Natuurlijk is dat niet onmogelijk, ik mag dan wel veel vrouwen kunnen krijgen maar zelfs ik loop wel eens een blauwtje hoor, sommige vrouwen vinden me zelfs een kwalquote:
Nee, dit is te makkelijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:06 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet onmogelijk, ik mag dan wel veel vrouwen kunnen krijgen maar zelfs ik loop wel eens een blauwtje hoor, sommige vrouwen vinden me zelfs een kwal
'zelfs'quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:06 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet onmogelijk, ik mag dan wel veel vrouwen kunnen krijgen maar zelfs ik loop wel eens een blauwtje hoor, sommige vrouwen vinden me zelfs een kwal
Dat meen je niet!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:06 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dit is sarcastisch bedoeld?quote:
Deze heb ik ook wel eens gehad, maar dan met omgekeerde seksen en zonder briefje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:01 schreef spierbal het volgende:
Ik op 1 april, was een mooi meisjes en ik denk waag de gok. Ze kwam met een briefje of ik verkering wou. Ik moest ja of nee aankruisen. En ik dacht ik waag het erop.
EN toen na de grote middag pauze
Ik mag hopen dat je toen gewoon weggegaan bent zonder te betalen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:31 schreef Axel1988 het volgende:
Ik heb een keer gehad dat mijn date versierd werd door een andere jongen op onze eerste date. Dat was voor mij wel een harde afwijzing.
Een echte heer draagt zijn verlies met eer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je toen gewoon weggegaan bent zonder te betalen?
Als je eer uit wil drukken in geldquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:40 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Een echte heer draagt zijn verlies met eer.
Eer is er in velerlei vormen, dat is het grote onderscheid tussen mannen en jongens en tussen mannen en vrouwen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als je eer uit wil drukken in geld
Precies. En geld aftikken terwijl een ander je date af aan het lebberen is vind jij eervol?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:47 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Eer is er in velerlei vormen, dat is het grote onderscheid tussen mannen en jongens en tussen mannen en vrouwen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:56 schreef Geester het volgende:
Dude elke keer van die vragen ELKE KEER je lijkt op t buurjongetje van mij van 7:
Wat is dit
wat is dat
hoe werkt dit
hoe werkt dat
de facepalm die ik nu heb,, daarvoor gebruik ik de handen van mijn collega voor omdat mn eigen handen niet groot genoeg zijn
ik ben (helaas) nog nooit afgewezen eigenlijk, ben wel benieuwd dus hoe dat zou voelenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:06 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Re, ben jij nooit afgewezen op een niet zo prettige manier?
Nog nooit? Dan ben je dus oftewel een enorm goede versierder of iemand die totaal geen risico neemt op dat gebied.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:20 schreef Re het volgende:
[..]
ik ben (helaas) nog nooit afgewezen eigenlijk, ben wel benieuwd dus hoe dat zou voelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |