Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Oneindig lang wachten met doeltrappenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:34 schreef DutchSL het volgende:
Bij sommige tegenstanders is het juist moeilijker als ze de controller wel weg leggen
Gewoon in een rechte lijn voor zijn speler langslopen, dan loop je de bal zo van zn voeten. Heb die gast ook ff gestuurd dat ie ineens in de 2e helft veel beter wasquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:35 schreef UltimateTeam het volgende:
Klopt en al als een speler de bal afschermt je de bal moeilijk kan afpakken. Terwijl als de tegenstander speelt het veel makkelijker gaat
Ik moest gister tegen hem, hij was baggerslecht maar dat was slechts 1 wedstrijd. Stond 4-0 voor in de eerste helft.quote:
Lichtsteiner/Abatequote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:41 schreef UltimateTeam het volgende:
Zou maicon in toty komen? Hij heeft toch best slecht seizoen achter de rug op het afgelopen weekend na?
Is de prijs die FUThead geeft correct? als je dat echt voor 7k kan krijgen wil ik het ook wel eens proberenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:48 schreef wieisboos het volgende:
Ik ga dit team maken, lijkt me wel leuk met zo veel long shot takershttp://www.futhead.com/12/squad/729794
Iemand nog suggesties? Wil het zo laag/goedkoop mogelijk houden.
Ja is correct, geef of neem een paar k.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:51 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Is de prijs die FUThead geeft correct? als je dat echt voor 7k kan krijgen wil ik het ook wel eens proberen
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er staan allemaal grappige squads op futhead dus ik heb ook een poging gedaan:
http://www.futhead.com/12/squad/729893
http://www.futhead.com/12/squad/720341quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er staan allemaal grappige squads op futhead dus ik heb ook een poging gedaan:
http://www.futhead.com/12/squad/729893
Wil die IF miccoli wel proberen die was dit jaar steeds super duur.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:07 schreef DutchSL het volgende:
Serie A TOTY suggestions op EA forum
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen Vidal
Same shit, different dayquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:07 schreef DutchSL het volgende:
Serie A TOTY suggestions op EA forum
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen Vidal
Hahaha, welke aanvallers?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Same shit, different day
Toernooi uitgevlogen door iemand met 7 atb3-5-2 met CB's op CDM en een RWB en LWB op RM/LM
Mwuah als ik die stats zie van de BPL toty vind ik deze stats niet echt overdreven.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:25 schreef DutchSL het volgende:
BBVA mensen willen geen TOTY suggestions maken, omdat ze het zinloos vinden.
Good point, maar toch het is leuk tijdverdrijf.
Ligue 1 dan, ze overdrijven hier wel wat meer met de stats zo goed gaat EA ze nooit maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen Ananidze omdat ik geen 4* skiller nodig heb die zowat bij elke stat minderwaardig is ten opzichte van mijn huidige UP CAM. Carioca is verdedigend niet zo goed als de andere 2 en dat vind ik belangrijker. TOTY Hubocan te duur, mijn budget was 10 k en daarmee wist ik heel dit team te halenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Geen AnanidzeGeen Carioca
Geen TOTY Hubocan
Pletikosa
Je moet ze niet vergelijken met de stats van de BPL spelers, maar met de stat die deze spelers nu hebben. Die verbeteringen bij sommige spelers zijn heel erg overdreven.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:29 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Mwuah als ik die stats zie van de BPL toty vind ik deze stats niet echt overdreven.
Robben want Workrates.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:41 schreef forzafct het volgende:
Wie denken jullie wie er beter is.. robben of TOTY sanchez?
Statsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Geen Ananidze omdat ik geen 4* skiller nodig heb die zowat bij elke stat minderwaardig is ten opzichte van mijn huidige UP CAM. Carioca is verdedigend niet zo goed als de andere 2 en dat vind ik belangrijker. TOTY Hubocan te duur, mijn budget was 10 k en daarmee wist ik heel dit team te halenBovendien zijn de stats van de CB's zeker niet verkeerd.
Mah niggah waar ging je ineens gister avond naartoequote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:44 schreef Rijst het volgende:
Fijn mijn LB knopje is stukIk kan niemand selecteren als ik erop druk maar wanneer ik op doel schiet gaatie lobben
UP Courtoisquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:01 schreef zerokil het volgende:
http://futhead.com/12/squad/729916 Ik heb net deze hybrid gemaakt alleen vind ik de keeper te klein (alle fitness shots gaan erin). Weet iemand een keeper wat goed in deze hybrid past? zonder al te veel aanpassingen.
Wegquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mah niggah waar ging je ineens gister avond naartoe
FC KIPquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:47 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Hoe heet dat team waarvan jij de badge hebt?
OMG ZIEKE EDITquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |