? Die Engelse lijkt me best kut eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:02 schreef Rijst het volgende:
Maar nu twijfel ik
http://futhead.com/12/squad/732541 of http://futhead.com/12/squad/722382
Ow moest 4321 zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom is die 2e 4-3-3? Die Engelse lijkt me best kut eigenlijk.
Blijft vaak onnavolgbaar. Ik ben in dat toernooi nu ook nog ongeslagen mijn silver team. Daarvoor met veel betere teams liep het in dat toernooi ook wel lekker, maar nooit zo simpel en dominant als nu.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:27 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb mijn team onderschat. Ik dacht dat zij het work-it-out toernooi niet aan zouden kunnen, maar ik heb nu twee pakjes voor tijdens het Happy Hour verdient.
http://futhead.com/12/squad/561976
Hij heeft echt geweldige stats voor een bronze maar ik ben toch nog niet overtuigd, Giacomelli en Sansovini (die had ik eerst RW) doen het beter, Giacomelli scoorde een omhaal in zijn eerste wedstrijdquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:01 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]![]()
92 acceleration
82 sprint speed
71 finishing
79 long shot
78 shot power
En rechtsbenige lw
Hoi Rasmus.quote:
Sansovini heb ik ook hij is een baasquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft echt geweldige stats voor een bronze maar ik ben toch nog niet overtuigd, Giacomelli en Sansovini (die had ik eerst RW) doen het beter, Giacomelli scoorde een omhaal in zijn eerste wedstrijd
haha vanmiddag een account gemaaktquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:41 schreef Alovenac het volgende:
Iemand ervaring met Virgin gaming en het spelen voor geld op de PS3?
Arabisch?quote:
Zijn schot is nog best redelijk en hij heeft ook nog 5* weak foot (en 4* skills)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Sansovini heb ik ook hij is een baasGiacomelli heeft wel erg matige shooting of valt dat mee?
Ben er wel benieuwd na idd, kom er alleen niet achter hoe het in zijn werk gaat helaas.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha vanmiddag een account gemaaktIk kwam alleen die ea sports arena niet in op ps3.. waarschijnlijk moet je dan eerst een toernooi joinen ofzo maarja.. je moet er minimaal 20$ opzetten ofzo en als je het eraf wilt halen waarschijnlijk weer id sturen. Te veel moeite voor als ik het niet werkend krijg helaas.
Wat snap je niet? Alles staat wel redelijk uitgelegd toch op die site.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:44 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ben er wel benieuwd na idd, kom er alleen niet achter hoe het in zijn werk gaat helaas.
Hoe wordt de link naar je PS3 gemaakt en hoe worden de wedstrijden verwerkt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Alles staat wel redelijk uitgelegd toch op die site.
Het is officieel gelinkt aan/met EA, wel chill. Ps3 account hoef je volgens mij ook niet in te loggen op die site, was ik niet tegengekomen iig. En resultaten gaan automatisch via EA naar hun toe.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:45 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Hoe wordt de link naar je PS3 gemaakt en hoe worden de wedstrijden verwerkt?
Dat is wel chill inderdaad, misschien binnenkort maar eens proberen/quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Het is officieel gelinkt aan/met EA, wel chill. Ps3 account hoef je volgens mij ook niet in te loggen op die site, was ik niet tegengekomen iig. En resultaten gaan automatisch via EA naar hun toe.
lol wutquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:47 schreef Lindgren. het volgende:
FIFA in het Nederlands; geen reclame op mijn shirt.
FIFA in het Engels: Carlsburg op mijn shirt.Wtf.
haha k, ik wacht nog ff tot iemand me voor is en dan zal ik het ook wel gaan doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:47 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Dat is wel chill inderdaad, misschien binnenkort maar eens proberen/
Fucking goed is hij, zijn schotenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:30 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand ervaring met deze speler? Op futhead zijn ze lyrisch over hem. Maar die 69 rating bevalt mij niet zo.
Is dat met of zonder tax?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey Lindgren, zet er maar een speler voor 10k op
Ik ook nietquote:
Nu?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:00 schreef Pobberd het volgende:
VDM, wil je die Akifenwa nu terugkopen of wanneer?
Wel flink overpriced door zijn 5 star skill, maar die rating hoeft weinig te zeggen. Cabralletje is ook een eindbaas met een ziek schot.quote:
quote:
Hoelaat ?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:03 schreef pascal08 het volgende:
Komt dat zien, komt dat zien! FC Stoereboii gaat zo spelen!
Ja, hij speelt echt lekker, die Guerrero.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Guerrero is de enige non-rare 5* silver
Ik vind Wellington Silva niet overpriced, hij kost nog maar 4.5k op de Xbox.
ik kom ook wel, gaan we echt nu of zometeen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:03 schreef pascal08 het volgende:
Komt dat zien, komt dat zien! FC Stoereboii gaat zo spelen!
Fucking Pascal08 had RVPquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:09 schreef GekkeZuiden het volgende:
BPL TOTY. Zie 'm nu pas.
Waarschijnlijk zijn alle (basis)spelers boven de 200K.
Iemand van deze spelers in een pakje gehad?
Nee eerst zat ie te trollen, had ie alleen 1 slechtequote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Hij het volgens mij al stuk of 6TOTY's gehad ofzo.
Maar nog steeds![]()
Kan je vandaag nog clubs?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:09 schreef GekkeZuiden het volgende:
BPL TOTY. Zie 'm nu pas.
Waarschijnlijk zijn alle (basis)spelers boven de 200K.
Iemand van deze spelers in een pakje gehad?
Hahahahaha, dacht ik al in het beginquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:12 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nee eerst zat ie te trollen, had ie alleen 1 slechte
daarom juistquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Je had zelf gezegd dat je weg zou gaan.
Wij helemaal blij en alles.
Die had ik van 't EA forum geplukt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:12 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nee eerst zat ie te trollen, had ie alleen 1 slechte
500K maar? Ik heb alleen al voor bijna 300K aan pakjes geopendquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die had ik van 't EA forum geplukt.Ik denk dat er daarna zeker voor 500k aan pakjes is opengemaakt door mensen hier na het zien van TOTY Akinfenwa en TOTY Sanchez.
70K winst uit pakjes vorige week met 2TOTY spelers in een pakjesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die had ik van 't EA forum geplukt.Ik denk dat er daarna zeker voor 500k aan pakjes is opengemaakt door mensen hier na het zien van TOTY Akinfenwa en TOTY Sanchez.
Zonder, ik zette er zelf ook een speler voor 10k opquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zonder, ik zette er zelf ook een speler voor 10k op
Marcos Assuncao kost toch 100k+?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:17 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
70K winst uit pakjes vorige week met 2TOTY spelers in een pakjes
What's so funny?quote:
http://www.futhead.com/12/squad/733574quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:06 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/726201
De voorste zeven.
De achterste vier.![]()
bizar slecht.
Ik zoek dus wat anders. Guerrero, de 67 RW uit dit team, is echt een held. Die wil ik houden, samen met Bénitez, dat is ook gewoon een ekte. LW voldoet ook en Riquelme valt me ook mee. De rest mag eruit / gewisseld.
Kortom:
Een formatie (het liefst 4 atb.) met daarin Guerrero, Bénitez, Riquelme en Alvarez.
400c ofzoquote:
Zoek het op.quote:
quote:
Ben je achterlijk? Hij leent jou geld en maakt daar verlies mee volgens jouw manier van denken...Dat jij tax verliest is je eigen probleem, niet dat van Lindgren,quote:
DIe Argentijnse zilver CB uit Russia en Zelao of Ferreira.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoek het op.
http://www.futhead.com/12/squad/733633
Iemand die hier tips heeft om de rating omlaag te krijgen? De voorhoede is perfect, middenveld en verdediging mag nog wel iets 'zwakker' zonder chemistryverlies.
Of een andere oplossing.
Anyukov vervangen door een silver kan iig moeiteloos..die Nigeriaan ofzoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Held. Ook via Noboa naar de Russische league zie ik.
![]()
Even kijken of ik nog ergens de rating wat kan minderen.
Was ook al op zoek. Een 'slechte' RB is in ieder geval prima.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Anyukov vervangen door een silver kan iig moeiteloos..die Nigeriaan ofzo
Zal ik zo ff MOTM Falcao pullen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
500K maar? Ik heb alleen al voor bijna 300K aan pakjes geopendzonet ook 60K weer lol. Dikke kak elke keer.
Jaquote:
Dat het hem dan coins kost terwijl hij je coins leende. Dat vind ik uit principe gewoon vaag ook al gaat het om niks, maarja. Zal wel aan een andere opvoeding liggen ofzo =/.quote:
haha dit dus jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben je achterlijk? Hij leent jou geld en maakt daar verlies mee volgens jouw manier van denken...Dat jij tax verliest is je eigen probleem, niet dat van Lindgren,
Die Argentijn had hij hiervoor ook al en die andere kunnen niet qua chemquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
DIe Argentijnse zilver CB uit Russia en Zelao of Ferreira.
Andere opvoeding?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dat het hem dan coins kost terwijl hij je coins leende. Dat vind ik uit principe gewoon vaag ook al gaat het om niks, maarja. Zal wel aan een andere opvoeding liggen ofzo =/.
[..]
haha dit dus ja
Jawel of wil hij niet met die Argentijn?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die Argentijn had hij hiervoor ook al en die andere kunnen niet qua chem
Ja, wij zijn opgegroeid in families waar het niet normaal is om je baby 100 keer op zijn hoofd te laten vallen. Bij jou is dat helaas anders geweestquote:
Nee, die vond hij kut maak ik op uit zijn postsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jawel of wil hij niet met die Argentijn?
Spijtig hèquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, wij zijn opgegroeid in families waar het niet normaal is om je baby 100 keer op zijn hoofd te laten vallen. Bij jou is dat helaas anders geweest
Nouja, take it or leave itquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, die vond hij kut maak ik op uit zijn posts
Voor erbij?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:28 schreef Lindgren. het volgende:
Attack73
Midfield78
Defense75
[ afbeelding ]
Geen Riquelmequote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:28 schreef Lindgren. het volgende:
Attack73
Midfield78
Defense75
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
Dit zijn mijn leuke teams voor erbij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
WIe moet ik er dan neer zettenquote:
Brumaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
WIe moet ik er dan neer zettenVlaar en Bouma zijn kutter :")
Is nog kutter. Kan ik beter De regt nog centraal zetten.quote:
DE VRIJ!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
WIe moet ik er dan neer zettenVlaar en Bouma zijn kutter :")
Ook kut in FUTquote:
Beste CV in NL na vertongenquote:
4-2-3-1, CDM, Excelsior, 10,5k, Joost fucking Broerse.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik zoek ook nog een goeie NL Silver CB voor naast Donk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |