Natuurlijk is dat niet onmogelijk, ik mag dan wel veel vrouwen kunnen krijgen maar zelfs ik loop wel eens een blauwtje hoor, sommige vrouwen vinden me zelfs een kwalquote:
Nee, dit is te makkelijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:06 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet onmogelijk, ik mag dan wel veel vrouwen kunnen krijgen maar zelfs ik loop wel eens een blauwtje hoor, sommige vrouwen vinden me zelfs een kwal
'zelfs'quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:06 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet onmogelijk, ik mag dan wel veel vrouwen kunnen krijgen maar zelfs ik loop wel eens een blauwtje hoor, sommige vrouwen vinden me zelfs een kwal
Dat meen je niet!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:06 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dit is sarcastisch bedoeld?quote:
Deze heb ik ook wel eens gehad, maar dan met omgekeerde seksen en zonder briefje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:01 schreef spierbal het volgende:
Ik op 1 april, was een mooi meisjes en ik denk waag de gok. Ze kwam met een briefje of ik verkering wou. Ik moest ja of nee aankruisen. En ik dacht ik waag het erop.
EN toen na de grote middag pauze
Ik mag hopen dat je toen gewoon weggegaan bent zonder te betalen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:31 schreef Axel1988 het volgende:
Ik heb een keer gehad dat mijn date versierd werd door een andere jongen op onze eerste date. Dat was voor mij wel een harde afwijzing.
Een echte heer draagt zijn verlies met eer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je toen gewoon weggegaan bent zonder te betalen?
Als je eer uit wil drukken in geldquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:40 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Een echte heer draagt zijn verlies met eer.
Eer is er in velerlei vormen, dat is het grote onderscheid tussen mannen en jongens en tussen mannen en vrouwen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als je eer uit wil drukken in geld
Precies. En geld aftikken terwijl een ander je date af aan het lebberen is vind jij eervol?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:47 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Eer is er in velerlei vormen, dat is het grote onderscheid tussen mannen en jongens en tussen mannen en vrouwen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:56 schreef Geester het volgende:
Dude elke keer van die vragen ELKE KEER je lijkt op t buurjongetje van mij van 7:
Wat is dit
wat is dat
hoe werkt dit
hoe werkt dat
de facepalm die ik nu heb,, daarvoor gebruik ik de handen van mijn collega voor omdat mn eigen handen niet groot genoeg zijn
ik ben (helaas) nog nooit afgewezen eigenlijk, ben wel benieuwd dus hoe dat zou voelenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:06 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Re, ben jij nooit afgewezen op een niet zo prettige manier?
Nog nooit? Dan ben je dus oftewel een enorm goede versierder of iemand die totaal geen risico neemt op dat gebied.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:20 schreef Re het volgende:
[..]
ik ben (helaas) nog nooit afgewezen eigenlijk, ben wel benieuwd dus hoe dat zou voelen
dat is wel grof.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:31 schreef Axel1988 het volgende:
Ik heb een keer gehad dat mijn date versierd werd door een andere jongen op onze eerste date. Dat was voor mij wel een harde afwijzing.
Ja als je bijvoorbeeld op nummer vier van de avond afstapt en wordt afgewezen terwijl je pas beet hebt bij vrouw vijf.quote:
en als mevrouw vier je droomvrouw is?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:30 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ja als je bijvoorbeeld op nummer vier van de avond afstapt en wordt afgewezen terwijl je pas beet hebt bij vrouw vijf.
Dan is die 4e afwijzing nog steeds pijnlijk daar nummer 5 zich nog niet heeft voorgedaan. Anders is al het pijnlijke dat je hebt meegemaakt ook per definitie niet pijnlijk en bestaat pijnlijk dus eigenlijk niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:30 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ja als je bijvoorbeeld op nummer vier van de avond afstapt en wordt afgewezen terwijl je pas beet hebt bij vrouw vijf.
Jij kent mevrouw vier ook?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:33 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dat kan dan niet want je kent haar niet of nauwelijks.
Ik bedoel eigenlijk niet de vrouwen die je versierd voor een leuk avondje maar die ene vrouw waar je al lang zin in hebt dat die onverhoopt nee zegt tegen je versierpoging.quote:
vaak is het 'sorry ik heb al een vriend'quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:36 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk niet de vrouwen die je versierd voor een leuk avondje maar die ene vrouw waar je al lang zin in hebt dat die onverhoopt nee zegt tegen je versierpoging.
waarom zou je het als "risico" willen zeggen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:27 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nog nooit? Dan ben je dus oftewel een enorm goede versierder of iemand die totaal geen risico neemt op dat gebied.
Ik ken er genoeg die de kat uit de boom kijken en eerst bekijken of de interesse wel wederzijds is.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:38 schreef Re het volgende:
[..]
waarom zou je het als "risico" willen zeggen?
Of je herkent gewoon heel snel wanneer er geen klik is / een tweede date geen zin heeft / een relatie niet goed loopt; en er snel een punt achter zet. Het voordeel is dat je dan zelf steeds degene bent die er een punt achter zet; het nadeel is dat je wellicht wel eens overhaaste beslissingen hebt genomenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:27 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nog nooit? Dan ben je dus oftewel een enorm goede versierder of iemand die totaal geen risico neemt op dat gebied.
En wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:41 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg die de kat uit de boom kijken en eerst bekijken of de interesse wel wederzijds is.
Wat? hoe kan dat?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:20 schreef Re het volgende:
[..]
ik ben (helaas) nog nooit afgewezen eigenlijk, ben wel benieuwd dus hoe dat zou voelen
Klinkt als een punt waar je nog aan moet werken dan...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:51 schreef just_agirl het volgende:
Het voelt heel kut trouwens, maar op de een of andere manier ga ik wel altijd harder aan mezelf werken als ik afgewezen ben.
hoe bedoel je ?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:53 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Klinkt als een punt waar je nog aan moet werken dan...
Waarom wordt je zo vaak afgewezen dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:51 schreef just_agirl het volgende:
Het voelt heel kut trouwens, maar op de een of andere manier ga ik wel altijd harder aan mezelf werken als ik afgewezen ben.
Bij jou weet je het niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:47 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik zeg het toch ook helemaal niet alsof daar wat mis mee zou zijn?
Lichamelijke verliefdheid kan ook verblinden toch? Iedereen ziet dat ze jou niet ziet zitten maar ji zelf ziet dat niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bij jou weet je het niet.
Maar ik heb geen zin om tijd en moeite te steken in iets als een simpele observatie al uitwijst dat het niet wederzijds is.
Nouja, bij die opmerking kreeg ik het gevoel dat een afwijzing je wel raakt. Dat je het gevoel hebt dat je iets moet veranderen aan jezelf om het in de toekomst beter te doen. Terwijl wat je eigenlijk zou moeten doen, is ervoor zorgen dat een afwijzing je in de eerste plaats al niet meer raakt.quote:
Net alsof ik elke dag word afgewezen...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:54 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Waarom wordt je zo vaak afgewezen dan?
Ja, dat heb (had) ik heel erg. Het is toch menselijk dat een afwijzing je raakt ?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nouja, bij die opmerking kreeg ik het gevoel dat een afwijzing je wel raakt. Dat je het gevoel hebt dat je iets moet veranderen aan jezelf om het in de toekomst beter te doen. Terwijl wat je eigenlijk zou moeten doen, is ervoor zorgen dat een afwijzing je in de eerste plaats al niet meer raakt.
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik ben niet instant verliefd hoor als ik een meid voor het eerst zie. Wel kan ik gelijk zien of ik wel of niet op haar uiterlijk verliefd kan worden. Overigens denk ik dat het met dat verblinden wel mee valt. Het is bij verliefdheid meer dat je negatieve signalen dan niet wilt zien, of ze zo verdraaid dat ze toch positief zijn. Maar achteraf zal je altijd zeggen van idd, dat heb ik eigenlijk wel gezien.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:56 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Lichamelijke verliefdheid kan ook verblinden toch? Iedereen ziet dat ze jou niet ziet zitten maar ji zelf ziet dat niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |